Luźne klocki (nie chodzi o ludzki metabolizm)

Data: 2011-07-11 18:54:08
Autor: Kuba \(aka cita\)
Luźne klocki (nie chodzi o ludzki metabolizm)

Użytkownik "gosmo" <tojest@mojmail.pl> napisał w wiadomości news:ivepei$1noj$1news2.ipartners.pl...
Witam,
Wymienili mi klocki w aucie, zbytnio je podszlifowali, że stuka na wybojach. Zrobiłem sobie mały przegląd za 20zł i facet stwierdził, że nie wypadną, ale czy to może mieć np. wpływ na zużycie tarcz itp. ew coś innego? Szkoda by mi było znów ładować 170zł w nowy ori komplet + wymiana, jeśli by to nie miało znaczenia, jeśli ma (w szczególności na bezpieczeństwo) to oczywiście wymienię.

PO CO szlifowali klocki?

ps. jak stukają, znaczy sie, ze nie założyli sprężynki na nie...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Luźne klocki (nie chodzi o ludzki metabolizm)