Luźnedługie wodoodporne spodnie na rower?

Data: 2009-03-28 20:39:45
Autor: Roberto
Luźnedługie wodoodporne spodnie na rower?
Podczas drobnej mzawki lub krotkiej ulewy przy wysokiej temperaturze w ogole nie
zakladam wodoodpornych spodni. Na wyprawawie jezdze w spodniach szybkoschnacych
wiec po 30 min mam je suche.
Gdy temperatura jest niska a deszcz długotrwały to zakładam spodnie wojskowe z
niemiec. Sa one wykonane ze wspanialego goreteksu. --

Data: 2009-03-28 21:04:16
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
w odpowiedzi Roberto na post news:77d4.00000176.49ce7d01newsgate.onet.pl z So 28 mar 2009 20:39:45 pisze co nastepuje:

spodnie wojskowe z
niemiec. Sa one wykonane ze wspanialego goreteksu.

jakies link moze?

--
Grzegorz Baltazar Kajdrowicz | http://www.rower.orbit.pl
 o__,  -"Szukaj swojej Przygody!  A gdy juz znajdziesz

Data: 2009-03-29 10:59:08
Autor: Solar
Grzegorz Baltazar Kajdrowicz pisze:

spodnie wojskowe z
niemiec. Sa one wykonane ze wspanialego goreteksu.
jakies link moze?

Allegro.

"Brak więc geniuszów u kobiet jest widać właściwością ich natury"
                                     ks. Michał Klepacz

Data: 2009-03-29 17:29:15
Autor: Roberto

http://www.sklep.vest.pl/product_info.php?cPath=22_63&products_id=85

Data: 2009-03-29 16:21:59
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Sun, 29 Mar 2009 17:29:15 +0200, Roberto napisał(a):

http://www.sklep.vest.pl/product_info.php?cPath=22_63&products_id=85

Przegięta cena, ostatnio spodnie takie widziałem dużo tańsze. Podobno są wersję węższe, tzn. idealne na rower. --
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-29 20:23:04
Autor: Roberto
> [...]

Przegięta cena, ostatnio spodnie takie widziałem dużo tańsze. Podobno są wersję węższe, tzn. idealne na rower.

Tylko, ze ta cena jest za komplet czyli kurtka + spodnie.

Ja potrzebuje na wyprawe spodni uniwersalnych czyli takich w ktorych moglym
jezdzic, chodzic etc a te spodnie te zadania spelniaja. Spodnie "idealne na
rower" nie sa juz idealne do chodzenia.

Data: 2009-03-29 11:45:53
Autor: Michał Wolff
On 29 Mar, 20:23, "Roberto" <rostrowskiWYTNI...@interia.pl> wrote:

Ja potrzebuje na wyprawe spodni uniwersalnych czyli takich w ktorych moglym
jezdzic, chodzic etc a te spodnie te zadania spelniaja. Spodnie "idealne na
rower" nie sa juz idealne do chodzenia.

Ja miałem coś bardzo podobnego - i moim zdaniem takie spodnie zupełnie
na rower się nie nadają, ze względu na bardzo słabą oddychalność. Są
pomyślane jako sprzęt dla żołnierzy, do zakładania na zwykłe spodnie -
przez co krój jest bardzo szeroki, nie nadający się na rower, do tego
sztywne jak cholera, niemal jak blacha :). No ale najgorsza jest
oddychalność - ani w czasie jazdy na sucho, ani deszczu się nie
sprawdzają, lepiej juz kupić spodnie z tańszej membrany, z gorszą od
gore-texu wodoodpornością, ale za to lepszą oddychalnością i podobną
ceną  Jesli juz kupować gore-tex - to typowo rowerowy, najlepiej
Paclite, ale to już są wysokie koszta.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-03-29 21:26:04
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Luźnedługie wodoodporne spodnie narower?
w odpowiedzi Michał Wolff na post news:55d1ff73-2b09-4e6c-8cdd-
c7331a48ee5d@e18g2000yqo.googlegroups.com z N 29 mar 2009 20:45:53 pisze co nastepuje:

Jesli juz kupować gore-tex - to typowo rowerowy, najlepiej
Paclite, ale to już są wysokie koszta.

mam 2 pary typowych spodni gore na rower i kazda para jest do bani przy dluzszej w niej jezdzie w deszczu.
po dluzszej jezdzie w deszczu sa mokre i z wierzchu i wewnatrz niestety. --

Data: 2009-03-29 17:09:24
Autor: Michał Wolff
Luźnedługie wodoodporne spodnie narower?
On 29 Mar, 23:26, Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
<podroznik100@wytnij_wp.pl> wrote:

mam 2 pary typowych spodni gore na rower i kazda para jest do bani przy
dluzszej w niej jezdzie w deszczu.
po dluzszej jezdzie w deszczu sa mokre i z wierzchu i wewnatrz
niestety.

A ja mam jedną parę spodni z Gore Paclite, która jest na rower
doskonała, jeżdżę w nich całą zimę, jeżdżę także i w lato na deszczu;
oddychalność mają fantastyczną, wcale się nie pocę. Na deszczu
oczywiście lekko puszczają, ale w przypadku spodni nie jest to wielkim
problemem, 100% wodoodpornych rzeczy na rower (i każdy sport z
większym wysiłkiem fizycznym) po prostu nie ma.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-03-30 06:35:18
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Luźnedługie wodoodporne spodnie narower?
w odpowiedzi Michał Wolff na post news:f97dd336-ed0a-4bf1-bec0-
ef00fc32c4d5@c11g2000yqj.googlegroups.com z Pn 30 mar 2009 02:09:24 pisze co nastepuje:

100% wodoodpornych rzeczy na rower (i każdy sport z
większym wysiłkiem fizycznym) po prostu nie ma.
--

e tam nie ma.
a worek z folii, albo z latexu ;)

Data: 2009-03-30 09:47:30
Autor: Wojtek
Michał Wolff pisze:

A ja mam jedną parę spodni z Gore Paclite, która jest na rower
doskonała, jeżdżę w nich całą zimę, jeżdżę także i w lato na deszczu;
oddychalność mają fantastyczną, wcale się nie pocę.

Nie wierzę. CYBORG, NIE POCI SIę!!!!!! ;)

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-03-30 09:46:46
Autor: Wojtek
[...]

Nic dziwnego... Membrana działa optymalnie przy dwóch warunkach:
- znaczna różnica wilgotności pomiędzy stronami
- znaczna różnica temperatur...

W przypadku deszczu klapa

Data: 2009-03-29 18:25:38
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-03-29, Roberto <rostrowskiWYTNIJTO@interia.pl> wrote:
> [...]

jezdzic, chodzic etc a te spodnie te zadania spelniaja. Spodnie "idealne na

Mam spodnie Gore Bike Wear Fusion (czy jakoś tak). Nie zauważyłem, żeby
było w nich cokolwiek nieidealnego do chodzenia.

Data: 2009-04-01 19:39:39
Autor: QRT
Jan Srzednicki wrote:

On 2009-03-29, Roberto <rostrowskiWYTNIJTO@interia.pl> wrote:
> [...]

Mam spodnie Gore Bike Wear Fusion (czy jakoś tak). Nie zauważyłem, żeby
było w nich cokolwiek nieidealnego do chodzenia.
Ja w Alp-X nawet na biegówkach zasuwam :) Choć kurtka już do biegania na narty średnio się nadaje, dużo plecy i ramiona pracują, bo jest obcisła.
--
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-03-29 20:39:01
Autor: Solar
Roberto pisze:

Ja potrzebuje na wyprawe spodni uniwersalnych czyli takich w ktorych moglym
jezdzic, chodzic etc a te spodnie te zadania spelniaja. Spodnie "idealne na
rower" nie sa juz idealne do chodzenia.

Np. takie pewnie nie przeszkadzają w chodzeniu.
http://www.endura.pl/Product.aspx?dept_id=133&prod_id=31

"Dziewczynki powstają z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie wilgotnych wiatrów."
                           św. Tomasz z Akwinu

Luźnedługie wodoodporne spodnie na rower?