Łżesz jak Gontarczyk.

Data: 2009-12-02 10:41:58
Autor: cirrus
Łżesz jak Gontarczyk.
# Wedle IPN Aleksander Kwaśniewski był współpracownikiem SB. Ich z tego IPNu, nie interesują sądowe wyroki i miałkość domniemanych dowodów. Ich interesuje tylko własna, pokrętna teza. "Nie ważne co inni uważają, ważne i prawdziwe jest tylko to co uważamy my"! To w skrócie istota działania i sens istnienia IPN.
Zakładam też, a nawet jestem pewny, że już sam fakt, iż coś tam na temat Kwaśniewskiego spłodził Gontarczyk wystarcza, by wyrzucić to do kosza, bo nawet do podtarcia dupy to się nie nadaje. Zresztą, już za moment popularne powiedzenie "łżesz jak pies", zastąpione zostanie zwrotem "łżesz jak Gontarczyk".
Obserwując tegoż Gontarczyka odnoszę też wrażenie, że to człowiek strasznie ideowy, żeby nie powiedzieć - bezrefleksyjnie ideowy. To zaś prowadzi do kolejnego niemiłego wrażenia, że gdyby przyszło mu żyć życiem świadomie dorosłym w czasach owej bezpieki (on jest rocznik tylko 1970), to pewnie byłby najbardziej gorliwym współpracownikiem owej organizacji. Ba, obawiam się że byłby gorliwym i ideowo hermetycznym funkcjonariuszem tejże. Z powodu tegoż, że szansy takiej niestety nie dostał, dziś z niezwykłą łatwością przychodzi mu rozdzielanie razów i udzielanie napomnień.
Nie wiem, może jako 17 albo 18 latek bardzo chciał wstąpić w ich szeregi, a oni kazali mu się uczyć i spierdalać generalnie? Młody człowiek z prowincji łatwo się obraża, i czasami niespełniona miłość przekształca się w kliniczną nienawiść. Tak to w skrócie widzę, co nie zmienia faktu, iż niezmiennie od epoki chuj zawsze pozostanie chujem. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hxp88
Kwaśniewski to człowiek nie z mojej bajki, ale dlaczego tak nie lubię współczesnych Goebelsów?

--
stevep

Data: 2009-12-02 01:52:18
Autor: Hans Kloss
Kwiczysz jak pełowiec
On 2 Gru, 10:41, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:

Zakładam też, a nawet jestem pewny, że już sam fakt, iż coś tam na temat
Kwaśniewskiego spłodził Gontarczyk wystarcza, by wyrzucić to do kosza

Zakładam a nawet jestem pewny że kwik czerwonych świń, ujadanie
propełoskiegbo bydła i żałosne miauczenie umysłowo skurwionych
palikociarzy jest dla moich uszu niczym najsłodsza muzyka. Więcej
piany śmieci, więcej kwiku, złorzeczeń i obelg   ;))).
J-23

Data: 2009-12-02 11:14:39
Autor: cirrus
Kwiczysz jak pełowiec
Dnia 02-12-2009 o 10:52:18 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]

To wyżej to sam kwik nawiedzonego degenerata.
stevep

Data: 2009-12-02 13:09:11
Autor: sofu
Kwiczysz jak pełowiec

Użytkownik "cirrus" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
[...]

Zastanawiam sie czemu z taka zarliwościa bronisz komucha?
Masz dostep do archiwów IPN? Skad wiesz ze Walesa albo Kwasniewski nie byli
TW?
Prawda jest taka, ze Walesa wyczyniał cuda ze swoimi dokumentami majac je w
reku i trzymajac u siebie przez dłuzszy czas. A i Kwasniewski mial dosc
czasu aby poprzez usłuznych takich jak ty pousuwac niewygodne dla niego
dokumenty.
Jak "lustrowano" to widac np. po Niezabitowskiej. Wlasnie przez brak
lustracji polska polityka jest pełna sprzedajnych gnojów, ktorzy ładuja ten
kraj w bagno bez dna.a powinni byc raz na zawsze skompromitowaniu i
odsunieci od podejmowania decyzji istotnych dla przyszłosci Polski i
Polakow.
Ale ty tego nie rozumiesz, albo udajesz ze nie rozumiesz. Wiec nasuwa sie
pytanie kim jestes i  komu  słuzysz?

sofu

Data: 2009-12-02 13:50:34
Autor: cyc
Kwiczysz jak pełowiec

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hf5kdn$rkk$1node1.news.atman.pl...

[...]

Obstrachujac od tego kto ma racje , czy Gontarczyk , czy Kwasniewski lub Walesa wielkim dranstwem w tej materii sa conajmniej dwie sprawy !.
Jedna  mysle , ze wazniejsza  , to wybiorcze traktowanie lustrowanych . Sa , jak wynika z dotychczasowych doniesien medialnych , tacy ktorzy nawet jesli byli tzw.TW niewiele zdzialali i nikomu nie zaszkodzili bo albo ich mozliwosci byly mierne albo swiadomie splycali swoje mozliwosci  aby nie szkodzic . Takich bylo wielu co nawet IPN przyznaje . Druga kategoria to ludzie , ktorzy nie mieli skrupulow a mozliwosci ich byly olbrzymie i korzystali z nich bez zenady .
Dziwnym wydajue sie , ze szum wokol ludzi zalezy nie od ich rzeczywistych dokonan w zakresie donosicielstwa lecz od tego jakiej sa dzsiaj opcji politycznej lub nawet jakiej orientacji wyznaniowej .
Poki co IPN i goncarczyki nie kwapia sie ujawnic dokonan w omawianym zakresie licznej rzeszy biskupow ,( jak powiadaja wiekszosc jest w to umoczona ) ktorzy donosili bedac sb - ckimi szpiegami  mimo , ze wartosc ich donosow z natury rzeczy musiala byc duza a skutki  potezne . Sciga natomiast IPN ledwie pionkow agentury , ktorzy jednak dzisiaj sa osobami o "niepoprawnej " politycznej optyce za to pelnia lub pelnili eksponowane stanowiska panstwowe lub partyjne nie tej opcji jaka jest bliska ludziom IPN -u .
Drugim elementem glupoty jest fakt , ze przeciez lustrowani ludzie nie maja na sumieniu zbrodni , ktora kwalifikowalaby ich do wiezienia i ze minelo juz 20 lat !!! . Dochodzenie do tego kto byl kim , stanowi dzisiaj najwieksza nasza narodowa glupote . To widac nawet na grupie zie wielu jest takich , ktorzy bawia sie w ustalanie prawdziwej tozsamosci grupowiczow , tak jakby moglo to miec jakikolwiek wplyw na dzialanie grupy , czy jej czlonka . Kiedy skonczy sie ten polityczny szol ? Idac ta droga moznaby smialo scigac np. episkopat za jego zbrodnie zdrady narodowej  w okresach rozbiorow bo ta nie budzi watpliwosci u tych , ktorzy cokolwiek wiedza o historii tego okresu .
Po co to ? , komu potrzebne sa dzisiaj te w iscie warcholskim stylu , polowania na czarownice ? . Co innego scigac zbrodnie , co innego szukac nikomu niepotrzebnych "hakow" . Wydaje sie , ze nasi politycy zdaja sobie ze swojej bezsilnosci i braku umiejetnosci w zarzadzaniu panstwem , ciagle szukaja tematow zastepczych w postaci wiecznie juz trwajacej lustracji .
A mnie to kolo tylka wisi , czy moj sasiad np. byl sb -kiem , cz\y TW , czy nim nie byl . Wazne , ze nie ma na sumieniu zbrodni bo ta nalezy scigac .

cyc

Data: 2009-12-02 15:28:34
Autor: Tomek
Kwiczysz jak pełowiec
[...]

Przypomnę sprawę Maleszki i jego domniemany udział w morderstwie Pyjasa. Sądzę, że takich spraw było więcej. Mieli udział bawet bardzo bezpośredni - wystawiali ludzi bezpośrednim wykonawcom.

[...]

Sądzę, że biskupi dziś mają niewielki wpływ na życie - głównie ekonomiczne. Stąd nikt nie chce ruszać tego smrodu. Ale politycy obecni - mają wpływy i to jak najbardziej realne. A szantaż ujawnieniem kwitów to najlepszy sposób "lobbingu" w każdej sprawie. Ale płacimy za to wszyscy...

[...]

Przykład z prawie mojego podwórka - kilka lat temu znajomy ojca (emeryt) kupił córce ponad 60-metrowe mieszkanie dla córki za ok. 20 tys. zł. Chciałbyś tak? Otóż ten emeryt przyznał się po pijaku, że zasugerował znajomemu prezesowi spółdzielni mieszkaniowej, że jako były ubek ma dostęp do kwitów tego prezesa. I sprawa załatwiona. Tak się załatwia jeszcze większe sprawy. To nie tylko "szoł" - to realne straty przy bandyckiej prywatyzacji, lewych przetargach i tysiącach innych spraw. Wystarczy czytać gazety, myśleć przy tym, a dziwne decyzje gospodarcze czasem aż krzyczą...

Tomek

Data: 2009-12-02 13:13:56
Autor: sofu
Kwiczysz jak pełowiec

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -

Popieram! Uderz w świnie, a za chwile różnej maści kurwy sie odzywaja
wydajac dzwieki podobne do bredzen Michniko-Mieleszko-wskich.

sofu

Data: 2009-12-02 14:10:10
Autor: =heÂŽsk=
Kwiczysz jak pełowiec
On Wed, 2 Dec 2009 01:52:18 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

palikociarzy jest dla moich uszu niczym najsłodsza muzyka. Więcej
piany śmieci, więcej kwiku, złorzeczeń i obelg   ;))).

 opisz swoje zachowanie w czasie konferencji tuska i rostowskiego.
 na jakim kolorze skupiales swoj wzrok i ktore z pytan dziennikarzy
 wywolalo w tobie gwaltowny przyplyw radosci (1?), a ktore jadu
 nienawisci ? JUZ ?  a teraz przeczytaj to co splodziles wyzej.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-03 07:32:15
Autor: zbig
Kwiczysz jak pełowiec
On 2 Gru, 10:52, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

palikociarzy jest dla moich uszu niczym najsłodsza muzyka. Więcej
piany śmieci, więcej kwiku, złorzeczeń i obelg   ;))).

PO zrobiłoby głupio gdyby zaangażowało sie w obrone czerwonej szui
jaką niewątpliwie Kwaśniewski jest. Jeśli nawet nie był TW to tak jak
to świetnie zuważył Wałęsa był SB współpracownikiem jawnym.

Data: 2009-12-03 15:43:42
Autor: Karol
Kwiczysz jak pełowiec
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
PO zrobi=B3oby g=B3upio gdyby zaanga=BFowa=B3o sie w obrone czerwonej szui
jak=B1 niew=B1tpliwie Kwa=B6niewski jest. Je=B6li nawet nie by=B3 TW to tak=
 jak
to =B6wietnie zuwa=BFy=B3 Wa=B3=EAsa by=B3 SB wsp=F3=B3pracownikiem jawnym.

Tusk jest taka sama szuja jak Kwasniewski, wiec prosze tutaj nie opowiadac az tak infantylnych bredni dla intelektualnie opoznionych w rozwoju umyslowym:)

Data: 2009-12-03 13:23:36
Autor: zbig
Kwiczysz jak pełowiec
On 3 Gru, 16:43, " Karol" <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

wiec prosze tutaj nie opowiadac
az tak infantylnych bredni dla intelektualnie opoznionych w rozwoju umyslowym:)
No tak, słusznie, mówiłem też do ciebie.

Data: 2009-12-03 22:03:39
Autor: Karol
Kwiczysz jak pełowiec
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
>wiec prosze tutaj nie opowiadac
> az tak infantylnych bredni dla intelektualnie opoznionych w rozwoju umysl=
owym:)

No tak, s=B3usznie, m=F3wi=B3em te=BF do ciebie.

jak zwykle poziom argumentow peowski, bo brak argumentow merytorycznych.

Data: 2009-12-04 11:17:46
Autor: cirrus
Kwiczysz jak pełowiec
Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf9cjr$oj1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zapomniałeś o "antypolskiej GW". ;)

--
stevep

Data: 2009-12-04 11:16:57
Autor: cirrus
Kwiczysz jak pełowiec
Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf8mbe$l75$1inews.gazeta.pl...
[...]

W twoim przypadku- szuja to się zna na szujach.

--
stevep

Data: 2009-12-03 21:42:22
Autor: Hans Kloss
Kwiczysz jak pełowiec
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
PO zrobiłoby głupio gdyby zaangażowało sie w obrone czerwonej szui
jaką niewątpliwie Kwaśniewski jest.

Przecież im nie chodzi o obronę kwasiora czy walizy ale o DOKOPANIE PiS-owi, a
zgnojenie IPN-u byłoby w tym bardzo pomocne. Za wszelką cenę załatwić
kaczorów, nieważne środki. Palikocizmy, plucie, jawne kłamstwa, skandaliczne
wyroki sądowe, absurdalne umorzenia - przed niczym się ryży nie cofnie w
drodze po upragnioną prezydenturę.
Jeśli nawet nie był TW to tak jak to świetnie zuważył Wałęsa był SB
współpracownikiem jawnym.

Waliza powtarza jedynie żart Macierewicza sprzed prawie dwudziestu lat.
J-23

Data: 2009-12-03 22:10:09
Autor: Karol
Kwiczysz jak pełowiec
Hans Kloss <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): > PO zrobiłoby głupio gdyby zaangażowało sie w obrone czerwonej szui
> [...]

wyroki sądowe, absurdalne umorzenia - przed niczym się ryży nie cofnie w
drodze po upragnioną prezydenturę. > Jeśli nawet nie był TW to tak jak to świetnie zuważył Wałęsa był SB
> współpracownikiem jawnym.

Waliza powtarza jedynie żart Macierewicza sprzed prawie dwudziestu lat.

A co by robilo PO bez PiS i vice versa? PO istnieje dzieki PiS, a PiS dzieki
PO i ta karuzela sie kreci juz 20 lat, a ludzie sie zra i nienawidza coraz
bardziej, opuszczaj swoj kraj ktory stacza sie po rowni mpochylej coraz
bardziej i szukaja normalnego zycia na obczyznie. Najwazniejsze, ze ci co
strzega umowy okraglostolowej, zyja sobie dobrze:)

Data: 2009-12-02 11:40:29
Autor: matusm
Łżesz jak Gontarczyk.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hf59um$f5i$1news.vectranet.pl...
# Wedle IPN Aleksander Kwaśniewski był współpracownikiem SB.

Wy ormowiec to zawsze jestescie jacys  zdziwieni
a tlumaczylem jak krowie na  granicy ze,,,,,,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-12-02 11:48:54
Autor: Tomek
Łżesz jak Gontarczyk.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hf59um$f5i$1news.vectranet.pl...
# Wedle IPN Aleksander Kwaśniewski był współpracownikiem SB. Ich z tego IPNu, nie interesują sądowe wyroki

Jak widziałem w tv, sąd lustrujący Kwacha nie zadał sobie trudu, aby zbadać akta dostępne w IPN, bazował na... oświadczeniu Kwaśniewskiego. Wyrok lustracyjny brzmiał dosć pokrętnie - "nie znaleziono dowodów, że współpracował", więc zgodnie z zasadą domniemania niewinności - jego oświadczenie lustrtacyjne uznano za prawdziwe.
Od czasu procesu Kwacha minęło kilka lat i mogłu sie pojawić nowe okoliczności (siadkowie, dokumenty). Tzw. komisja Michnika nie wszystko zniszczyła - jak widać po tym, do czego dokopał się Gontarczyk. Poza tym on tylko napisał, że Kwach był zarejestrowany, a nie że współpracował. I na tę rejestrację przedstawił dowody.
Ps. Czy uważasz, że wyrok sądu zawsze jest sprawiedliwy? A co z niewinnie skazanymi? Też, skoro wyrok zapadł, niech siedzą do końca kary?

i miałkość domniemanych dowodów.

To może ocenić tylko sąd, a nie jakiś cirrus...

Ich interesuje tylko własna, pokrętna teza. "Nie ważne co inni uważają, ważne i prawdziwe jest tylko to co uważamy my"! To w skrócie istota działania i sens istnienia IPN.

A to tylko teza niejakiego cirrusa. IPN został powołany właśnie po to, żeby tropić komusze i postkomusze bydło.

Tomek

Data: 2009-12-02 15:46:05
Autor: cirrus
Łżesz jak Gontarczyk.
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hf5gte$ag$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

To dlaczego jak minęło już parę lat "gontarczyki"nie wystepują o wznowienie procesu?

--
stevep

Data: 2009-12-03 13:56:23
Autor: Tomek
Łżesz jak Gontarczyk.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hf5ros$s0b$1news.vectranet.pl...
[...]

Zadałeś ciekawe pytanie. Wydaje mi się (pewności niestety nie mam), że nie mają prawa. Proces lustracyjny może być jedynie na wniosek lustrowanego oraz obligatoryjnie - gdy ktoś chce zająć stanowisko publiczne. Więc nie ma sposobu. Gdyby Kwach chciał zostać ministrem, prezydentem czy kimś tam jeszcze to proces mógłby być nowy. Bo skoro stary się skończył, to chyba nawet nie wchodzi w grę "wznowienie". Ale niech ktoś znajacy się na prawie się wypowie.
Tomek

Data: 2009-12-02 11:56:38
Autor: Piotr
Łżesz jak Gontarczyk.
Dnia Wed, 2 Dec 2009 10:41:58 +0100, cirrus napisał(a):

Kwaśniewski to człowiek nie z mojej bajki, ale dlaczego tak nie lubię współczesnych Goebelsów?

No co wy cyrkus? Jaja se robicie?!
Kwaśniewski ci twoją bajkę pisał.
Piotr

Data: 2009-12-02 16:33:43
Autor: cytryna
Łżesz jak Gontarczyk.
Dnia Wed, 2 Dec 2009 10:41:58 +0100, cirrus napisał(a):

> Kwaśniewski to człowiek nie z mojej bajki, ale dlaczego tak nie lubię > współczesnych Goebelsów?

A kto lubi konkurencję i to taką skuteczną.

Data: 2009-12-04 07:47:03
Autor: Roger Perejro
Łżesz jak Gontarczyk.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał

Kwaśniewski to człowiek nie z mojej bajki, ale dlaczego tak nie lubię współczesnych Goebelsów?

Zapewniam Cię, że nie jesteś samotny w swoich uczuciach.

Przememk
 -- "Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedź w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywiązuje się
z obowiązków alimentacyjnych wobec swoich dzieci. Wypowiedź ta naruszyła
dobre imię, cześć Ludwika Dorna oraz szacunek do jego osoby jako człowieka,
polityka i parlamentarzysty" - tak brzmi treść oświadczenia Jarosława
Kaczyńskiego opublikowana na stronie szóstej dziennika."

Łżesz jak Gontarczyk.