Łysa Polana - parking

Data: 2010-06-27 10:00:06
Autor: adamzel
Łysa Polana - parking
Witam

Czy na Łysej Polanie można bezpiecznie zostawić samochód na  jakieś 12h ?
Chcę iść na Polski Grzebień i Małą Wysoką i z Łysej wystartować.

Data: 2010-07-05 13:13:35
Autor: Łukasz K.
Łysa Polana - parking
Mozna.

Za jedyne 20 zł.
A za kolejne 40 pojedziesz na wozie aż do samoego morskiego oka - chyba ze koń padnie...

A jeszcze jedna ciekawostka.
Woda na Łysej Polanie jest w cenie 5 zł za 1.5 l - ta samo woda w schronisku kosztuje 4zł - może dlatego ze bliżej wody :)

Łukasz

Data: 2010-07-05 13:24:52
Autor: Witek Kaszkin
Łysa Polana - parking
Użytkownik "Łukasz K." <info@leart.pl> napisał:
[...]

pomyliłeś Łysą Polanę z Palenicą Białczańską...

W.

Data: 2010-07-05 12:02:53
Autor: Jan S.
Łysa Polana - parking
Witek Kaszkin <witek@przewodnicy.zakopane.pl> napisał(a):
> [...]
> schronisku  kosztuje 4zł - może dlatego ze bliżej wody :)
> Łukasz

pomyliłeś Łysą Polanę z Palenicą Białczańską...

I Morskie Oko z Małą Wysoką i Polskim Grzebieniem :)

Data: 2010-07-05 14:19:24
Autor: Łukasz K.
Łysa Polana - parking

Użytkownik "Witek Kaszkin" <witek@przewodnicy.zakopane.pl> napisał w wiadomości news:i0sfn3$m8$1bobas.nowytarg.pl...
[...]

Tak - troche przestrzeliłem :) Ale tam wszędzie płatne parkingi porobili. Płatne i niestrzeżone.

Data: 2010-07-05 13:51:46
Autor: Basia Z.
Łysa Polana - parking
To inne pytanie odnośnie Łysej Polany.
Zasłyszałam gdzieś, że w dawnym pawilinie SG, który obecnie jest własnością TPN można tanio przenocować na podłodze na własnym karimacie.
Ale coś mi się to wydaje niewiarygodne.
Czy ktoś mógłby to potwierdzić ?
Czy może dotyczy to tylko wolontariuszy działających w "Wolontariacie dla Tatr" czy wszystkich chętnych ?

B.

Data: 2010-07-05 14:40:14
Autor: Witek Kaszkin
Łysa Polana - parking
Użytkownik "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> napisała:
[...]

Właśnie podobno rozstrzygnęli w TPN przetarg na dzierżawę tegoż
i ma tam być "noclegownia" i podobno jakies jedzenie,
ale więcej nie wiem.

pozdrawiam
Witek

Data: 2010-07-05 15:40:40
Autor: Basia Z.
Łysa Polana - parking

Użytkownik "Witek Kaszkin" :

Właśnie podobno rozstrzygnęli w TPN przetarg na dzierżawę tegoż
i ma tam być "noclegownia" i podobno jakies jedzenie,
ale więcej nie wiem.

A nie wiesz od kiedy ?
Mój Młody się tam wybiera już za ok. 10 dni i poszukuje jak najtańszych noclegów.

B.

Data: 2010-07-06 09:43:49
Autor: Jarek Kardasz
Łysa Polana - parking
Dnia Mon, 5 Jul 2010 15:40:40 +0200, Basia Z. napisał(a):

A nie wiesz od kiedy ?
Mój Młody się tam wybiera już za ok. 10 dni i poszukuje jak najtańszych noclegów.

Tabor przy Moku jest dość sensownym rozwiązaniem.

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
DOLOMITY - via ferraty - informacje praktyczne
-- > http://jarekkardasz.republika.pl/dolomity/

Data: 2010-07-06 10:29:07
Autor: Basia Z.
Łysa Polana - parking

Użytkownik "Jarek Kardasz" :

Tabor przy Moku jest dość sensownym rozwiązaniem.

A przyjmują tam niezrzeszonych ?

(chodzi o młodszego Młodego 18-latka)

B.

Data: 2010-07-06 11:23:06
Autor: Jarek Kardasz
Łysa Polana - parking
Dnia Tue, 6 Jul 2010 10:29:07 +0200, Basia Z. napisał(a):

Użytkownik "Jarek Kardasz" :

Tabor przy Moku jest dość sensownym rozwiązaniem.

A przyjmują tam niezrzeszonych ?

(chodzi o młodszego Młodego 18-latka)

Nie wiem jak drzewiej bywało, ale conajmniej od 2003 roku przyjmują
niezrzeszonych (w dobie kapitalizmu liczy się każdy pieniądz). Sprawdzone
osobiście - nigdy nie miałem problemu z przenocowaniem na taborze, a
zrzeszony nie jestem. Miła atmosfera, fajni i nieprzypadkowi ludzie - to
kolejna zaleta taboru oprócz ceny. Warto wcześnij zadzwonić do
prowadzącego, aby dowiedzieć się czy są wolne miejsca (przeważnie są, ale
bywa, że w słoneczne, sierpniowe weekendy jest full).

Jarek Kardasz