LwG od pasa???era

Data: 2014-02-25 22:53:34
Autor: johnny
LwG od pasa???era
"czy pasażer
moto
powinien pokazywać LwG"Gdy jeżdżę z ojcem mijamy wielu motocyklistów
którzy nas pozdrawiają.Ojciec to odwzajemnia i teraz pytanie czy ja jako
pasażer powinienem też to robić.Dodam że sam jeżdżę także na Moto od 2
lat.                                     Pozdrawiam Grzegi

Bo ja wiem... Tutaj chyba nie ma żelaznych reguł. Czasami zdarza mi się widzieć parki, gdzie "obowiązek" pozdrawiania bierze na siebie pasażer, chociaż zwykle robi to keerownik ;-) Grunt to jednak odwzajemnić pozdrowienie, no chyba że gnasz czysta na ha ;-)

pozdrawiam Johnny

Data: 2014-02-25 22:47:38
Autor: AZ
LwG od pasa???era
Dnia 25.02.2014 johnny <johnny@plusnet.pl> napisał/a:
[...]

Ja kiedys dogonilem w kanionie fajna ofredzlowana parke na czopku. Pani z tylu dziekowala tym co robili miejsce i pokazywala faka tym ktorzy zrobic nie zdarzyli ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-26 07:32:16
Autor: ditron
LwG od pasa???era
W dniu wtorek, 25 lutego 2014 23:47:38 UTC+1 u¿ytkownik AZ napisa³:

Ja kiedys dogonilem w kanionie fajna ofredzlowana parke na czopku. Pani z tylu dziekowala tym co robili miejsce i pokazywala ...

:) a juz myslalem ze bedzie o cyckach
....jednak nie juz ma po co tu zagladac :(

Data: 2014-03-14 21:45:44
Autor: Jasio
LwG od pasa???era
Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości news:lej6i9$lh8$1node2.news.atman.pl...

ktorzy zrobic nie zdarzyli ;-)

Widzę, że u Artura cięta riposta nadal wyżej stoi nad ortografią. (:

--
Jasio
vfr vfr etz

Data: 2014-03-15 13:28:00
Autor: AZ
LwG od pasa???era
On 2014-03-14, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:
ktorzy zrobic nie zdarzyli ;-)

Widzę, że u Artura cięta riposta nadal wyżej stoi nad ortografią. (:

Poczytaj se posty ze sikacza i przestan sie przypierdalac do takich
szczegolow ;-)

PS. Dzieki.
--
Artur