Luz zaworowy

Data: 2012-04-19 08:02:02
Autor: PanAdol
Luz zaworowy
Tak na chłopski rozum:

- zwiększenie luzu może nastapić albo poprzez wypracowywanie się trzonka zaworu, końcówki dźwigienki albo poprzez zużycie powierzchni pracującej dźwigienki
albo zuzycie wałka. Skad zaleznosc pomiedzy skladem mieszanki a zwiekszaniem luzu - nie mam pojecia,
Moja teoria bardzo spiskowa :) : zmieniajac mieszanke zmieniles temperature jednak w zla strone i zawory teraz bardziej siadaja : luz zaworowy zwieksza sie na walkach/dzwigienkach a zmniejsza na zaworach (teraz bardziej) wiec sumarycznie wychodzi na zero :)
Pzdr
PanAdol

Data: 2012-04-19 10:06:29
Autor: AZ
Luz zaworowy
On 04/19/2012 08:02 AM, PanAdol wrote:
[...]

Uboga mieszanka -> wyższa temperatura spalania -> wypalanie gniazda.

[...]

Jak w złą stronę? Bogatsza mieszanka, niższa temperatura -> oszczędzanie gniazd.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-19 10:13:48
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Luz zaworowy
AZ napisał(a):
oszczędzanie gniazd.

W kawasaki gniazda sa pod ochrona?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-04-19 10:17:35
Autor: AZ
Luz zaworowy
On 04/19/2012 10:13 AM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

W kawasaki gniazda sa pod ochrona?

Nie wiem, nigdy ich nie widziałem. Ledwo wiem gdzie głowica
jest.

--
Artur
ZZR 1200