Lżejsze koło zamachowe

Data: 2010-01-21 00:45:28
Autor: to
Lżejsze koło zamachowe
Silnik 2,5 V6 24v (ale może będzie 3,0, jeszcze nie wiem).

Opcje mam takie:

1. Seria
2. Fabrycznie odelżone o 1 kg (300 zł używka)
3. Fidanza lżejsza mniej więcej dwukrotnie (ok. 1200 zł)

Na razie aktywna jest opcja pierwsza. Czy opcja druga da jakiekolwiek widoczne efekty? Czy Fidanza warta jest tej ceny? Wiem, że to bardzo subiektywne, ale chciałbym właśnie przeczytać subiektywne opinie.

Byłbym też wdzięczny za radę w stylu "zmieniłem koło zamachowe na lżejsze w silniku xxx co dało efekty yyy".

Z góry dzięki za pomoc.

--
cokolwiek

Lżejsze koło zamachowe