Lybra i klimatronik

Data: 2010-10-18 16:14:49
Autor: krzysiek82
Lybra i klimatronik
witajcie
wpadło mi w łapki takie auto i niestety pojawił się problem. Mrugają wartości temp na wyświetlaczach można je zmieniać ale temperatura fizycznie się nie zmienia. Miał ktoś już takie problemy? W ASO proponują wymianę całego panelu klimatyzacji ale to traktuje jako ostateczność. Dodam, że sprężarka się załącza, czynnik uzupełniony (tak twierdzi Niemiec są kwity) i wszystko działało do momentu dojazdu do domu, następnego dnia już nie. Examiner błędów nie wywala.

--
krzysiek82

Data: 2010-10-19 10:21:42
Autor: Bartek
Lybra i klimatronik
Użytkownik "krzysiek82" <gnojowni@mowimy-nie.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cbc5698$0$21009$65785112news.neostrada.pl...
witajcie
wpadło mi w łapki takie auto i niestety pojawił się problem. Mrugaj± warto¶ci temp na wy¶wietlaczach można je zmieniać ale temperatura fizycznie się nie zmienia. Miał kto¶ już takie problemy? W ASO proponuj± wymianę całego panelu klimatyzacji ale to traktuje jako ostateczno¶ć. Dodam, że sprężarka się zał±cza, czynnik uzupełniony (tak twierdzi Niemiec s± kwity) i wszystko działało do momentu dojazdu do domu, następnego dnia już nie. Examiner błędów nie wywala.

poszukaj w necie, na forum lybry itp... informacji o trybie serwisowym panelu klimy. tam za jego po¶rednictwem można sprawdzić do¶ć wiele parametrow, ale można też z tego co pamiętam dokonać kilku adaptacji klimy itp.

--
Pozdrawiam, Bartek

Lybra i klimatronik