Lycamobile sciaga mi z KK

Data: 2016-07-13 23:18:16
Autor: msawic
Lycamobile sciaga mi z KK
Doładowałem raz Lycamobile kwotą 5 zł płacąc KK przez Internet. I teraz mi co 30 dni ściąga z KK 5 zł!
Jak to wyłączyć? Jakimś kodem USSD, czy przez bank?
Reklamacja? Mogą mi ściągać środki bez autoryzacji?

M.

Data: 2016-07-14 21:26:24
Autor: Jingiel
Lycamobile sciaga mi z KK
msawic@gmail.com Wrote in message:
[...]

Doładowywałeś przez ich stronę www? Tak jest kratka domyślnie
 zaptaszkowana: automatyczne odnawianie.  Poza tym rozmowy z
 konsultantem masz darmowe i zawsze możesz dopytać jak to
 wyłączyć. --
Jingiel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-07-14 23:13:27
Autor: msawic
Lycamobile sciaga mi z KK
Doładowywałeś przez ich stronę www? Tak jest kratka domyślnie
 zaptaszkowana: automatyczne odnawianie.

Czy to nie jest powód do skargi do UKE, UOKiK - działanie w złej wierze?

Poza tym rozmowy z
 konsultantem masz darmowe i zawsze możesz dopytać jak to
 wyłączyć.

Nie są darmowe. 19 gr/min. A na koncie mam zero, bo z tych doładowań automatycznie robi mi się pakiet internetowy, który to tez chciałem kupić tylko jeden, na próbę (działa beznadziejnie) i nie zauważyłem żadnego ptaszka. :-/

M.

Data: 2016-07-15 08:21:09
Autor: Jingiel
Lycamobile sciaga mi z KK
W dniu 2016-07-15 o 08:13, msawic@gmail.com pisze:
[...]

Na maile nie odpowiadają?

Data: 2016-07-15 15:14:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lycamobile sciaga mi z KK

<msawic@gmail.com> ad5d408d-0dd2-40b4-8b83-cdc8559d65e8@googlegroups.com

 konsultantem masz darmowe
i zawsze możesz dopytać jak to
 wyłączyć.

: Nie są darmowe. 19 gr/min.

Są darmowe -- u innych operatorów. ;) I rozmowy
z konsultantem są darmowe, jeśli nie liczyć swego
czasu, i startery, i pakiety, i SMSy...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2016-07-14 23:52:30
Autor: gtoni13
Lycamobile sciaga mi z KK
Głupota nie boli ale kosztuje, klasyczny przyklad. !
Przeczytaj FAQ na stronie wszystko pisze.

Lycamobile sciaga mi z KK