Lutowanie ram?

Data: 2017-07-28 00:05:20
Autor: Maciek
Lutowanie ram?
Co myślicie? Dla mnie to brzmi dziwnie, raz czy to w ogóle możliwe a dwa - nawet jeśli, to czy taka rama zwyczajnie się nie rozpadnie w jeździe w cholerę. Lutowanie kojarzy mi się raczej z elektroniką ;-)) Pozdrawiam

Oczywiście, że możliwe. Zresztą temat lutu twardegojuż został wyjaśniony w oparciu o mufy.
Ze swojej strony powiem więcej. Lut miękki nawet może dawać radę, tak ten od elektroniki ;-) Parę lat temu miałem problem z rurą podsiodłową Cr-Mo, zaczęła mi pękać 2cm pod zaciskiem. Kupiłem tulejkę miedzianą do rur wodnych. Rozciąłem ją i zrobiłem półpierścień nasadzając na rurę pękającą, wszystko polutowałem opalarką i cyną z kalafonią. Trzyma do dziś i nic się z tym nie dzieje ;-)

Lutowanie ram?