M. Morawiecki: System sądowniczy w Polsce przeszedł z PRL do RP3 suchą nogą bez głębszej transformacji.

Data: 2017-04-04 08:41:03
Autor: A. Filip
M. Morawiecki: System sądowniczy w Polsce przeszedł z PRL do RP3 suchą nogą bez głębszej transformacji.
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/morawiecki-w-american-enterprise-institute-min-o-systemie-sadownictwa-w-polsce/x52lvn1
System sądowniczy w Polsce przeszedł z PRL do III RP suchą nogą bez
głębszej transformacji. Jego zmiana wszystkim dobrze zrobi, a polskiej
gospodarce zrobi znakomicie - mówił wicepremier Mateusz Morawiecki
podczas debaty w American Enterprise Institute w Waszyngtonie.

Wczoraj w późnych godzinach wieczornych czasu polskiego Morawiecki
wziął udział w debacie w prestiżowym, konserwatywnym ośrodku American
Enterprise Institute (AEI), który ma status organizacji
pozarządowej. [...]

--
A. Filip

Data: 2017-04-04 09:01:22
Autor: Stokrotka
[...]

A co w tym dziwnego, pszecież na tym polegały porozumienia w Magdalence pszed okrągłym stołem.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-04-04 13:18:45
Autor: J.F.
Użytkownik "Stokrotka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:obvgcd$4bs$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

Czy na tym polegaly ... chyba nic takiego tam nie ustalono, moze pod.

Tak czy inaczej - stary system zostawiono, czy mozna bylo wprowadzic nowy ?
Rewolucyjnie raczej nie - bo skad potrzebna ilosc sedziow i prokuratorow wezmiesz ?

A Morawiecki ... widac prowadzi linie rzadu takze zagranica.
Za to ciekaw jestem jak bedzie dzialal nowy system, jesli takowy wprowadza.

Tak samo ? Tylko sedziowie beda posluszni ?

J.

Data: 2017-04-04 17:48:49
Autor: grzech
M. Morawiecki: System sądowniczy w Polsce przeszedł z PRL do RP3 suchą nogą bez głębszej trQ1|AŠě~ŠćiČâ
W dniu 2017-04-04 o 13:18, J.F. pisze:
[...]

Tylko dyletant i pisowski propagandzista mogą powiedzieć, że stary system zostawiono bez zmian. Niestety postawiono na daleko idącą niezależność sędziów. Piszę niestety bo w praktyce wyszło na to,że nie wszyscy Polscy sędziowie dorośli do niezależności. Stąd słuszne narzekania na jakość pracy sądów i chęć zmiany systemu. Jak na razie te zmiany zapowiadają chęć powrotu do czasów PRL.

Data: 2017-04-04 10:09:22
Autor: Danusia

Użytkownik "grzech" <grzechnet@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:oc0f91$ffg$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zasady PRL?
A czy żądanie aby wyrok był zgodny z obowiązującymi ustawami i dowodami materialnymi, a nie kaprysem sędziego wydającego wyrok którego nie można krytykować to zasady PRL?
Czy możliwość odwołania się od wyroku pierwszej instancji oznacza że sędziemu pierwszej instancji wolno wszystko. Za rażący wyrok wydany niezgodnie z obowiązującym prawem sędziemu nic zrobić nie można.
Czy takie zasady obowiązywały w PRL?

Data: 2017-04-05 10:58:59
Autor: Jingiel
W dniu 04.04.2017 o 08:41, A. Filip pisze:
[...]

Donosiciel na Polskę. Poleciał pożalić się do USA? Udaje, że zna się na wszystkim. Prawda wyjdzie za jakiś czas.

Data: 2017-04-05 19:51:50
Autor: A. Filip
Jingiel <xxx@xx.xx> pisze:
[...]

A system sądowniczy w RP3 jest niby taki że nie ma się czego czepnąć?

Jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach czyli o _jakie konkretnie_ zmiany
chodzi, kto je będzie wprowadzał i co "może" próbować ugrać przy okazji.
Czy sama Merkel "Zapraszalska" dosadnie nie udowodniła że dobrymi
intencjami piekło jest ciągle dobrukowywane? :-)

--
A. Filip

Data: 2017-04-05 20:35:49
Autor: 007
System sądowniczy w Polsce przeszedł z PRL do RP3 suchą nogą bez głębszej transformacji i oszczędza typów pokroju A. Filip
A. Filip w <news:anfi+jtte565xvf-h453@buntownik.pl>:

A system sądowniczy w RP3 jest niby taki że nie ma się czego czepnąć?

Patrz subject.

Czy sama Merkel "Zapraszalska"

Jesteś idiotą, któremu po raz kolejny grupy sie pomyliły  -- czy może
świadomie to robisz?

--
'Tom N'

M. Morawiecki: System sądowniczy w Polsce przeszedł z PRL do RP3 suchą nogą bez głębszej transformacji.