M.Macieżyński testuje Keep It S imple

Data: 2009-09-21 11:54:00
Autor: jo44
M.Macieżyński testuje Keep It S imple
żebyś ty jeszcze coś poprawnie umiał napisać...

Data: 2009-09-21 06:50:39
Autor: Tomasz [Bubon]
On 21 Wrz, 11:54, jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote:
żebyś ty jeszcze coś poprawnie umiał napisać...

A co napisałem niepoprawnie?

Data: 2009-09-21 15:54:11
Autor: paranoix
Tomasz [Bubon] pisze:
On 21 Wrz, 11:54, jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote:
żebyś ty jeszcze coś poprawnie umiał napisać...

A co napisałem niepoprawnie?

Nazwisko dziennikarza

Data: 2009-09-21 11:59:35
Autor: jk
M.Macieżyński testuje Keep It Simple
żebyś ty jeszcze coś poprawnie umiał napisać...

Zauważyłam, że lista jest co raz bardziej pełna trolli co sklecić dwu zadań po Polsku nie potrafią

jkolina

Data: 2009-09-21 21:23:34
Autor: jo44
jk pisze:
żebyś ty jeszcze coś poprawnie umiał napisać...

Zauważyłam, że lista jest co raz bardziej pełna trolli co sklecić dwu zadań po Polsku nie potrafią

jeszcze więcej jest tych, którzy czytać nie umieją..

Data: 2009-09-21 22:01:35
Autor: Ianus

Użytkownik "jk" <jk707@wpp.pp> napisał w wiadomości news:h97iqd$c3d$1news.onet.pl...
żebyś ty jeszcze coś poprawnie umiał napisać...

Zauważyłam, że lista jest co raz bardziej pełna trolli co sklecić dwu zadań po Polsku nie potrafią

Jak ma być po polsku to raczej DWÓCH a nie DWU.

Data: 2009-09-21 13:09:45
Autor: bradley.st

http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=7549

Data: 2009-09-22 10:09:01
Autor: Aicha
Użytkownik "jk" napisał:

> żebyś ty jeszcze coś poprawnie umiał napisać...
Zauważyłam, że lista jest co raz bardziej pełna trolli co sklecić dwu
zadań po Polsku nie potrafią

Zauważyła ta, co nie umie napisać "coraz", "po polsku", "zdań" oraz użyć
znaku przestankowego na końcu zdania.

--
Pozdrawiam - Aicha

M.Macieżyński testuje Keep It S imple