Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?

Data: 2009-03-30 08:15:29
Autor: Rowert
Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?

Użytkownik "Szymic1" napisał w wiadomości

W tym roku planuje parę parodniowych wypadów rowerowych i
stwierdziłem, że warto byłoby coś zakupić.Dotyczczas jeździłem w ...

Ja w zeszłym roku zainwestowałem w precipa (firmy Marmot).
Spodnie wrzucilem na dno plecaka i jak dotychczas zapomniałem o ich istnieniu.
Niestety w tym roku kurs USD jest jakby mniej korzystny.

Pzdr
Rowert

Luźne długie wodoodporne spodnie na rower?