Luz na suporcie Deore (os zintegr, hollowtech) help

Data: 2010-01-10 23:34:07
Autor: dżepe
Luz na suporcie Deore (os zintegr, hollowtech) help
=?ISO-8859-2?Q?d=BFepe?= <punk_rock_101@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  Dzieki wszytskim za pomoc i kpiny z deore :p
Wymieniłem  łożyska na te 6805 2RS i wygląda na toze wszytsko działa świetnie. Spiłowanie osłonek nie było problemem, jedynie przy zdejmowaniu ich ze starych łożysk jedna mi niefartownie pękła ale załozyłem ją i tak. Puki co suport śmiga jak nowy! dzięki i pozdro :*

--

Luz na suporcie Deore (os zintegr, hollowtech) help