Łżesz jak Gontarczyk.

Data: 2009-12-04 07:47:03
Autor: Roger Perejro
Łżesz jak Gontarczyk.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał

Kwaśniewski to człowiek nie z mojej bajki, ale dlaczego tak nie lubię współczesnych Goebelsów?

Zapewniam Cię, że nie jesteś samotny w swoich uczuciach.

Przememk
 -- "Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedź w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywiązuje się
z obowiązków alimentacyjnych wobec swoich dzieci. Wypowiedź ta naruszyła
dobre imię, cześć Ludwika Dorna oraz szacunek do jego osoby jako człowieka,
polityka i parlamentarzysty" - tak brzmi treść oświadczenia Jarosława
Kaczyńskiego opublikowana na stronie szóstej dziennika."

Łżesz jak Gontarczyk.