Luz na bębenku

Data: 2009-07-04 11:17:19
Autor: dsotO
Luz na bębenku
On 4 Lip, 19:01, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Czy wyczuwalny i zauważalny luz to powód do troski?
Czy należałoby go skasować dokręceniem tym kluczem z 2 wypustkami?

Jak masz, to nie pytaj, tylko dokręć ;) Luz na kasecie może upośledzać
precyzyjną pracę przerzucania biegów

Piasta to szitmano 475.

Czym Ci Shimano tak podpadło ? ;)

Data: 2009-07-04 21:16:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Luz na bębenku

[...]

Łożyskami maszynowymi i poprawianiem fabryki.

zyga

Data: 2009-07-05 05:11:42
Autor: Rowerex
Luz na bębenku
On 4 Lip, 19:17, dsotO <ds...@gazeta.pl> wrote:

Luz na kasecie może upośledzać
precyzyjną pracę przerzucania biegów

Można się też pokusić o tezę zupełnie przeciwną i nawet  dałoby się ją
udowodnić :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-07-06 14:13:59
Autor: dsotO
Luz na bębenku
On 5 Lip, 14:11, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:
> [...]

> Luz na kasecie może upośledzać
> precyzyjną pracę przerzucania biegów

Można się też pokusić o tezę zupełnie przeciwną i nawet  dałoby się ją

Że niby lepiej się ustawi, bo co nie doreguluje przerzutka to poprawi
sobie kaseta ? Weź nie żartuj ;) Kiedyś przez przypadek nie dokręciłem
(zapomniałem) ostatniej nakrętki i potem w czasie jazdy działo się co
chciało. Spróbuj sam :)

Luz na bębenku