LycaMobile blokuje VPN

Data: 2016-09-07 10:06:21
Autor: J.F.
LycaMobile blokuje VPN
Użytkownik "re"  napisał w wiadomości
Tak mi się skojarzyło ... wygląda na to, że LycaMobile blokuje ruch VPN. Kuriozum. Po co mi internet, który nie działa ?
PO. Kto jeszcze blokuje a kto nie ?

A ktory VPN ?
Bo komorki to tak chyba z zasady stosuja jaka forme DNAT, i nie wszystkie VPN przez to przechodza ...

J.

Data: 2016-09-07 16:35:24
Autor: re
LycaMobile blokuje VPN

Użytkownik "J.F."

[...]

-- -
Zwykły, majkrosoftowy, ale nie wiem jak by to miało rzutować. W Virgin działa, ale Virgin nie umie rozwiązać problemu dostępu do konta bez użycia jakiejś pieprzonej apki telefonicznej. Se przekierowanie zrobili i odpisują w BOK jakiejś brednie o zmianach przeglądarki, co nic kompletnie do rzeczy nie ma bo po prostu taki kod na witrynie napisali. I tak se szukam czegoś co nie ma tych wad.

LycaMobile blokuje VPN