M.Macieżyński testuje Keep It Simple

Data: 2009-09-21 03:07:44
Autor: BK
M.Macieżyński testuje Keep It Simple
"Atutem jest również fakt, że jest to karta embosowana, dzięki czemu
można nią płacić w internecie."

Jakim kuna atutem? Cos co jest _standardem_ w kartach kredytowych
nagle w karcie OF jest atutem?

Data: 2009-09-21 03:37:01
Autor: bradley.st
On 21 Wrz, 06:07, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:
"Atutem jest również fakt, że jest to karta embosowana, dzięki czemu
można nią płacić w internecie."

Jakim kuna atutem? Cos co jest _standardem_ w kartach kredytowych
nagle w karcie OF jest atutem?

Raczej: jakim kuna "dzięki czemu"? Co ma embosowanie do platnosci w
internecie? Cyferki moga sie odcisnac na monitorze?

Data: 2009-09-21 03:45:57
Autor: BK
On Sep 21, 12:37 pm, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Raczej: jakim kuna "dzięki czemu"? Co ma embosowanie do platnosci w
internecie? Cyferki moga sie odcisnac na monitorze?

To tez.

Mam wrazenie, ze bankier/prnews leca do poziomu poradnika dla
nierozgarnietych amatorow.

Jak sie ma troche wiecej pojecia o kartach niz zwykly konsument to
ciezko sie czyta taki test. Mam wrazenie, ze dobrze jest oceniane
wszystko co nowe, kolorowe i blyszczace ;) Niezaleznie od faktycznej
wartosci merytorycznej.

Bo jaki to atut karty kredytowej, ze mozna nia zaplacic w necie? A ile
jest takich ktorymi _NIE_ mozna?

Data: 2009-09-21 03:57:23
Autor: xbartx
On Sep 21, 12:45 pm, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

Bo jaki to atut karty kredytowej, ze mozna nia zaplacic w necie? A ile
jest takich ktorymi _NIE_ mozna?

Hmmm ja to zrozumiałem tak, że karta jest tania, w sumie darmowa, więc
mogli dać zwykły płaski plastik-fantastik, tak jak w BPH, albo EB i
już. Po prostu pójść po najmniejszej linii oporu. W przypadku darmowej
kk, bo to chyba jest pierwsza taka na rynku, jest to niewątpliwie
autetem, że jest embosowa i działa internetowo ;)

--
xbartx

Data: 2009-09-21 04:10:46
Autor: bradley.st
On 21 Wrz, 06:45, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

> [...]

To tez.

Mam wrazenie, ze bankier/prnews leca do poziomu poradnika dla

To by bylo OK, spoleczenstwo nalezy edukowac! :) Ale jak juz, to nie
nalezy wciskac glupot, bo rezultat bedzie odwrotny od zamierzonego -
potem ludziom sie miesza i nagle wszystkie karty platnicze sa
"kredytowe", albo mozna nimi placic w internecie "dzieki temu ze sa
embosowane", albo nie mozna bo sa plaskie. :)

Data: 2009-09-21 16:56:20
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
[...]

Po uwadze - poprawilem - wypuklosc oczywiscie ma swoje zalety rowniez poza internetem. (na prnewsie, na bankierze zgloszone).

Data: 2009-09-21 08:40:49
Autor: bradley.st
M.Macieżyński testuje Keep It Simple
On 21 Wrz, 10:56, Michał 'Amra' Macierzyński
<michal.macierzyn...@prnews.pl> wrote:

Po uwadze - poprawilem - wypuklosc oczywiscie ma swoje zalety rowniez
poza internetem. (na prnewsie, na bankierze zgloszone).

Yay! No zupelnie jak w Ameryce! ;) Pisze "Do Redaktora" i redakcja
poprawia i odpowiada!
Dziekuje -- w imieniu Edukowanego Spoleczenstwa. :)

Data: 2009-09-21 20:23:10
Autor: Valdi.Pavlack
M.Macieżyński testuje Keep It Simple
"bradley.st"

Yay! No zupelnie jak w Ameryce! ;) Pisze "Do Redaktora" i redakcja
poprawia i odpowiada!

To Ameryka zaczerpnęła te standardy z Europy :) - dobra, dobra już nic nie
piszę ;)

Dziekuje -- w imieniu Edukowanego Spoleczenstwa. :)

Kulturka pełną gębą! :)

PS.
A tak na marginesie + dla bankier.pl i Pana Redaktora za podejście do tematu
błędów jakie wkradły się do omawianego tekstu.

Data: 2009-09-21 15:31:22
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-09-21, BK <bkapuscinski@gmail.com> wrote:

[...]

Bo jaki to atut karty kredytowej, ze mozna nia zaplacic w necie? A ile
jest takich ktorymi _NIE_ mozna?

Parę by się znalazło. Strzelę, że pomarańczowa ING Ci nie pozwoli.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-09-21 09:53:01
Autor: BK
On 2009-09-21, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

[...]

> [...]
> jest takich ktorymi _NIE_ mozna?

Parę by się znalazło. Strzelę, że pomarańczowa ING Ci nie pozwoli.

prot...@post.pl

Wiem, ze pare jest. Ale ogolnie jest to stadard - wiec jaki z tego
atut? :)

Data: 2009-09-21 09:57:34
Autor: xbartx
On Sep 21, 6:53 pm, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

Wiem, ze pare jest. Ale ogolnie jest to stadard - wiec jaki z tego
atut? :)

No chodzi o to, że karta jest darmowa i nie ma takiej innej na rynku,
więc można w sumie tak mówić, że to jest jej zaleta, bo inne płatne
tak dobrze nie mają ;)

--
xbartx

Data: 2009-09-21 17:23:31
Autor: Anna
M.Macieżyński testuje Keep It Simple
Bo jaki to atut karty kredytowej, ze mozna nia zaplacic w necie? A ile
jest takich ktorymi _NIE_ mozna?

przykload pierwszy z brzegu - wszystkie karty kredytowe eurobanku (te które nie sa gold - bo goldami można

M.Macieżyński testuje Keep It Simple