Łysy aktor z Mango Halogen Oven

Data: 2010-08-12 15:02:56
Autor: michu
Łysy aktor z Mango Halogen Oven

Czy ktos wie jak sie nazywa aktor kucharz promujacy piekarnik halogenowy w mango...

Andrzej Malec
http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/117497

Michu

Data: 2010-08-13 17:03:52
Autor: GK
[...]

Dzieki. Swoj± drog± szkoda że tak mało jest Andrzeja w mediach. W tych telesprzedażach widaæ że ma ciekaw± osobowo¶æ.

Data: 2010-08-13 17:09:19
Autor: Mane
Ɓysy aktor z Mango Halogen Oven
W dniu 2010-08-13 17:03, GK pisze:

Dzieki. Swoją drogą szkoda ĆŒe tak maƂo jest Andrzeja w mediach. W tych
telesprzedaĆŒach widać ĆŒe ma ciekawą osobowoƛć.

W kontekscie TV Mango brzmi to co najmniej ƛmiesznie :)

Data: 2010-08-13 17:43:49
Autor: Padre
Łysy aktor z Mango Halogen Oven

Dzieki. Swoj± drog± szkoda że tak mało jest Andrzeja w mediach. W tych
telesprzedażach widaæ że ma ciekaw± osobowo¶æ.

No chyba żartujesz, jego kwestie i gra w reklamie kombiwaru s± podobnie żenuj±ce jak w amerykańskich kanałach telesprzedażowych,tak egzaltowanego zachwytu nad każdym gównem dawno nie słyszałem, dopiero teraz dowiedziałem siê że to aktor...

Data: 2010-08-13 18:05:23
Autor: sat_diver
Ɓysy aktor z Mango Halogen Oven
NastaƂ dzieƄ 2010-08-13 17:43, Padre donosi, ĆŒe:
No chyba ĆŒartujesz, jego kwestie i gra w reklamie kombiwaru są podobnie
ĆŒenujące jak w amerykaƄskich kanaƂach telesprzedaĆŒowych,tak
egzaltowanego zachwytu nad kaĆŒdym gĂłwnem dawno nie sƂyszaƂem, dopiero
teraz dowiedziaƂem się ĆŒe to aktor...
Niestety, większoƛć "bohaterów" kanaƂów telezakupowych i informacyjnych to aktorzy...
Anita Werner... takĆŒe :/

Łysy aktor z Mango Halogen Oven