Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?

Data: 2009-03-27 05:56:48
Autor: Szymic1
Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?
Witam
W tym roku planuje parę parodniowych wypadów rowerowych i
stwierdziłem, że warto byłoby coś zakupić.Dotyczczas jeździłem w
takich obcisłych z polar z stretch ale wododporne to one z całą
pewnością nie są. Zrobiłem rozpoznanie i o dziwo na rynku wybór spodni
na rower z membrana jest bardziej niż mizerny chyba, że źle szukam.  W
rozsadnej cenie i bedace na stanie  sa takie spodnie
http://www.zuchlinski-sklep.com.pl/index.php?products=product&prod_id=808
Ciekawy jestem jakie dlugie spodnie wy uzywacie i ewentualnie gdzie
takie spodnie mozna kupic?

Michal Szymanski
http://blog.szymanskich.net

Data: 2009-03-27 12:58:46
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-03-27, Szymic1 <dyrex@poczta.onet.pl> wrote:
Witam
[...]

Ja jeżdżę w górskich Bergsona i są bardzo przyzwoite, kosztowały zaś
niewiele ponad 200zł. Używam ich na spodnie/gacie (dojazdy do pracy i
inne takie)

Data: 2009-03-27 06:06:58
Autor: Michal Szymanski
Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?
Ja jeżdżę w górskich Bergsona i są bardzo przyzwoite, kosztowały zaś
niewiele ponad 200zł. Używam ich na spodnie/gacie (dojazdy do pracy i
inne takie)

tylko problem jest taki ze jak nie bede mial zwezanych nogawek to po
paru metrach potne spodnie przednimi zebatkami, ktore sa bez
ochraniacza.
Troche sie dziwie ze producenci ubran z membranami nie wypuszczaja
spodni ktore mialyby takie zwezane nogawki :(

Michal Szymanski
http://blog.szymanskich.net

Data: 2009-03-27 13:07:42
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-03-27, Michal Szymanski <dyrex@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Na to są albo ochraniacze na buty, albo rzepy z odblaskami. ;)

Data: 2009-03-27 06:10:12
Autor: Michal Szymanski
Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?
Na to są albo ochraniacze na buty, albo rzepy z odblaskami. ;)

z tego co patrzylem to ochraniacze sa dosc niskie. Co do rzepow to
jest to jakas koncepcja chociaz z takim kompletem rzepow to bedzie sie
wygladalo jak choinka :)

Michal Szymanski
http://blog.szymanskich.net

Data: 2009-03-27 20:18:39
Autor: piecia aka dracorp

http://tiny.pl/b67r już gotowe, różne kolory, tylko że krótkie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-28 11:43:11
Autor: Ryszard Mikke
piecia aka dracorp <xxx@onet.pl> napisał(a):

> to jakas koncepcja chociaz z takim kompletem rzepow to bedzie sie
> wygladalo jak choinka :)
> http://tiny.pl/b67r już gotowe, różne kolory, tylko że krótkie.

Chciałeś napisać "za krótkie", prawda?

Trzeba by spinać po dwa, ale to się chyba będzie słabiej trzymać...

rmikke

Data: 2009-03-29 13:07:45
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Sat, 28 Mar 2009 11:43:11 +0000, Ryszard Mikke napisał(a):

Chciałeś napisać "za krótkie", prawda?

Trzeba by spinać po dwa, ale to się chyba będzie słabiej trzymać...

W robocie taki jeden znalazłem i przez jakiś używałem. Można owinąć wokół kostki i spodni ale rzep sięgał 1-2cm. --
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-27 14:13:06
Autor: CeZ__134
Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?

Na to są albo ochraniacze na buty, albo rzepy z odblaskami. ;)

albo spodnie w skarpetki :)

CeZ__134

Data: 2009-03-27 06:15:51
Autor: Michal Szymanski
On 27 Mar, 14:13, "CeZ__134" <Nuniez_...@poczta.onet.pl> wrote:
> Na to są albo ochraniacze na buty, albo rzepy z odblaskami. ;)

albo spodnie w skarpetki :)

ale to juz trzeba byloby miec podkolanowki :)

Michal Szymanski
http://blog.szymanskich.net

Data: 2009-03-27 15:05:43
Autor: Tomasz Minkiewicz
Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?
On Fri, 27 Mar 2009 06:06:58 -0700 (PDT)
Michal Szymanski <dyrex@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

tylko problem jest taki ze jak nie bede mial zwezanych nogawek to po
paru metrach potne spodnie przednimi zebatkami, ktore sa bez

Idziesz do najbliższego sklepu z artykułami krawieckimi, kupujesz 30 cm
rzepa, zapinasz go tak, żeby na jednym końcu wystawało parę centymetrów
„haczyków”, a na drugim parę centymetrów „pętelek” i masz znakomitą,
wygodną opaskę do spinania nogawki, za jakieś 50 groszy czy coś koło
tego.

Troche sie dziwie ze producenci ubran z membranami nie wypuszczaja
spodni ktore mialyby takie zwezane nogawki :(

Wypuszczają, tylko źle szukasz. Są takie specjalne sklepy dla
miłośników tych dziwnych rowerów, które nie mają kół, za to mają
cztery nogi i rżą. ;)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-03-27 21:46:16
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?
Panie Tomasz Minkiewicz, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:20090327150543.71502a5fsultan> przy ul....

Są takie specjalne sklepy dla
miłośników tych dziwnych rowerów, które nie mają kół, za to mają
cztery nogi i rżą. ;)

A te dziwne rowery mają hamulce tarczowe, tak z ciekawości zapytam? ;-)

Data: 2009-03-28 07:11:37
Autor: QRT
Jan Srzednicki wrote:

Ja jeżdżę w górskich Bergsona i są bardzo przyzwoite, kosztowały zaś
niewiele ponad 200zł. Używam ich na spodnie/gacie (dojazdy do pracy i
inne takie)
Używałem Bergsona rowerowych, były ok ale długo nie wytrzymały przetarły się o siodełko, ogólnie przyzwoity wyrób. Miałem tez tanie wodoodporne Berghausy wyszły za grosze z CRC ale niestety  zaliczyłem porządnego szlifa i trochę wyglądały nie wyjściowo. Ogólnie bardzo wytrzymałem i typowo wodooporne. Z błota czyściłem się w nich lejąc szlauchem w ogrodzie. Teraz śmigam w Gore Alp-X z Evans Cycle i są naprawdę super, krój, wstawki w miejscach gdzie można przetrzeć, nie ma w nich sauny, nawet latem w chłodniejsze dni dadzą radę. Jak nie będzie lało przez parę godzin to też ich nie przemoczy. --
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-03-28 01:35:38
Autor: Tszy3
Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?
Witam
A używa ktoś spodni marki Endura? Szukam spodni oddychających, które
wytrzymają powiedzmy godzinę deszczu w chłodniejsze lato bez
zagotowania się od środka :-)
Wstępnie wytypowałem te modele:

Gridlock
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=9273

Hummvee
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=9363

Superlite
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=17904

--
Pozdrowienia
Tszy3

Data: 2009-03-28 11:58:02
Autor: Solar
Tszy3 pisze:

[...]

Gridlock i Superlite to "naspodnie" :), zakładane na inne i faktycznie mogące chronić od deszczu, choć nie wiem, jak z oddychalnością.
Hummvee to po prostu luźne spodnie na rower z możliwością wpięcia lajkrowych gatek z pampersem. Sam mam Singletrack i mogę Ci je pokazać - podobne do Hummvee i w kroju, i w materiale. Jak działają jeszcze nie wiem, bo kupiłem zimą, a dopiero teraz nadchodzą dla nich temperatury. :)
Hummvee w wersji 3/4 kupowałem ostatnio dla kumpla w W-wie - bardzo fajne. Ja krótkie mam takie http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=9352 i też są świetne http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0708/imagepages/image15.html .
Popatrz w Polsce - kilka sklepów ma już Endurę i czasami cena jest taka sama, jak w CRC. Swoje Singletracki kupowałem w www.centrumrowerowe.pl .

"Kto obcuje z kobietami, narażony jest na skalanie swojego ducha, tak samo, jak ten, co idzie przez ogień, narażony jest na poparzenie stóp."
                                               św. Franciszek z Asyżu

Data: 2009-04-15 19:16:37
Autor: Niewe
Solar pisze:
[...]

Czy takie ciuchy jest szansa zobaczyć i kupić w jakimś sklepie stacjonarnym (najlepiej Wawa)? Ciuchów jakoś nie lubię przez internet kupować.

Data: 2009-04-15 19:45:33
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Wed, 15 Apr 2009 19:16:37 +0200, Niewe napisał(a):

[...]

To czasem z Endury te spodenki? Podobne widziałem w Campusie(?). Fajny materiał. Bardzo rozciągliwy i nie krępujący ruchy.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-04-15 23:47:53
Autor: Solar
piecia aka dracorp pisze:

To czasem z Endury te spodenki? Podobne widziałem w Campusie(?). Fajny materiał. Bardzo rozciągliwy i nie krępujący ruchy.

Rozciągliwy? W ogóle. Zachowują się jak zwykłe krótkie spodenki.

"Nie podobało mi się, że inteligentni ludzie wierzą tylko dlatego,
że inni inteligentni ludzie też wierzą."
                                     prof. James D. Watson

Data: 2009-04-16 05:40:25
Autor: Piotr Rogoża
Dnia Wed, 15 Apr 2009 23:47:53 +0200, Solar napisał(a):

To czasem z Endury te spodenki? Podobne widziałem w Campusie(?). Fajny
materiał. Bardzo rozciągliwy i nie krępujący ruchy.

Rozciągliwy? W ogóle. Zachowują się jak zwykłe krótkie spodenki.

Te kampusowe tak się zachowywały. Bym kupił gdyby w pasie nie były na super grubasa. Nie wiem kto wymyślił taką wielką rozmiarówkę.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-04-15 23:49:33
Autor: Solar
Niewe pisze:

Czy takie ciuchy jest szansa zobaczyć i kupić w jakimś sklepie stacjonarnym (najlepiej Wawa)? Ciuchów jakoś nie lubię przez internet kupować.

Już kilka sklepów w PL sprzedaje Endurę.
http://www.endura.pl/Dept.aspx?dept_id=3 - może i jakiś jest z Wawy.

"Tylko osoby, które kogoś darzą uczuciem dyskusyjnym, będą stawiały pomniki i czyniły hołdy, żeby ludzkość zobaczyła ich wielką miłość do danego autorytetu."
                                         Adam Nowak "Raz, dwa, trzy"

Data: 2009-04-15 23:50:36
Autor: Solar
Solar pisze:

Już kilka sklepów w PL sprzedaje Endurę.
http://www.endura.pl/Dept.aspx?dept_id=3 - może i jakiś jest z Wawy.

Ślepota... :)

W czasach rzymskich łotrów wieszano na krzyżach, a teraz jest odwrotnie.

Data: 2009-06-08 10:18:59
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Wed, 15 Apr 2009 23:49:33 +0200, Solar napisał(a):

Już kilka sklepów w PL sprzedaje Endurę.
http://www.endura.pl/Dept.aspx?dept_id=3 - może i jakiś jest z Wawy.
A oprócz Endura są jeszcze jakieś ciekawe spodnie cywilno-rowerowe? Tzn. coś w czym można chodzić na co dzień i dobre na rower. Na razie póki nie pojadę do 3-miasta lub Szczecina(w celu zakupu Endura), chodzę w przyciętych spodniach moro. Na rower na razie idealne. Ale wolałbym coś lepszego i praktyczniejszego. --
piecia aka dracorp

Data: 2009-04-15 19:47:40
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Sat, 28 Mar 2009 11:58:02 +0100, Solar napisał(a):

świetne http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0708/imagepages/image15.html

Pamper pod nie wchodzi czy są od razu z wkładką?

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-04-15 23:44:47
Autor: Solar
piecia aka dracorp pisze:

Pamper pod nie wchodzi czy są od razu z wkładką?

W środek są wpinane lajkrowe gatki z pampersem. System Click Fast - 4 razy po 3 malutkie zatrzaski na obwodzie. Dość szybko się wpina, wypina je błyskawicznie. Pampers jest z Hummvee i BT500 w komplecie, a można dokupić osobno cieńsze, częściowo z siateczki.

"Chrześcijanin okrywa się chwałą poprzez zabicie poganina, ponieważ w ten sposób chwali Chrystusa."
                                      św. Bernard z Clairvaux

Data: 2009-03-28 20:39:45
Autor: Roberto
Luźnedługie wodoodporne spodnie na rower?
Podczas drobnej mzawki lub krotkiej ulewy przy wysokiej temperaturze w ogole nie
zakladam wodoodpornych spodni. Na wyprawawie jezdze w spodniach szybkoschnacych
wiec po 30 min mam je suche.
Gdy temperatura jest niska a deszcz długotrwały to zakładam spodnie wojskowe z
niemiec. Sa one wykonane ze wspanialego goreteksu. --

Data: 2009-03-28 21:04:16
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
w odpowiedzi Roberto na post news:77d4.00000176.49ce7d01newsgate.onet.pl z So 28 mar 2009 20:39:45 pisze co nastepuje:

spodnie wojskowe z
niemiec. Sa one wykonane ze wspanialego goreteksu.

jakies link moze?

--
Grzegorz Baltazar Kajdrowicz | http://www.rower.orbit.pl
 o__,  -"Szukaj swojej Przygody!  A gdy juz znajdziesz

Data: 2009-03-29 10:59:08
Autor: Solar
Grzegorz Baltazar Kajdrowicz pisze:

spodnie wojskowe z
niemiec. Sa one wykonane ze wspanialego goreteksu.
jakies link moze?

Allegro.

"Brak więc geniuszów u kobiet jest widać właściwością ich natury"
                                     ks. Michał Klepacz

Data: 2009-03-29 17:29:15
Autor: Roberto

http://www.sklep.vest.pl/product_info.php?cPath=22_63&products_id=85

Data: 2009-03-29 16:21:59
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Sun, 29 Mar 2009 17:29:15 +0200, Roberto napisał(a):

http://www.sklep.vest.pl/product_info.php?cPath=22_63&products_id=85

Przegięta cena, ostatnio spodnie takie widziałem dużo tańsze. Podobno są wersję węższe, tzn. idealne na rower. --
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-29 20:23:04
Autor: Roberto
> [...]

Przegięta cena, ostatnio spodnie takie widziałem dużo tańsze. Podobno są wersję węższe, tzn. idealne na rower.

Tylko, ze ta cena jest za komplet czyli kurtka + spodnie.

Ja potrzebuje na wyprawe spodni uniwersalnych czyli takich w ktorych moglym
jezdzic, chodzic etc a te spodnie te zadania spelniaja. Spodnie "idealne na
rower" nie sa juz idealne do chodzenia.

Data: 2009-03-29 11:45:53
Autor: Michał Wolff
On 29 Mar, 20:23, "Roberto" <rostrowskiWYTNI...@interia.pl> wrote:

Ja potrzebuje na wyprawe spodni uniwersalnych czyli takich w ktorych moglym
jezdzic, chodzic etc a te spodnie te zadania spelniaja. Spodnie "idealne na
rower" nie sa juz idealne do chodzenia.

Ja miałem coś bardzo podobnego - i moim zdaniem takie spodnie zupełnie
na rower się nie nadają, ze względu na bardzo słabą oddychalność. Są
pomyślane jako sprzęt dla żołnierzy, do zakładania na zwykłe spodnie -
przez co krój jest bardzo szeroki, nie nadający się na rower, do tego
sztywne jak cholera, niemal jak blacha :). No ale najgorsza jest
oddychalność - ani w czasie jazdy na sucho, ani deszczu się nie
sprawdzają, lepiej juz kupić spodnie z tańszej membrany, z gorszą od
gore-texu wodoodpornością, ale za to lepszą oddychalnością i podobną
ceną  Jesli juz kupować gore-tex - to typowo rowerowy, najlepiej
Paclite, ale to już są wysokie koszta.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-03-29 21:26:04
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Luźnedługie wodoodporne spodnie narower?
w odpowiedzi Michał Wolff na post news:55d1ff73-2b09-4e6c-8cdd-
c7331a48ee5d@e18g2000yqo.googlegroups.com z N 29 mar 2009 20:45:53 pisze co nastepuje:

Jesli juz kupować gore-tex - to typowo rowerowy, najlepiej
Paclite, ale to już są wysokie koszta.

mam 2 pary typowych spodni gore na rower i kazda para jest do bani przy dluzszej w niej jezdzie w deszczu.
po dluzszej jezdzie w deszczu sa mokre i z wierzchu i wewnatrz niestety. --

Data: 2009-03-29 17:09:24
Autor: Michał Wolff
Luźnedługie wodoodporne spodnie narower?
On 29 Mar, 23:26, Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
<podroznik100@wytnij_wp.pl> wrote:

mam 2 pary typowych spodni gore na rower i kazda para jest do bani przy
dluzszej w niej jezdzie w deszczu.
po dluzszej jezdzie w deszczu sa mokre i z wierzchu i wewnatrz
niestety.

A ja mam jedną parę spodni z Gore Paclite, która jest na rower
doskonała, jeżdżę w nich całą zimę, jeżdżę także i w lato na deszczu;
oddychalność mają fantastyczną, wcale się nie pocę. Na deszczu
oczywiście lekko puszczają, ale w przypadku spodni nie jest to wielkim
problemem, 100% wodoodpornych rzeczy na rower (i każdy sport z
większym wysiłkiem fizycznym) po prostu nie ma.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-03-30 06:35:18
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Luźnedługie wodoodporne spodnie narower?
w odpowiedzi Michał Wolff na post news:f97dd336-ed0a-4bf1-bec0-
ef00fc32c4d5@c11g2000yqj.googlegroups.com z Pn 30 mar 2009 02:09:24 pisze co nastepuje:

100% wodoodpornych rzeczy na rower (i każdy sport z
większym wysiłkiem fizycznym) po prostu nie ma.
--

e tam nie ma.
a worek z folii, albo z latexu ;)

Data: 2009-03-30 09:47:30
Autor: Wojtek
Michał Wolff pisze:

A ja mam jedną parę spodni z Gore Paclite, która jest na rower
doskonała, jeżdżę w nich całą zimę, jeżdżę także i w lato na deszczu;
oddychalność mają fantastyczną, wcale się nie pocę.

Nie wierzę. CYBORG, NIE POCI SIę!!!!!! ;)

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-03-30 09:46:46
Autor: Wojtek
[...]

Nic dziwnego... Membrana działa optymalnie przy dwóch warunkach:
- znaczna różnica wilgotności pomiędzy stronami
- znaczna różnica temperatur...

W przypadku deszczu klapa

Data: 2009-03-29 18:25:38
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-03-29, Roberto <rostrowskiWYTNIJTO@interia.pl> wrote:
> [...]

jezdzic, chodzic etc a te spodnie te zadania spelniaja. Spodnie "idealne na

Mam spodnie Gore Bike Wear Fusion (czy jakoś tak). Nie zauważyłem, żeby
było w nich cokolwiek nieidealnego do chodzenia.

Data: 2009-04-01 19:39:39
Autor: QRT
Jan Srzednicki wrote:

On 2009-03-29, Roberto <rostrowskiWYTNIJTO@interia.pl> wrote:
> [...]

Mam spodnie Gore Bike Wear Fusion (czy jakoś tak). Nie zauważyłem, żeby
było w nich cokolwiek nieidealnego do chodzenia.
Ja w Alp-X nawet na biegówkach zasuwam :) Choć kurtka już do biegania na narty średnio się nadaje, dużo plecy i ramiona pracują, bo jest obcisła.
--
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-03-29 20:39:01
Autor: Solar
Roberto pisze:

Ja potrzebuje na wyprawe spodni uniwersalnych czyli takich w ktorych moglym
jezdzic, chodzic etc a te spodnie te zadania spelniaja. Spodnie "idealne na
rower" nie sa juz idealne do chodzenia.

Np. takie pewnie nie przeszkadzają w chodzeniu.
http://www.endura.pl/Product.aspx?dept_id=133&prod_id=31

"Dziewczynki powstają z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie wilgotnych wiatrów."
                           św. Tomasz z Akwinu

Data: 2009-03-30 08:15:29
Autor: Rowert

Użytkownik "Szymic1" napisał w wiadomości

W tym roku planuje parę parodniowych wypadów rowerowych i
stwierdziłem, że warto byłoby coś zakupić.Dotyczczas jeździłem w ...

Ja w zeszłym roku zainwestowałem w precipa (firmy Marmot).
Spodnie wrzucilem na dno plecaka i jak dotychczas zapomniałem o ich istnieniu.
Niestety w tym roku kurs USD jest jakby mniej korzystny.

Pzdr
Rowert

Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?