Luzik-Krostkowska cienka jak barszcz

Data: 2010-04-26 15:38:20
Autor: zbig
Luzik-Krostkowska cienka jak barszcz
Olejnik wypunktowala ja niczym Adamek Meksykańca.
Chyba tylko przez  litość dla kobiety nie dobiła jej.
Argumenty miałkie, osobowość żadna. Nie będzie miał z niej PiS
pożytku, chyba że jest tylko wystawiona pro forma.

Data: 2010-04-26 16:31:49
Autor: Pistacjusz
On 27 Kwi, 00:38, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Olejnik wypunktowala ja niczym Adamek Meksykańca.
Chyba tylko przez  litość dla kobiety nie dobiła jej.
Argumenty miałkie, osobowość żadna. Nie będzie miał z niej PiS
pożytku, chyba że jest tylko wystawiona pro forma.

Ale prezydentowa to na tłusty rosól.

Data: 2010-04-26 23:42:44
Autor: INF
[...]

Olejnikową za to wypunktowali pod pałacem po katastrofie,
"...niech pani stąd idzie, to nie miejsce dla pani"
i poszła, i już zapomniała

PS
jak Kurski wypunktowuje to zaraz rozlega się płacz, że agresywny

Data: 2010-04-27 00:42:53
Autor: zbig
Luzik-Krostkowska cienka jak barszcz
On 27 Kwi, 07:46, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:a795cc31-ef9f-49eb-9e3e-eb05a1e8f713g30g2000yqc.googlegroups.com...

"Luzik-Krostkowska"? A gdzie twoje maniery, zbigu?
Czy tu aby nie mamy do czynienia z "chamstwem" i wdeptywaniem w "gówno"?
Coś się z tobą dzieje, niestety nie jesteś pierwszym, który tu zaczynał z
wysokiego "C",
a kończył, jak Warzywny; "wyrywaniem kudeł z rowa".
Piotr
Lubie sobie pożartować z nazwisk. Słonimski mówił, ze to niezbyt
kulturalne, ale sam nie może się przed tym powstrzymać. Co do manier,
nie jestem wzorem elegancji. Staram sie powstrzymać od uwag , które są
atakiem na godnośc osobistą. Co do tego niewinnego, całkiem udanego w
moim mniemaniu,  kalamburu to sądzę , ze i p. Kluzik nie miałaby nic
przeciw niemu.
Zresztą wy nie oszczędzacie drugiej strony, wręcz lubujecie się w
przekręcaniu nazwisk. Plusk, Tusku, Schetynescu, Komuroski, Chleboski,
Szechnik, Gieremek to u was norma.

Data: 2010-04-27 09:47:03
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

--
Czemu tak ,wykacie', zbig?

A. Rem

Data: 2010-04-27 00:54:36
Autor: zbig
Luzik-Krostkowska cienka jak barszcz
On 27 Kwi, 09:47, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitragnews:b0595847-9d8f-4e16-9981-63b3d8fbee9ei40g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Zresztą wy nie oszczędzacie drugiej strony, wręcz lubujecie się w
przekręcaniu nazwisk. Plusk, Tusku, Schetynescu, Komuroski, Chleboski,

Dla wygody. Ci, do których adresuję swoje posty, wiedzą że chodzi
właśnie o nich.

Data: 2010-04-27 06:33:49
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a795cc31-ef9f-49eb-9e3e-eb05a1e8f713g30g2000yqc.googlegroups.com...
Olejnik wypunktowala ja niczym Adamek Meksykańca.
Chyba tylko przez  litość dla kobiety nie dobiła jej.
Argumenty miałkie, osobowość żadna. Nie będzie miał z niej PiS
pożytku, chyba że jest tylko wystawiona pro forma.
wiesz tam gdzie chodzi o wartosci - mozna wystawiac czlowieka wartosci, tam gdzie chodzi o cyrk trzeba wystawic klauna - np Komorowskiego. chyba sie ze mna zgodzisz
awe

Data: 2010-04-27 08:18:09
Autor: cirrus
[...]

Nie bądź taki surowy, kogo miał Jaruś zaangażować- Ziobrę, żeby mu wbił nóż w plecy?

--
stevep

Luzik-Krostkowska cienka jak barszcz