M.Macieżyński testuje Keep It Simple

Data: 2009-09-21 01:28:34
Autor: Tomasz [Bubon]
M.Macieżyński testuje Keep It Simple
Krótkie podsumowanie:

- karta VISA bez chipa
- brak opłat za wydanie i obsługę
- karta rozliczana w dolarach (przewalutowanie 2%)
- słabe kursy przeliczeniowe
- dość elastycznie podchodzą do zdolności kredytowej
- w internecie jest podgląd blokad (pojawiają się z opóźnieniem nawet
1 dnia)
- można dostać więcej niż jedna kartę w ramach limitu

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Keep-it-simple-czyli-karta-od-Open-Finance-w-praktyce-2020111.html

Data: 2009-09-21 03:07:44
Autor: BK
M.Macieżyński testuje Keep It Simple
"Atutem jest również fakt, że jest to karta embosowana, dzięki czemu
można nią płacić w internecie."

Jakim kuna atutem? Cos co jest _standardem_ w kartach kredytowych
nagle w karcie OF jest atutem?

Data: 2009-09-21 03:37:01
Autor: bradley.st
On 21 Wrz, 06:07, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:
"Atutem jest również fakt, że jest to karta embosowana, dzięki czemu
można nią płacić w internecie."

Jakim kuna atutem? Cos co jest _standardem_ w kartach kredytowych
nagle w karcie OF jest atutem?

Raczej: jakim kuna "dzięki czemu"? Co ma embosowanie do platnosci w
internecie? Cyferki moga sie odcisnac na monitorze?

Data: 2009-09-21 03:45:57
Autor: BK
On Sep 21, 12:37 pm, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Raczej: jakim kuna "dzięki czemu"? Co ma embosowanie do platnosci w
internecie? Cyferki moga sie odcisnac na monitorze?

To tez.

Mam wrazenie, ze bankier/prnews leca do poziomu poradnika dla
nierozgarnietych amatorow.

Jak sie ma troche wiecej pojecia o kartach niz zwykly konsument to
ciezko sie czyta taki test. Mam wrazenie, ze dobrze jest oceniane
wszystko co nowe, kolorowe i blyszczace ;) Niezaleznie od faktycznej
wartosci merytorycznej.

Bo jaki to atut karty kredytowej, ze mozna nia zaplacic w necie? A ile
jest takich ktorymi _NIE_ mozna?

Data: 2009-09-21 03:57:23
Autor: xbartx
On Sep 21, 12:45 pm, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

Bo jaki to atut karty kredytowej, ze mozna nia zaplacic w necie? A ile
jest takich ktorymi _NIE_ mozna?

Hmmm ja to zrozumiałem tak, że karta jest tania, w sumie darmowa, więc
mogli dać zwykły płaski plastik-fantastik, tak jak w BPH, albo EB i
już. Po prostu pójść po najmniejszej linii oporu. W przypadku darmowej
kk, bo to chyba jest pierwsza taka na rynku, jest to niewątpliwie
autetem, że jest embosowa i działa internetowo ;)

--
xbartx

Data: 2009-09-21 04:10:46
Autor: bradley.st
On 21 Wrz, 06:45, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

> [...]

To tez.

Mam wrazenie, ze bankier/prnews leca do poziomu poradnika dla

To by bylo OK, spoleczenstwo nalezy edukowac! :) Ale jak juz, to nie
nalezy wciskac glupot, bo rezultat bedzie odwrotny od zamierzonego -
potem ludziom sie miesza i nagle wszystkie karty platnicze sa
"kredytowe", albo mozna nimi placic w internecie "dzieki temu ze sa
embosowane", albo nie mozna bo sa plaskie. :)

Data: 2009-09-21 16:56:20
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
[...]

Po uwadze - poprawilem - wypuklosc oczywiscie ma swoje zalety rowniez poza internetem. (na prnewsie, na bankierze zgloszone).

Data: 2009-09-21 08:40:49
Autor: bradley.st
M.Macieżyński testuje Keep It Simple
On 21 Wrz, 10:56, Michał 'Amra' Macierzyński
<michal.macierzyn...@prnews.pl> wrote:

Po uwadze - poprawilem - wypuklosc oczywiscie ma swoje zalety rowniez
poza internetem. (na prnewsie, na bankierze zgloszone).

Yay! No zupelnie jak w Ameryce! ;) Pisze "Do Redaktora" i redakcja
poprawia i odpowiada!
Dziekuje -- w imieniu Edukowanego Spoleczenstwa. :)

Data: 2009-09-21 20:23:10
Autor: Valdi.Pavlack
M.Macieżyński testuje Keep It Simple
"bradley.st"

Yay! No zupelnie jak w Ameryce! ;) Pisze "Do Redaktora" i redakcja
poprawia i odpowiada!

To Ameryka zaczerpnęła te standardy z Europy :) - dobra, dobra już nic nie
piszę ;)

Dziekuje -- w imieniu Edukowanego Spoleczenstwa. :)

Kulturka pełną gębą! :)

PS.
A tak na marginesie + dla bankier.pl i Pana Redaktora za podejście do tematu
błędów jakie wkradły się do omawianego tekstu.

Data: 2009-09-21 15:31:22
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-09-21, BK <bkapuscinski@gmail.com> wrote:

[...]

Bo jaki to atut karty kredytowej, ze mozna nia zaplacic w necie? A ile
jest takich ktorymi _NIE_ mozna?

Parę by się znalazło. Strzelę, że pomarańczowa ING Ci nie pozwoli.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-09-21 09:53:01
Autor: BK
On 2009-09-21, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

[...]

> [...]
> jest takich ktorymi _NIE_ mozna?

Parę by się znalazło. Strzelę, że pomarańczowa ING Ci nie pozwoli.

prot...@post.pl

Wiem, ze pare jest. Ale ogolnie jest to stadard - wiec jaki z tego
atut? :)

Data: 2009-09-21 09:57:34
Autor: xbartx
On Sep 21, 6:53 pm, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

Wiem, ze pare jest. Ale ogolnie jest to stadard - wiec jaki z tego
atut? :)

No chodzi o to, że karta jest darmowa i nie ma takiej innej na rynku,
więc można w sumie tak mówić, że to jest jej zaleta, bo inne płatne
tak dobrze nie mają ;)

--
xbartx

Data: 2009-09-21 17:23:31
Autor: Anna
M.Macieżyński testuje Keep It Simple
Bo jaki to atut karty kredytowej, ze mozna nia zaplacic w necie? A ile
jest takich ktorymi _NIE_ mozna?

przykload pierwszy z brzegu - wszystkie karty kredytowe eurobanku (te które nie sa gold - bo goldami można

Data: 2009-09-21 11:54:00
Autor: jo44
M.Macieżyński testuje Keep It S imple
żebyś ty jeszcze coś poprawnie umiał napisać...

Data: 2009-09-21 06:50:39
Autor: Tomasz [Bubon]
On 21 Wrz, 11:54, jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote:
żebyś ty jeszcze coś poprawnie umiał napisać...

A co napisałem niepoprawnie?

Data: 2009-09-21 15:54:11
Autor: paranoix
Tomasz [Bubon] pisze:
On 21 Wrz, 11:54, jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote:
żebyś ty jeszcze coś poprawnie umiał napisać...

A co napisałem niepoprawnie?

Nazwisko dziennikarza

Data: 2009-09-21 11:59:35
Autor: jk
M.Macieżyński testuje Keep It Simple
żebyś ty jeszcze coś poprawnie umiał napisać...

Zauważyłam, że lista jest co raz bardziej pełna trolli co sklecić dwu zadań po Polsku nie potrafią

jkolina

Data: 2009-09-21 21:23:34
Autor: jo44
jk pisze:
żebyś ty jeszcze coś poprawnie umiał napisać...

Zauważyłam, że lista jest co raz bardziej pełna trolli co sklecić dwu zadań po Polsku nie potrafią

jeszcze więcej jest tych, którzy czytać nie umieją..

Data: 2009-09-21 22:01:35
Autor: Ianus

Użytkownik "jk" <jk707@wpp.pp> napisał w wiadomości news:h97iqd$c3d$1news.onet.pl...
żebyś ty jeszcze coś poprawnie umiał napisać...

Zauważyłam, że lista jest co raz bardziej pełna trolli co sklecić dwu zadań po Polsku nie potrafią

Jak ma być po polsku to raczej DWÓCH a nie DWU.

Data: 2009-09-21 13:09:45
Autor: bradley.st

http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=7549

Data: 2009-09-22 10:09:01
Autor: Aicha
Użytkownik "jk" napisał:

> żebyś ty jeszcze coś poprawnie umiał napisać...
Zauważyłam, że lista jest co raz bardziej pełna trolli co sklecić dwu
zadań po Polsku nie potrafią

Zauważyła ta, co nie umie napisać "coraz", "po polsku", "zdań" oraz użyć
znaku przestankowego na końcu zdania.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-09-22 06:23:47
Autor: mk
On 21 Wrz, 09:28, "Tomasz [Bubon]" <tom...@gmail.com> wrote:

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Keep-it-simple-czyli-karta-od-Open-Fi...

Czy komuś z Was udało się zamówić kartę on-line? U mnie nie wyświetla
się 2 strona wniosku :(
Pzdr

Data: 2009-09-22 16:31:30
Autor: Peet
On 2009-09-22 15:23, mk wrote:

Czy komuś z Was udało się zamówić kartę on-line? U mnie nie wyświetla
się 2 strona wniosku :(

U mnie to samo, dlatego wpełniłem formularz kontaktu i mają zadzwonić.

Data: 2009-09-22 09:35:58
Autor: mk
On 22 Wrz, 15:31, Peet <wiesm...@ahoo.com> wrote:

U mnie to samo, dlatego wpełniłem formularz kontaktu i mają zadzwonić.

Zrobiłem to samo :)

Data: 2009-09-22 10:07:50
Autor: bradley.st
On 22 Wrz, 12:35, mk <marko...@gmail.com> wrote:
On 22 Wrz, 15:31, Peet <wiesm...@ahoo.com> wrote:

> U mnie to samo, dlatego wpełniłem formularz kontaktu i mają zadzwonić.

Zrobiłem to samo :)

Tam na tej stronie jest: "juz wkrotce!" w lewym dolnym rogu...
A po kliknieciu "wiecej" jest: "wersja beta".

Na waszym miejscu nie nastawialbym sie za bardzo na szybki kontakt
zwrotny. :)

Data: 2009-09-22 22:12:39
Autor: witrak()
On 2009-09-22 15:23, mk wrote:
[...]

A to trzeba wniosek ? ;-)

U mnie jak facet zadzwonił w piątek z propozycją, a nie chciałem decydować bez zastanowienia, bo limit był za wysoki jak na moje przyzwyczajenia, to umówiłem się na poniedziałek i dwa razy dzwonił, żebym tylko zaakceptował.
W następny poniedziałek rano przyszedł pin a po południu kurier zadzwonił. W międzyczasie (zanim dojechał) zorientowałem się, że w umowie jest paragraf z wymaganiem podpisu współmałżonka - co zaraz oprotestowałem telefonicznie, pamiętając co pisali "uczeni w piśmie" na grupie... Co prawda dowiedziałem się, że to wewnętrzna procedura, że dla limitu powyżej 10kpln trzeba taki podpis, ale żony nie było, więc kurierowi wykreśliłem ten paragraf.
We wtorek ten sam gość zatelefonował, żeby aktywować kartę i na dictum o wykreśleniu (bo umowy jeszcze nie miał) sprawdzał cosik a potem objaśnił, że ode mnie - ze względu na kwotę lokat - nie wymagają :-))), i że umowa z wykreślonym paragrafem jest ok. Nie aktywował, bo nie pamiętałem, że wziąłem od kuriera blister z kartą :-), ale następnego dnia rano znalazłem kartę, więc od środy mam aktywną kartę. Zatem cała procedura nie trwała nawet 2 tygodni, łącznie z opóźnieniami z mojej winy (bez nich byłby to tydzień).

I żeby nikt nie narzekał na obsługę w Noble: ponieważ usiłowałem zapłacić w sobotę na Neste nie pamiętając dokładnie pinu, w poniedziałek z samego rana zadzwoniła pani z Noble (z numeru identyfikującego się i podobno stałego) i wyjaśniła, że te dwie moje nieudane próby zapłaty to naprawdę nie ich wina tylko błędnego pinu...
Daj na Boże obsługę na takim poziomie choćby w Citi, bo inne banki nie mają na to szans przez najbliższe 10 lat...

witrak()

Data: 2009-09-22 22:39:56
Autor: Valdi.Pavlack
M.Macieżyński testuje Keep It Simple
"witrak()" news:h9bb7n$oet$1atlantis.news.neostrada.pl

I żeby nikt nie narzekał na obsługę w Noble...

Jak mnie pamięć nie myli to chyba na obsługę klienta w ich wykonaniu tj.
Noble/OF na grupie nie było skarg. Co innego Getin - ten od ww. podmiotów
może się baaaardzo wiele nauczyć.

M.Macieżyński testuje Keep It Simple