Luźny łańcuch i przerzutka tylna

Data: 2018-06-12 23:41:47
Autor: Jacek Maciejewski
Luźny łańcuch i przerzutka tylna
Dnia Tue, 12 Jun 2018 21:09:53 -0000 (UTC), Piotr Rogoza napisał(a):

Będę musiał ją wymienić ale ciekawi dlaczego tak się stało. Słyszałem że ludzie po jeździe potrafią przestawiać na najmniejszą koronkę, żeby sprężyna się nie rozciągała

Bzdura z tym rozciąganiem sprężyny. Zapewne ci się łańcuch wydłużyl, kup
nowy albo skróć go (w zależności od przebiegu łańcucha i zębatek)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-06-12 15:24:37
Autor: Ignac
W dniu wtorek, 12 czerwca 2018 23:41:49 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]

> Będę musiał ją wymienić ale ciekawi dlaczego tak się stało. Słyszałem że > ludzie po jeździe potrafią przestawiać na najmniejszą koronkę, żeby > sprężyna się nie rozciągała

Ja luzuje łańcuch po każdej jeździe, a mimo to sprężynę mam już padniętą, co widać, porównując ją do siły w nowej przerzutce..

Data: 2018-06-13 00:44:23
Autor: Prot Ogenes
On 2018-06-13 00:24, Ignac wrote:
[...]

Przednią też luzujesz? :-)

Prot

Data: 2018-06-13 07:27:05
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 12 Jun 2018 15:24:37 -0700 (PDT), Ignac napisał(a):

[...]

I czym to zmierzyłeś? Palcem?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-06-13 21:03:45
Autor: Piotr Rogoza
Luźny łańcuch i przerzutka tylna
W dniu Tue, 12 Jun 2018 23:41:47 +0200, uzytkownik Jacek Maciejewski
napisal:

Bzdura z tym rozciąganiem sprężyny. Zapewne ci się łańcuch wydłużyl, kup
nowy albo skróć go (w zależności od przebiegu łańcucha i zębatek)

Łańcuch jako taki nie jest rozciągnięty. Bo gdyby był to by przeskakiwał. ten wiszący łańcuch jest widoczny gołym okiem. Później mogę zrobić zdjęcie. Niestety dopiero niedawno do domu przybyłem.

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com

Data: 2018-06-14 09:18:34
Autor: cytawa
Piotr Rogoza pisze:

Łańcuch jako taki nie jest rozciągnięty. Bo gdyby był to by przeskakiwał.

Gdyby byl skrajnie rozciagniety, to by przeskakiwal. Lekko i srednio wyciagniety lancuch nie przeskakuje. A juz potrafi wisiec.

Jan Cytawa

Luźny łańcuch i przerzutka tylna