Łza się w oku kręci. XT - postęp.

Data: 2013-10-25 21:37:34
Autor: Grzexs
Łza się w oku kręci. XT - postęp.
Nawiązując do tematu proponuję dyskusję o widocznym postępie w PCtach.
Pierwszym przykładem było chyba przejście XT na AT.
Następnie 386DX itd.

Między fazy, o których piszesz, można jeszcze wstawić dokładanie koprocesorów matematycznych. Pamiętam, jak w swoim PC AT 286 16 MHz na procesorze firmy Harris, dołożyłem zakupiony za 300000 PLZ koprocesor. Malowanie w AutoCAD nareszcie zyskało blask!

Tą płytę mam do dziś. Jeszcze rok temu działała wyśmienicie, teraz też pewnie by poszła.

--
Grzexs

Data: 2013-10-28 10:33:47
Autor: robot
Łza się w oku kręci. XT - postęp.

Tak jeszcze w temacie koprocesorów, to nie zapominajmy o xeon phi.

--
pozdro
2x XEON E5-2650@2,4GHz 16C/32T|64GB RAM|2xGTX780|1xHD7850|ASUS Z9PE-D8WS

Łza się w oku kręci. XT - postęp.