Luz łańcucha

Data: 2012-10-26 20:09:24
Autor: Marek
Luz łańcucha
Witam

Mam niby błachy problem, ale nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi.
W serwisach i na różnych stronach uzyskuje różne odpowiedzi.

Mam rower miejski (bez amortyzacji) z biegami w tylnej piaście (Torpedo).
Jakie powinno być swobodne ugięcie łańcucha? Ja mam ok.3,5cm.
I nie wiem, czy to nie jest za dużo ?
Dodam, że podczas jazdy łańcuch nie spada ani nie przeskakuje.
Przeglądając rózne strony znalazłem, że luz powinien wynosić od 1cm do 5cm. Czy to prawda ?

pozdrawiam
Marek

Luz łańcucha