M.Siwiec to naprawde niezly kabareciarz:))

Data: 2012-02-08 13:34:21
Autor: Obserwator
M.Siwiec to naprawde niezly kabareciarz:))

....swietny tekst satyryczny dzisiaj zamiescil, ale komentatorzy wykazali sie
niestety brakiem poczucia humoru. *Tomasz Lis na drodze do nowego sukcesu

Tomasz Lis słynie ze spektakularnych odejść i… powrotów. W glorii gwiazdy
odchodził z TVP, TVN, po drodze opuścił też Polsat, a wczoraj wyrzucono go z
Wprost. Za każdym razem, w innym miejscu, ale ciągle jako gwiazda, powraca.
Bywa, że do tych samych instytucji. I wszędzie odnosi sukces. To pod jego kierownictwem Wprost rozkwitł po
haniebnej kadencji Marka Króla. Jedyna dziedzina, w której mu nie wyszło to
polityka. Chciał być prezydentem, napisał na ten temat książkę, ale oferta nie
została przez nikogo podchwycona.

Przynajmniej od pół roku było wiadomo, że Lis tworzy portal internetowy.
Musieli o tym wiedzieć także właściciele. Mieli więc dość czasu, aby określić
zasady dalszej współpracy. Tymczasem zachowali się po chamsku i wyrzucili Lisa
na oczach całej Polski, tak jak wyrzuca się pijanego palacza z kotłowni.

Tomasz Lis zapewne odniesie kolejny sukces. Co będzie z Wprost? Nie wiem. Na
pewno jednak niesmak i zachowanie właścicieli pozostaną na długo w naszej
pamięci.*

http://mareksiwiec.salon24.pl/388926,tomasz-lis-na-drodze-do-nowego-sukcesu

:)))) Dobre.

Data: 2012-02-08 17:30:44
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jgttkt$qb6$1inews.gazeta.pl...

...swietny tekst satyryczny dzisiaj zamiescil, ale komentatorzy wykazali sie
niestety brakiem poczucia humoru.

*Tomasz Lis na drodze do nowego sukcesu

Tomasz Lis słynie ze spektakularnych odejść i&#8230; powrotów. W glorii gwiazdy

Od kiedy to tak kochasz komuchów?

BomBel

Data: 2012-02-08 20:41:07
Autor: HeÂŽSk
M.Siwiec to naprawde niezly kabareciarz:))
On Wed, 8 Feb 2012 17:30:44 +0100, "Leprechaun"
<brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]
> pewno jednak niesmak i zachowanie właścicieli pozostaną na długo w naszej

 oooo, od dawna podejrzewalem, ze obsrywator to stary komuch.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

M.Siwiec to naprawde niezly kabareciarz:))