M.Macieżyński testuje Keep It Simple

Data: 2009-09-22 06:23:47
Autor: mk
M.Macieżyński testuje Keep It Simple
On 21 Wrz, 09:28, "Tomasz [Bubon]" <tom...@gmail.com> wrote:

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Keep-it-simple-czyli-karta-od-Open-Fi...

Czy komuś z Was udało się zamówić kartę on-line? U mnie nie wyświetla
się 2 strona wniosku :(
Pzdr

Data: 2009-09-22 16:31:30
Autor: Peet
On 2009-09-22 15:23, mk wrote:

Czy komuś z Was udało się zamówić kartę on-line? U mnie nie wyświetla
się 2 strona wniosku :(

U mnie to samo, dlatego wpełniłem formularz kontaktu i mają zadzwonić.

Data: 2009-09-22 09:35:58
Autor: mk
On 22 Wrz, 15:31, Peet <wiesm...@ahoo.com> wrote:

U mnie to samo, dlatego wpełniłem formularz kontaktu i mają zadzwonić.

Zrobiłem to samo :)

Data: 2009-09-22 10:07:50
Autor: bradley.st
On 22 Wrz, 12:35, mk <marko...@gmail.com> wrote:
On 22 Wrz, 15:31, Peet <wiesm...@ahoo.com> wrote:

> U mnie to samo, dlatego wpełniłem formularz kontaktu i mają zadzwonić.

Zrobiłem to samo :)

Tam na tej stronie jest: "juz wkrotce!" w lewym dolnym rogu...
A po kliknieciu "wiecej" jest: "wersja beta".

Na waszym miejscu nie nastawialbym sie za bardzo na szybki kontakt
zwrotny. :)

Data: 2009-09-22 22:12:39
Autor: witrak()
On 2009-09-22 15:23, mk wrote:
[...]

A to trzeba wniosek ? ;-)

U mnie jak facet zadzwonił w piątek z propozycją, a nie chciałem decydować bez zastanowienia, bo limit był za wysoki jak na moje przyzwyczajenia, to umówiłem się na poniedziałek i dwa razy dzwonił, żebym tylko zaakceptował.
W następny poniedziałek rano przyszedł pin a po południu kurier zadzwonił. W międzyczasie (zanim dojechał) zorientowałem się, że w umowie jest paragraf z wymaganiem podpisu współmałżonka - co zaraz oprotestowałem telefonicznie, pamiętając co pisali "uczeni w piśmie" na grupie... Co prawda dowiedziałem się, że to wewnętrzna procedura, że dla limitu powyżej 10kpln trzeba taki podpis, ale żony nie było, więc kurierowi wykreśliłem ten paragraf.
We wtorek ten sam gość zatelefonował, żeby aktywować kartę i na dictum o wykreśleniu (bo umowy jeszcze nie miał) sprawdzał cosik a potem objaśnił, że ode mnie - ze względu na kwotę lokat - nie wymagają :-))), i że umowa z wykreślonym paragrafem jest ok. Nie aktywował, bo nie pamiętałem, że wziąłem od kuriera blister z kartą :-), ale następnego dnia rano znalazłem kartę, więc od środy mam aktywną kartę. Zatem cała procedura nie trwała nawet 2 tygodni, łącznie z opóźnieniami z mojej winy (bez nich byłby to tydzień).

I żeby nikt nie narzekał na obsługę w Noble: ponieważ usiłowałem zapłacić w sobotę na Neste nie pamiętając dokładnie pinu, w poniedziałek z samego rana zadzwoniła pani z Noble (z numeru identyfikującego się i podobno stałego) i wyjaśniła, że te dwie moje nieudane próby zapłaty to naprawdę nie ich wina tylko błędnego pinu...
Daj na Boże obsługę na takim poziomie choćby w Citi, bo inne banki nie mają na to szans przez najbliższe 10 lat...

witrak()

Data: 2009-09-22 22:39:56
Autor: Valdi.Pavlack
M.Macieżyński testuje Keep It Simple
"witrak()" news:h9bb7n$oet$1atlantis.news.neostrada.pl

I żeby nikt nie narzekał na obsługę w Noble...

Jak mnie pamięć nie myli to chyba na obsługę klienta w ich wykonaniu tj.
Noble/OF na grupie nie było skarg. Co innego Getin - ten od ww. podmiotów
może się baaaardzo wiele nauczyć.

M.Macieżyński testuje Keep It Simple