Łysy aktor z Mango Halogen Oven

Data: 2010-08-13 19:00:45
Autor: GK
Łysy aktor z Mango Halogen Oven
tak
egzaltowanego zachwytu nad każdym gównem dawno nie słyszałem, dopiero teraz dowiedziałem się że to aktor...

Wcześniej reklamował maszynkę do popkornu. Też był pięknie podniecony. Tak
pięknie to gra, aż wydaje się że wcale nie udaje, że prawdziwie zachwyca się
danym produktem. W teatrze gówno zarabia więc musi dorobić na boku. Moim
zdaniem ma wielki talent i to coś, co ma między innymi Zdzisław Kuźniar, moc
charakterystycznego aktora 2 planu. Dlatego szkoda że tak mało Andrzeja w
filmach i serialach.

Łysy aktor z Mango Halogen Oven