LwG od pasa???era

Data: 2014-02-27 08:32:04
Autor: Piotr Rezmer
LwG od pasa???era
TheGrzegi pisze:

Witam.Już od kilku dni męczy mnie jedno pytanie które brzmi "czy pasażer
moto
powinien pokazywać LwG"Gdy jeżdżę z ojcem mijamy wielu motocyklistów
którzy nas pozdrawiają.Ojciec to odwzajemnia i teraz pytanie czy ja jako
pasażer powinienem też to robić.Dodam że sam jeżdżę także na Moto od 2
lat.

Ciężka sprawa. Nie chciałbym Cię wpakować na minę, ale gdzieś czytałem że można pozdrawiać tak mniej więcej od 3 lat jazdy na motocyklu. Trochę ryzykujesz IMO.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

LwG od pasa???era