L?enie narodu polskiego

Data: 2011-02-14 10:41:05
Autor: obsewator
L?enie narodu polskiego
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): (....)

a tak w ogole, to wlasciwie jakiej ty jestes narodowsci Idzikowski?

Zastanawiales sie nad tym?

Polakiem nie jestes na pewno, bo bys tych bredni antyplskich tu nie pastowal.

Data: 2011-02-14 12:04:53
Autor: Bogdan Idzikowski
L?enie narodu polskiego

Użytkownik " obsewator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijb0s1$5tj$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

(....)

a tak w ogole, to wlasciwie jakiej ty jestes narodowsci Idzikowski?

Zastanawiales sie nad tym?

Polakiem nie jestes na pewno, bo bys tych bredni antyplskich tu nie pastowal.

A jakie antypolskie brednie wyczytałeś z mojego pastowania?
Twoje zachowanie jota w jotę przypomina zachowanie ruskich w sprawie Katynia.

Data: 2011-02-14 11:20:55
Autor: obserwator
L?enie narodu polskiego
> [...]

A jakie antypolskie brednie wyczytałeś z mojego pastowania?
Twoje zachowanie jota w jotę przypomina zachowanie ruskich w sprawie Katynia.

Klamiesz. Tekt ktory zamiesciles to tekst tendencyjny i antypolski, ktory
ma na celu dasze oczernianie i ponizanie Polakow.
Moje teksy nie moga przypominac zachowan ruskich w sprawie Katynia i ty
doskonale o tym wiesz. To ty na tej grupie caly czas bronisz ruskiej wersji katastrofy pod
Smolenskiem oraz postawy obecnego, ewidentnie antypolskiego rzadu Tuska w
obliczu tej tragedii.

Data: 2011-02-14 16:15:51
Autor: u2
L?enie narodu polskiego
W dniu 2011-02-14 11:41,  obsewator pisze:
[...]

To Żyd, widać to po tym jak namiętnie pastuje tego 'revelsteina' :)

L?enie narodu polskiego