M.Schulz - fanatyzm z urzedu, ktorego tylko republika bananowa

Data: 2012-01-18 21:28:30
Autor: Obserwator
M.Schulz - fanatyzm z urzedu, ktorego tylko republika bananowa

:))))).... na lepszy komentarz was nie stac fumkcyjne buraki cwiklowe?

Data: 2012-01-18 21:51:11
Autor: MH
 Obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

:))))).... na lepszy komentarz was nie stac fumkcyjne buraki cwiklowe?

================

I znowu się ze sobą sprzeczasz...  Idź z kimś do wyra , albo "Zrób to sam".
Może pomoże?! Albo zmień suplement diety , bo ten aktualny naraża cię na
podśmiechujki na psp.. Albo zasięgnij porady specjalistycznej. MH

Data: 2012-01-18 22:01:38
Autor: Obserwator
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
I znowu się ze sobą sprzeczasz...  Idź z kimś do wyra , albo "Zrób to sam".
Może pomoże?! Albo zmień suplement diety , bo ten aktualny naraża cię na
podśmiechujki na psp.. Albo zasięgnij porady specjalistycznej.

ty Hajduk koniecznie chcialbys czyms zaimponowac. Na razie imponujesz swoim
intelektem, tylko twojej kozie,.

Data: 2012-01-18 22:54:25
Autor: MH
M.Schulz - fanatyzm z urzedu, ktorego tylko republika bananowa
 Obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

ty Hajduk

========================

.......  no i kto jest tutaj ubekiem i kapolem ???

MH

Data: 2012-01-18 22:58:53
Autor: Obserwator
M.Schulz - fanatyzm z urzedu, ktorego tylko republika bananowa
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
.......  no i kto jest tutaj ubekiem i kapolem ???

twoja koza. --

Data: 2012-01-18 23:16:15
Autor: MH
M.Schulz - fanatyzm z urzedu, ktorego tylko republika bananowa
 Obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > .......  no i kto jest tutaj ubekiem i kapolem ???

twoja koza.
===========

I cóż można odpowiedzieć przy takim mocnym 'repoście'. Powaliłeś teraz swoim
intelektem wszystkich , którzy to czytają!! Moc mi spada o parę Jouli !!
Boszsz....

MH

P.S. Korepetycje za friko :

[N*m]=[J]
[J/s]=[W]

MH

Data: 2012-01-18 23:21:41
Autor: Obserwator
[...]

ja sie tylko dostosowalem do twojego poziomu intelektualnego i podjalem z toba
rozmowe na twoim poziomie, poniewaz chciales z kims podyskutowac:)) --

Data: 2012-01-18 23:40:13
Autor: MH
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > I cóż można odpowiedzieć przy takim mocnym 'repoście'. Powaliłeś teraz swoim
> [...]

rozmowe na twoim poziomie, poniewaz chciales z kims podyskutowac:))

No właśnie , coś ci się z poziomem intelektualnym wykasowało podobnież jak
załączone (P.S. - jednostki). Taak , niewygodne tematy są omijane. Dyskutować ?! Z tobą ?? O czym?? O kapownictwie , o wielkich słowach w małej
gębie ?? A kto s tobą tutaj w ogóle dyskutuje ?? Poczytaj sobie owe 'dyskusje
z tobą' na grupie i postaraj się wyciągnąć wnioski. Taaak! , ktoś cię
wspomaga..  (mkarwan,u2,hammer itp...). Poczytaj se wasze posty..

MH

P.S. A teraz 'bochaterze' , może byś się tak przedstawił z Imienia i Nazwiska.
Starczy odwagi ??  --

Data: 2012-01-18 21:56:34
Autor: HaMMeR

===============>
[...]

  A kto z toba dyskutuje, matole?!!:))
Sam ze soba ci nawet wychodzi, bo nawet probe dyskusji ze strony
Obserwatora,
obsrales juz na samym poczatku.
Dlatego z toba nikt oprocz schizola bacy, nie rozmawia, bo goownem
prychasz , a nikt nie  chce byc ochlapany.., pojmujesz wymozdzku?
I nie kreuj sie tutaj na wzietego intelektualizde, bo to nie sztuka
dominowac posrod debili,
bo porzadni ludzie juz dawno stad odeszli, zostaly tylko funkcyjne
przyglupy i
bezmyslne ludzkie mutacje tychze...

Data: 2012-01-19 10:40:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:18043913-d3d4-4bf8-94c6-61e7a357e624a40g2000vbu.googlegroups.com...

[...]

Właśnie, przygłupie wystawiłeś sobie świadectwo: "bo porzadni ludzie juz dawno stad odeszli, zostaly tylko funkcyjne przyglupy i bezmyslne ludzkie mutacje tychze..."
To kim ty jesteś: "funkcyjnym przygłupem" czy "bezmyślną ludzką mutacją", przygłupie, czy mutacją przygłupa?

Data: 2012-01-19 13:10:41
Autor: Obserwator
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):
[...]

:)))...juz do ciebie przyczepilo sie kolejne goowno antypolskie i krzyczy
plyniemy. Te ludzkie odpadki mnie naprawde bawia, dlatego tu zagladam.

Data: 2012-01-19 17:04:50
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jf94oh$6bb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oto katolicki głos miłości w twoim domu! Módlmy się bracia!

BomBel

Data: 2012-01-19 17:04:12
Autor: Leprechaun
> [...]

dominowac posrod debili,
bo porzadni ludzie juz dawno stad odeszli, zostaly tylko funkcyjne

Oto katolicki głos miłości w twoim domu! Módlmy się bracia o zdrowie tego człowieka!

BomBel

Data: 2012-01-18 22:42:02
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 18 styczeń 2012 22:28:

:))))).... na lepszy komentarz was nie stac fumkcyjne buraki cwiklowe?

Fajny jest Farage. Gdzie można kupić jego kukiełki, takie do woodoo? :-)

Data: 2012-01-18 22:52:09
Autor: MH
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Fajny jest Farage. Gdzie można kupić jego kukiełki, takie do woodoo? :-)
================

A teraz na poważnie!! Niee, nie w kontekście postrzegania N.G. jako
angolskiego odpowiednika naszego Wielkiego Stratega i Brata Jego. Między N.G.
, a naszymi wieszczami jest PRZEPAŚĆ kulturowa, intelektualna , percepcyjna ,
itd.. Szkoda gadać. Nie mniej jednak , moje obawy sprzed paru lat , kiedy to
mieliśmy zaszczyt dać głos w referendum dot. wstąpienia do eurokołchozu ,
bardzo sceptycznie ten cyrk postrzegałem. I dałem głosa na NIE !!  Dlaczego ??
Czy pamiętasz jak wówczas wyglądał tzw. "ZACHÓD" i MY??  Toż to była PRZEPAŚĆ
!!  Proste pytanie : po jakiego Wacka ów ZACHÓD tak nas do siebie przygarnął??
No i prosta odpowiedź : Rynek Zbytu !! Hah , idę dalej.. , nawet tutaj na psp
w temacie wyasygnowania 'pożyczki' dla Ellady , grupowi "liberałowie" używają
argumentów ".. hah , a jakby Polska wyglądała, gdyby nie dotacje Europejskie
??". Dotacje ??  Buahaha !!!  Od LAT jestem zasypywany mailami z ofertą
szkoleń..  A to jakieś posrane EKO , a to wdrożenie dyrektywy numer/srumer ,
itp..  JASNE !! F-ma consultingowa załatwia za odpowiedzią opłatą dotacje z
EU..  Z reguły są to f-my zza Odry..
Wniosek: kasiora wraca tam skąd wyszła , a my za DEBILNE "szkolenia" dokładamy
jakieś 50%. O certyfikacjach CE nawet nie chce mi się pisać , bo jest to
totalnie POJE....

A tymczasem Chińczyki robią w ciula "starą" Europę i "nową".

Jest jak jest , trudno..  Nie mniej jednak w tym burdelu trochę więcej jest
przewidywalności , jest nowo(eko)nomia , ale bynajmniej nie ma WIELKICH SŁÓW w
małych pokracznych gębach dostających ruję co miesiąc 10-go i latających z
materiałami łatwopalnymi.

MH

MH --

Data: 2012-01-18 21:49:00
Autor: HaMMeR
On 18 Sty, 23:52, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

małych pokracznych gębach dostających ruję co miesiąc 10-go i latających z

No to powiedz agencie, dlaczego jestes taki PRO, skoro jestes tak na
NIE?
Wiem, ze nie odpowiesz, bowiem taka wasza juz lajdacka praca, ze z
widocznej
strony pochylacie sie nad cierpiacym biedakiem, a ze strony
niewidocznej wygarniacie
mu bez litosci ostatnie grosiki, 'aby bylo lepiej', albo, 'bo Polska w
budowie'...
SZmaty jestescie nie ludzie!

Data: 2012-01-19 17:03:28
Autor: Leprechaun