Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   M. Zientarski - cd

M. Zientarski - cd

Data: 2009-03-31 09:49:11
Autor: Slv
M. Zientarski - cd

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gqrfij$vl$1news.onet.pl...
Trochę więce informacji o tym co przeżył (i przeżywa nadal).
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,97659,6435739,Na_poboczu.html

Więc chyba jednak nie udaje.
 Chyba, chociaż pewności nie mam ale artykuł został napisany jakby właśnie zaczynał się proces beatyfikacji. No a to 70 km/h w momencie wypadku to już prawdziwy cud.
Maciek jest chyba dorosły i ponosi odpowiedzialność za to co sie stało, po części dotyczy to jego osoby ale nie zapominajmy o zabitym i jego rodzinie.

Data: 2009-03-31 10:10:30
Autor: DoQ
M. Zientarski - cd
Slv pisze:

 Chyba, chociaż pewności nie mam ale artykuł został napisany jakby właśnie zaczynał się proces beatyfikacji. No a to 70 km/h w momencie wypadku to już prawdziwy cud.

Tak to jest najlepsze...a tarcze hamulcowe na ćwiartki to pewnie strażacy pocieli:)


Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-31 10:49:27
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
M. Zientarski - cd
DoQ pisze:
(...)
Tak to jest najlepsze...a tarcze hamulcowe na ćwiartki to pewnie strażacy pocieli:)

Jednym słowem - żenada.

Data: 2009-03-31 13:36:51
Autor: DoQ
M. Zientarski - cd
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
Tak to jest najlepsze...a tarcze hamulcowe na ćwiartki to pewnie strażacy pocieli:)
Jednym słowem - żenada.

Jaki sprawca tacy "biegli".

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-31 11:17:52
Autor: Inead
M. Zientarski - cd


Chyba, chociaż pewności nie mam ale artykuł został napisany jakby właśnie zaczynał się proces beatyfikacji. No a to 70 km/h w momencie wypadku to już prawdziwy cud.

a ile wg. ciebie jechali?300?gdyby było szybciej zientar też by poległ

Data: 2009-03-31 11:25:12
Autor: BartekGSXF
M. Zientarski - cd

Użytkownik "Inead" <a.frost@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqsn45$2lr$1inews.gazeta.pl...


Chyba, chociaż pewności nie mam ale artykuł został napisany jakby właśnie zaczynał się proces beatyfikacji. No a to 70 km/h w momencie wypadku to już prawdziwy cud.

a ile wg. ciebie jechali?300?gdyby było szybciej zientar też by poległ
No wlasnie, niedawno 307 wywalil w slup przy 80 i tez go niemal na pol przecielo.
A Ferrari ma chyba lzejsze nadwozie i tam jest mniej blachy zeby to wszystko utrzymac w kupie.


--
BartekGSX6F
Ave1,8
EL

Data: 2009-03-31 13:34:37
Autor: DoQ
M. Zientarski - cd
BartekGSXF pisze:

No wlasnie, niedawno 307 wywalil w slup przy 80 i tez go niemal na pol przecielo.
A Ferrari ma chyba lzejsze nadwozie i tam jest mniej blachy zeby to wszystko utrzymac w kupie.

To włoskie Ferrari to z papieru być musi. Stłuczka parkingowa łamie fotel, a przy 250km/h trzeba sznurkiem przytrzymywać, żeby to się w kupie trzymało.


Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-31 13:57:56
Autor: BartekGSXF
M. Zientarski - cd

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gqsvlg$7rf$1nemesis.news.neostrada.pl...
BartekGSXF pisze:

No wlasnie, niedawno 307 wywalil w slup przy 80 i tez go niemal na pol przecielo.
A Ferrari ma chyba lzejsze nadwozie i tam jest mniej blachy zeby to wszystko utrzymac w kupie.

To włoskie Ferrari to z papieru być musi. Stłuczka parkingowa łamie fotel, a przy 250km/h trzeba sznurkiem przytrzymywać, żeby to się w kupie trzymało.
PO pierwsze to wroc do watku ze Swidnica i sobie przeczytaj ustalenia z ogledzin. Pozniej wroc.
Po drugie to jak ma sie konstrukcyjnie f1 do zwyklego samochodu? Wiec o czym piszesz?


--
BartekGSX6F
Ave1,8
EL

Data: 2009-03-31 13:01:21
Autor: kamil
M. Zientarski - cd

"BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gamil.com> wrote in message news:gqt0jt$6i7$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gqsvlg$7rf$1nemesis.news.neostrada.pl...
BartekGSXF pisze:

No wlasnie, niedawno 307 wywalil w slup przy 80 i tez go niemal na pol przecielo.
A Ferrari ma chyba lzejsze nadwozie i tam jest mniej blachy zeby to wszystko utrzymac w kupie.

To włoskie Ferrari to z papieru być musi. Stłuczka parkingowa łamie fotel, a przy 250km/h trzeba sznurkiem przytrzymywać, żeby to się w kupie trzymało.
PO pierwsze to wroc do watku ze Swidnica i sobie przeczytaj ustalenia z ogledzin. Pozniej wroc.
Po drugie to jak ma sie konstrukcyjnie f1 do zwyklego samochodu? Wiec o czym piszesz?

Po trzecie - jak sie ma Ferrari do "zwyklego samochodu"?



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-31 14:07:31
Autor: BartekGSXF
M. Zientarski - cd

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:gqt0mj$jei$1inews.gazeta.pl...
Po trzecie - jak sie ma Ferrari do "zwyklego samochodu"?

Ogolna zasada konstrukcyjna? Masz w zwyklym aucie kokpit mononoque? A masz w ferrari?
Jest cos takiego co odroznia konstrukcje 360 od innego auta? Serio pytam bo nie wiem.

--
BartekGSX6F
Ave1,8
EL

Data: 2009-03-31 13:11:25
Autor: kamil
M. Zientarski - cd

"BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gamil.com> wrote in message news:gqt15s$814$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:gqt0mj$jei$1inews.gazeta.pl...
Po trzecie - jak sie ma Ferrari do "zwyklego samochodu"?

Ogolna zasada konstrukcyjna? Masz w zwyklym aucie kokpit mononoque? A masz w ferrari?

Lada Samra i Megane tez maja podobna konstrukcje, ale jakos nie widac 5 gwiazdek NCAP dla Samary..

Jest cos takiego co odroznia konstrukcje 360 od innego auta? Serio pytam bo

Uzyte materialy i konstrukcja nadwozia?



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-31 14:26:32
Autor: BartekGSXF
M. Zientarski - cd

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:gqt19f$m5v$1inews.gazeta.pl...

Lada Samra i Megane tez maja podobna konstrukcje, ale jakos nie widac 5 gwiazdek NCAP dla Samary..
Dobra, tylko jak sie ma to do uderzenia skosem w betonowy filar? Jakby wziac lade i renowke mialy by inne wyniki podczas takiej symulacji?

Jest cos takiego co odroznia konstrukcje 360 od innego auta? Serio pytam bo

Uzyte materialy i konstrukcja nadwozia?
Oczywiscie, Aluminium vs stal, wzmocnienia poprzeczne i inne wspomagajace sztywnosc. Tylko jak to wszystko sie ma do konkretnej sytuacji?
Zakladajac podobna predkosc 90 km na godzine dasz sobie reke uciac, ze ferrari bedzie bezpieczniejsze niz 307? A 307 ma 4 gwiazdki.

--
BartekGSX6F
Ave1,8
EL

Data: 2009-03-31 13:35:37
Autor: kamil
M. Zientarski - cd

"BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gamil.com> wrote in message news:gqt29g$am8$1atlantis.news.neostrada.pl...
 nadwozia?
Oczywiscie, Aluminium vs stal, wzmocnienia poprzeczne i inne wspomagajace sztywnosc. Tylko jak to wszystko sie ma do konkretnej sytuacji?
Zakladajac podobna predkosc 90 km na godzine dasz sobie reke uciac, ze ferrari bedzie bezpieczniejsze niz 307? A 307 ma 4 gwiazdki.

Oczywiscie ze nie dam, ale szanse sa odpowiednio wyzsze. Wszystko to kwestia indywidualna, mozna wyjsc calo spod tira, moze zabic cie jablko spadajace na glowe. Tylko ze szanse jakby nieco rozne..



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-31 14:42:01
Autor: Fantom
M. Zientarski - cd
No wlasnie, niedawno 307 wywalil w slup przy 80 i tez go niemal na pol przecielo.
A Ferrari ma chyba lzejsze nadwozie i tam jest mniej blachy zeby to wszystko utrzymac w kupie.

To włoskie Ferrari to z papieru być musi. Stłuczka parkingowa łamie

Tak sweoja droga czy Ferrari bralo udzial w testach NCAP ?
Mzoe mi ktos podac wyniki ?
Bo patrzac na to jak sie rozwalili przy "70" to albo ma z 2 gwaizdki maks albo nigdy nie dali do testow bo sie bali.

Fantom

Data: 2009-03-31 13:38:35
Autor: Gabriel'Varius'
M. Zientarski - cd

a ile wg. ciebie jechali?300?gdyby było szybciej zientar też by poległ

No wlasnie, niedawno 307 wywalil w slup przy 80 i tez go niemal na pol przecielo.
A Ferrari ma chyba lzejsze nadwozie i tam jest mniej blachy zeby to wszystko utrzymac w kupie.
Poogladaj kolego F1, tam to dopiero zlomy jezdza, lekkie, bez blachy i sie rozpadaja przy kolizji na setki czesci :-)

pozdrawiam


--
        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2009-03-31 13:54:31
Autor: BartekGSXF
M. Zientarski - cd

Użytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqsv8m$2upu$1omega.artcom.pl...

a ile wg. ciebie jechali?300?gdyby było szybciej zientar też by poległ

No wlasnie, niedawno 307 wywalil w slup przy 80 i tez go niemal na pol przecielo.
A Ferrari ma chyba lzejsze nadwozie i tam jest mniej blachy zeby to wszystko utrzymac w kupie.
Poogladaj kolego F1, tam to dopiero zlomy jezdza, lekkie, bez blachy i sie rozpadaja przy kolizji na setki czesci :-)
Nie musze, malo mnie interesuje.
A co do f1, tam kierowca siedzi w kokpicie z wlokien i polimerow wiec jest wytrzymaly. Sypie sie samo nadwozie, karbonowe spoilery i inne pierdoly z zawieszenia.
W ferrari juz czegos takiego nie ma i o ile samo nadwozie jest sztywniejsze to sama konstrukcja z aluminium juz nie musi byc tak samo wytrzymala na uderzenie w stala przeszkode pod odpowiednim katem.
Oczywiscie tak sobie teoretyzuje bo przeciez nikt nie robil testow zderzeniowych ferrari ze slupem.

pozdr

--
BartekGSX6F
Ave1,8
EL

Data: 2009-03-31 17:51:00
Autor: DoQ
M. Zientarski - cd
BartekGSXF pisze:

Oczywiscie tak sobie teoretyzuje bo przeciez nikt nie robil testow zderzeniowych ferrari ze slupem.

Tak sobie teoretyzujesz, ale zamienić Ferrari w klocki Lego to byś nawet przy 70km/h potrafił.


Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-31 14:36:47
Autor: Fantom
M. Zientarski - cd
Chyba, chociaż pewności nie mam ale artykuł został napisany jakby właśnie zaczynał się proces beatyfikacji. No a to 70 km/h w momencie wypadku to już prawdziwy cud.

a ile wg. ciebie jechali?300?gdyby było szybciej zientar też by poległ

A ile wg Ciebie ?
JEzeli kilkaset metrow chyba za wyskokiem tak sie rozbili to ile mieli na drodze ? 50 ?

Fantom

Data: 2009-03-31 14:42:56
Autor: Cavallino
M. Zientarski - cd
Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl-skasujto> napisał w wiadomości news:gqt2qs$kbq$1news.mm.pl...
Chyba, chociaż pewności nie mam ale artykuł został napisany jakby właśnie zaczynał się proces beatyfikacji. No a to 70 km/h w momencie wypadku to już prawdziwy cud.

a ile wg. ciebie jechali?300?gdyby było szybciej zientar też by poległ

A ile wg Ciebie ?

A jakie mają znaczenie Wasze wymysły?
Sąd i tak weźmie pod uwagę opinię biegłych a nie Twoje.

Data: 2009-03-31 16:28:58
Autor: Fantom
M. Zientarski - cd
Chyba, chociaż pewności nie mam ale artykuł został napisany jakby właśnie zaczynał się proces beatyfikacji. No a to 70 km/h w momencie wypadku to już prawdziwy cud.

a ile wg. ciebie jechali?300?gdyby było szybciej zientar też by poległ

A ile wg Ciebie ?

A jakie mają znaczenie Wasze wymysły?

W sadzie zadnych.

Sąd i tak weźmie pod uwagę opinię biegłych a nie Twoje.

No tak - tylko chyba nie zauwazyles, ze to grupa dyskusyjna a nie forum bieglych sadowych

Fantom

Data: 2009-03-31 16:36:41
Autor: Cavallino
M. Zientarski - cd
Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl-skasujto> napisał w wiadomości news:

a ile wg. ciebie jechali?300?gdyby było szybciej zientar też by poległ

A ile wg Ciebie ?

A jakie mają znaczenie Wasze wymysły?

W sadzie zadnych.

A gdzie mają?
Bo ja bez kozery mogę powiedzieć "pinćset".
Sensu w tym tyle samo.


Sąd i tak weźmie pod uwagę opinię biegłych a nie Twoje.

No tak - tylko chyba nie zauwazyles, ze to grupa dyskusyjna a nie forum bieglych sadowych

I to jest powód, dla których warto głosić każdą bzdurę którą się wymyśli?
Biegli coś tam ustalili, jeśli nie jesteś w stanie przeprowadzić lepszych badań (a nie jesteś) to dyskusja z wynikami tych które były mija się z celem.

Data: 2009-03-31 12:42:29
Autor: hamberg
M. Zientarski - cd
Biegli coś tam ustalili, jeśli nie jesteś w stanie przeprowadzić lepszych
badań (a nie jesteś) to dyskusja z wynikami tych które były mija się z

ciekaw jestem ile rozwalonych ferrari widzieli ci biegli aby ocenic
takie rzeczy...

M. Zientarski - cd

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona