[Foto] Lwów i okolice

Data: 2017-04-15 22:51:43
Autor: Wojtas
[Foto] Lwów i okolice
Album z trzech mikro wypadów po Lwowie i jego okolicach:

https://goo.gl/photos/x596n9s4M3oCGj9U9

--
Tęskono i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2017-04-18 14:43:35
Autor: Andrzej Ozieblo
[Foto] Lwów i okolice
W dniu 2017-04-15 o 22:51, Wojtas pisze:

https://goo.gl/photos/x596n9s4M3oCGj9U9

Trochę nostalgii, troche swojskości. Bardzo nastrojowo.

I pomyśleć, że Ukraina miała przed 1989 wyższy niz Polska PKB.

Co ma wyrażać ostatnie zdjęcie? :)

Widzę, że targałeś lustrzankę.

Data: 2017-04-19 10:03:34
Autor: Wojtas
[Foto] Lwów i okolice
W dniu 18.04.2017 o 14:43, Andrzej Ozieblo pisze:

Co ma wyrażać ostatnie zdjęcie? :)

Odpoczywałem w knajpie po wycieczce z dziewczyną. Nie chciała fotki :)

Widzę, że targałeś lustrzankę.

Tak, zawsze biorę. Lustro dosyć małe (Pentax), więc daje radę.

--
Tęskono i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2017-04-19 15:35:00
Autor: Titus Atomicus
[Foto] Lwów i okolice
In article <od51lm$ato$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>,
 Andrzej Ozieblo <ypoziebl@cyf-kr.edu.pl> wrote:

W dniu 2017-04-15 o 22:51, Wojtas pisze:

> https://goo.gl/photos/x596n9s4M3oCGj9U9

O, ciekawe. Ale opisy skape.
A jak tam jest z biwakowaniem na dziko i bezpieczenstwem?
No i jaki jest stosunek policji do zagranicznych cyklistow?
--
TA

Data: 2017-04-19 21:53:08
Autor: Wojtas
[Foto] Lwów i okolice
W dniu 19.04.2017 o 15:35, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

O, ciekawe. Ale opisy skape.

Bo i wycieczki dosyć skromne :)

A jak tam jest z biwakowaniem na dziko i bezpieczenstwem?

Bez problemu jeśli ktoś by chciał, poziom swobody nocowanie na dziko jest chyba jeszcze większy niż u nas. Bezpiecznie tak jak w Polsce. Ja akurat mieszkałem w skrajnej dzielnicy Lwowa, więc miałem blisko do terenów zielonych, zatem nie nocowałem w lesie.

No i jaki jest stosunek policji do zagranicznych cyklistow?

Policja nie interesuje się takimi duperelami. Wbrew pozorom, na Ukrainie ludzie też nierzadko jeżdżą na dobrym sprzęcie. Nie ma więc wyróżnika "technologicznego".

--
Tęskono i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2017-04-19 15:39:41
Autor: Titus Atomicus
[Foto] Lwów i okolice
In article <od51lm$ato$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>,
 Andrzej Ozieblo <ypoziebl@cyf-kr.edu.pl> wrote:

Widzę, że targałeś lustrzankę.

To nie lustrzanka. To PENTAX.
:-)
No i widze Motorole Defy na kierownicy...
--
TA

Data: 2017-04-19 21:54:09
Autor: Wojtas
[Foto] Lwów i okolice
W dniu 19.04.2017 o 15:39, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

To nie lustrzanka. To PENTAX.
:-)

No tak, z klasyczną krową lustrzanką to nie ma wiele wspólnego :)

No i widze Motorole Defy na kierownicy...

Owszem, bardzo cenię sobie to rozwiązanie.

--
Tęskono i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2017-04-29 14:51:21
Autor: Titus Atomicus
[Foto] Lwów i okolice
In article <Titus_Atomicus-0BE812.15394119042017@node2.news.atman.pl>,

No i widze Motorole Defy na kierownicy...

Hm, dziwna sprawa...
Posty kol. Wojtasa widze tylko cytatach innych.
A oryginalnych jego postow nie widze. Sprawdzalem zawartosc KFa i to chyba nie to.
--
TA

Data: 2017-04-30 01:19:48
Autor: Prot Ogenes
[Foto] Lwów i okolice
On 2017-04-29 14:51, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

Hm, dziwna sprawa...
Posty kol. Wojtasa widze tylko cytatach innych.
A oryginalnych jego postow nie widze. Sprawdzalem zawartosc KFa i to
chyba nie to.

news.atman.pl tak ma

pozdr
Prot