Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?

Data: 2009-03-27 12:58:46
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-03-27, Szymic1 <dyrex@poczta.onet.pl> wrote:
Witam
W tym roku planuje parę parodniowych wypadów rowerowych i
stwierdziłem, że warto byłoby coś zakupić.Dotyczczas jeździłem w
takich obcisłych z polar z stretch ale wododporne to one z całą
pewnością nie są. Zrobiłem rozpoznanie i o dziwo na rynku wybór spodni
na rower z membrana jest bardziej niż mizerny chyba, że źle szukam.  W
rozsadnej cenie i bedace na stanie  sa takie spodnie
http://www.zuchlinski-sklep.com.pl/index.php?products=product&prod_id=808
Ciekawy jestem jakie dlugie spodnie wy uzywacie i ewentualnie gdzie
takie spodnie mozna kupic?

Ja jeżdżę w górskich Bergsona i są bardzo przyzwoite, kosztowały zaś
niewiele ponad 200zł. Używam ich na spodnie/gacie (dojazdy do pracy i
inne takie)

Data: 2009-03-27 06:06:58
Autor: Michal Szymanski
Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?
Ja jeżdżę w górskich Bergsona i są bardzo przyzwoite, kosztowały zaś
niewiele ponad 200zł. Używam ich na spodnie/gacie (dojazdy do pracy i
inne takie)

tylko problem jest taki ze jak nie bede mial zwezanych nogawek to po
paru metrach potne spodnie przednimi zebatkami, ktore sa bez
ochraniacza.
Troche sie dziwie ze producenci ubran z membranami nie wypuszczaja
spodni ktore mialyby takie zwezane nogawki :(

Michal Szymanski
http://blog.szymanskich.net

Data: 2009-03-27 13:07:42
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-03-27, Michal Szymanski <dyrex@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Na to są albo ochraniacze na buty, albo rzepy z odblaskami. ;)

Data: 2009-03-27 06:10:12
Autor: Michal Szymanski
Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?
Na to są albo ochraniacze na buty, albo rzepy z odblaskami. ;)

z tego co patrzylem to ochraniacze sa dosc niskie. Co do rzepow to
jest to jakas koncepcja chociaz z takim kompletem rzepow to bedzie sie
wygladalo jak choinka :)

Michal Szymanski
http://blog.szymanskich.net

Data: 2009-03-27 20:18:39
Autor: piecia aka dracorp

http://tiny.pl/b67r już gotowe, różne kolory, tylko że krótkie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-28 11:43:11
Autor: Ryszard Mikke
piecia aka dracorp <xxx@onet.pl> napisał(a):

> to jakas koncepcja chociaz z takim kompletem rzepow to bedzie sie
> wygladalo jak choinka :)
> http://tiny.pl/b67r już gotowe, różne kolory, tylko że krótkie.

Chciałeś napisać "za krótkie", prawda?

Trzeba by spinać po dwa, ale to się chyba będzie słabiej trzymać...

rmikke

Data: 2009-03-29 13:07:45
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Sat, 28 Mar 2009 11:43:11 +0000, Ryszard Mikke napisał(a):

Chciałeś napisać "za krótkie", prawda?

Trzeba by spinać po dwa, ale to się chyba będzie słabiej trzymać...

W robocie taki jeden znalazłem i przez jakiś używałem. Można owinąć wokół kostki i spodni ale rzep sięgał 1-2cm. --
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-27 14:13:06
Autor: CeZ__134
Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?

Na to są albo ochraniacze na buty, albo rzepy z odblaskami. ;)

albo spodnie w skarpetki :)

CeZ__134

Data: 2009-03-27 06:15:51
Autor: Michal Szymanski
On 27 Mar, 14:13, "CeZ__134" <Nuniez_...@poczta.onet.pl> wrote:
> Na to są albo ochraniacze na buty, albo rzepy z odblaskami. ;)

albo spodnie w skarpetki :)

ale to juz trzeba byloby miec podkolanowki :)

Michal Szymanski
http://blog.szymanskich.net

Data: 2009-03-27 15:05:43
Autor: Tomasz Minkiewicz
Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?
On Fri, 27 Mar 2009 06:06:58 -0700 (PDT)
Michal Szymanski <dyrex@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

tylko problem jest taki ze jak nie bede mial zwezanych nogawek to po
paru metrach potne spodnie przednimi zebatkami, ktore sa bez

Idziesz do najbliższego sklepu z artykułami krawieckimi, kupujesz 30 cm
rzepa, zapinasz go tak, żeby na jednym końcu wystawało parę centymetrów
„haczyków”, a na drugim parę centymetrów „pętelek” i masz znakomitą,
wygodną opaskę do spinania nogawki, za jakieś 50 groszy czy coś koło
tego.

Troche sie dziwie ze producenci ubran z membranami nie wypuszczaja
spodni ktore mialyby takie zwezane nogawki :(

Wypuszczają, tylko źle szukasz. Są takie specjalne sklepy dla
miłośników tych dziwnych rowerów, które nie mają kół, za to mają
cztery nogi i rżą. ;)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-03-27 21:46:16
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?
Panie Tomasz Minkiewicz, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:20090327150543.71502a5fsultan> przy ul....

Są takie specjalne sklepy dla
miłośników tych dziwnych rowerów, które nie mają kół, za to mają
cztery nogi i rżą. ;)

A te dziwne rowery mają hamulce tarczowe, tak z ciekawości zapytam? ;-)

Data: 2009-03-28 07:11:37
Autor: QRT
Jan Srzednicki wrote:

Ja jeżdżę w górskich Bergsona i są bardzo przyzwoite, kosztowały zaś
niewiele ponad 200zł. Używam ich na spodnie/gacie (dojazdy do pracy i
inne takie)
Używałem Bergsona rowerowych, były ok ale długo nie wytrzymały przetarły się o siodełko, ogólnie przyzwoity wyrób. Miałem tez tanie wodoodporne Berghausy wyszły za grosze z CRC ale niestety  zaliczyłem porządnego szlifa i trochę wyglądały nie wyjściowo. Ogólnie bardzo wytrzymałem i typowo wodooporne. Z błota czyściłem się w nich lejąc szlauchem w ogrodzie. Teraz śmigam w Gore Alp-X z Evans Cycle i są naprawdę super, krój, wstawki w miejscach gdzie można przetrzeć, nie ma w nich sauny, nawet latem w chłodniejsze dni dadzą radę. Jak nie będzie lało przez parę godzin to też ich nie przemoczy. --
Z pozdrowieniami,
QRT

Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?