Data: 2012-08-09 21:47:06 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.
Ktoś, kto kompletował akurat tą demówkę, to lekko mówiąc mało kompetentny. Zamówiona sztuka bez okna dachowego, bez dostępu komfortowego. Kolor OK. Fotele komfortowe OK. Wkurwiający system start-stop. Ja rozumiem, że szybko uruchamia silnik, ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik. Genialne. Rasowy dźwięk silnika wydobywa się.. uwaga.. z głośników. No z tym to przegięli i to konkretnie. Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6 taka cena to pomyłka. A8 4.2 V8 TDI jest tańsze. Porównywalnie latający A6 3.0 TDI Biturbo jest o 200 kpln tańszy. Nigdy Audi nie miałem, ale chyba zobaczę jak z tą marką jest. Jeśli BMW F10 to zdecydowanie 535d. IMO wystarczy. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-09 22:06:43 | |
Autor: Myjk | |
M550d - opinia | |
Thu, 09 Aug 2012 21:47:06 +0200, megrims
ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy Sprawdziłeś empirycznie, czy gdybasz? Na logikę (a o jej brak inżynierów nie posądzam) po pałowaniu turbo system start-stop nie zadziała, dopóki turbawka nie osiągnie optymalnej i bezpiecznej temperatury. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2012-08-10 15:42:16 | |
Autor: cef | |
M550d - opinia | |
Myjk wrote:
ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy Musi być wysoki próg zadziałania. Po jeździe autostradowej, przy zjeździe z autostrady droga podporządkowana - "start-stop" gasi na podjeździe. Chyba, że uznał, że wystygło, albo za zimne było. Ale raczej te systemy dziwnie obliczają, bo zimny silnik też gasi (minuta po dopaleniu na pierwszych światłach) |
|
Data: 2012-08-10 16:03:59 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-10 15:42, cef pisze:
Myjk wrote: Środowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla środowiska, jakie generuje wyprodukowanie nowej turbiny, utylizacja starej i wymiana oleju. Ale te było wałkowane tu dziesiątki razy. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-10 21:00:47 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 16:03, megrims pisze:
¦rodowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla ¶rodowiska, jakie A sk±d pewno¶ć, że po ostrym pałowaniu kiedy wył±czenie mogłoby zaszkodzić turbinie START-STOP będzie aktywny? -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 21:11:22 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-10 21:00, DoQ pisze:
W dniu 10-08-2012 16:03, megrims pisze: Pewno¶ci nie ma. Ale jestem pewien, że taki system na trwało¶ć auta raczej pozytywnego wpływu nie ma. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-10 21:13:54 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 21:11, megrims pisze:
A sk±d pewno¶ć, że po ostrym pałowaniu kiedy wył±czenie mogłobyPewno¶ci nie ma. Ale jestem pewien, że taki system na trwało¶ć Panie - psujom się te nowe auta, 100kkm i do kapitalki! -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 20:36:13 | |
Autor: tŢ | |
M550d - opinia | |
begin DoQ
Panie - psujom się te nowe auta, 100kkm i do kapitalki! To prawda, natomiast mój Polonez Truck Roy ma 300 tysi na blacie i nadal chula jak wściekły! -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-10 22:39:39 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 22:36, tĐľ pisze:
Panie - psujom siÄ™ te nowe auta, 100kkm i do kapitalki!To prawda, natomiast mĂłj Polonez Truck Roy ma 300 tysi na blacie i nadal Pewnie jeszcze kilka takich beemek przewieziesz na pace kolego! -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 20:41:12 | |
Autor: tŢ | |
M550d - opinia | |
begin DoQ
To prawda, natomiast mój Polonez Truck Roy ma 300 tysi na blacie i Dokładnie, wejdą tam wszystkie auta megrimsa, a sam megrims będzie mógł podróżować w komfortowej kabinie mojego Poloneza Trucka Roya. -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-10 22:43:37 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 22:41, tĐľ pisze:
Dokładnie, wejdą tam wszystkie auta megrimsa, a sam megrims będzie mógłTo prawda, natomiast mój Polonez Truck Roy ma 300 tysi na blacie iPewnie jeszcze kilka takich beemek przewieziesz na pace kolego! Widzę że megrimsowi już świta przeproszenie się z trwałą, polską motoryzacją. BMW zasiało wątpliwość, FSO zbierze żniwo! -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 20:47:04 | |
Autor: tŢ | |
M550d - opinia | |
begin DoQ
Widzę że megrimsowi już świta przeproszenie się z trwałą, polską I nic dziwnego, w końcu ile można nabijać kabzę koncernom, w któryxh auta projektują księgowi. Mój Polonez Truck Roy kosztował 1000 zł i jest dużym, bezpiecznym, niezwykle funkcjonalnym, ale także komfortowym autem. Co więcej, od czasu gdy zamontowałem w nim kołpaki ozdobne oraz światła przeciwmgłowe z modelu Polonez Caro 1,4 MPi Multi-Point Injection czuć od niego także powiew prestiżu! -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-10 22:50:45 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 22:47, tĐľ pisze:
I nic dziwnego, w końcu ile można nabijać kabzę koncernom, w któryxh auta Co racja to racja. A powiedz kolego, czy twoj roy jest w wersji CATALYSATOR? -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 20:51:15 | |
Autor: tŢ | |
M550d - opinia | |
begin DoQ
Co racja to racja. A powiedz kolego, czy twoj roy jest w wersji Nie wiem. :( Po czym to poznać? -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-10 22:53:48 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 22:51, tĐľ pisze:
Co racja to racja. A powiedz kolego, czy twoj roy jest w wersjiNie wiem. :( Po czym to poznać? Musisz pojechać do salonu FSO żeby ci rozkodowali auto po vin wtedy wyjdzie czy ma! -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 21:01:06 | |
Autor: tŢ | |
M550d - opinia | |
begin DoQ
Musisz pojechać do salonu FSO żeby ci rozkodowali auto po vin wtedy A gdzie je potem zakoduję kolego? Słyszałem, że za kodowanie ASO biorą jak za zboże! -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-10 23:05:07 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 23:01, tĐľ pisze:
Musisz pojechać do salonu FSO żeby ci rozkodowali auto po vin wtedyA gdzie je potem zakoduję kolego? Słyszałem, że za kodowanie ASO biorą Jak masz roya na gwarancji to nic nie policzą. -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 22:26:30 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-10 21:13, DoQ pisze:
W dniu 10-08-2012 21:11, megrims pisze: MB to nawet przy dużo mniejszym. Ale E60 535d z 2007 przejechało 130000 i generalnie do kapitalki to jeszcze daleko. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-10 20:35:42 | |
Autor: tŢ | |
M550d - opinia | |
begin megrims
MB to nawet przy dużo mniejszym. Ale E60 535d z 2007 przejechało 130000 Przestał już dymić z korka wlewu oleju? :)) -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-10 22:41:22 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 22:35, tĐľ pisze:
MB to nawet przy dużo mniejszym. Ale E60 535d z 2007 przejechało 130000Przestał już dymić z korka wlewu oleju? :)) Teraz dymi wydechem :D -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 20:43:25 | |
Autor: tŢ | |
M550d - opinia | |
begin DoQ
Teraz dymi wydechem :D Na niebiesko? -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-10 22:44:57 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 22:43, tĐľ pisze:
Teraz dymi wydechem :DNa niebiesko? Tak. Celowy zabieg. To taka moda na niebieski kolor jak np. podświetlenie zegarów w VW. -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 20:50:00 | |
Autor: tŢ | |
M550d - opinia | |
begin DoQ
Tak. Celowy zabieg. To taka moda na niebieski kolor jak np. Widzę, że megrims podąża za modą. Ja także poszedłem tym tropem i zamontowałem w moim Polonezie Trucku Royu końcówkę wydechu z niebieskimi diodami LED osiągając podobny efekt wizualny za dużo mniejsze pieniądze! http://allegro.pl/koncowka-wydechu-tlumika-podswietlana-led-blue- i2523056368.html Polecam wszystkim! -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-10 22:39:04 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 22:26, megrims pisze:
W dniu 2012-08-10 21:13, DoQ pisze: Szczerze mówi±c nie rozumiem Cię zupełnie. JeĽdzisz tymi samochodami po 400kkm czy zmieniasz wcze¶niej? A po drugie - martwi Cię start/stop a wyżyłowany do 380KM trzylitrowy diesel już nie budzi Twoich obaw? -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-11 00:05:32 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-10 22:39, DoQ pisze:
W dniu 10-08-2012 22:26, megrims pisze:zawsze mam 3 - niska odporno¶ć na nudę. A po drugie - martwi Cię start/stop a wyżyłowany do 380KM trzylitrowy tomoje 535d jest zadłubane z 272 na 306 i zrobiło tak 80kkm i również nie budzi obaw. Chodzi mi raczej o to, że jak kto¶ robi M550d to w takim prawie wyczynowym dieslu start/stop jest IMO zbędny. BTW: nowy C63AMG również ma start/stop. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-10 22:32:19 | |
Autor: tŢ | |
M550d - opinia | |
begin megrims
zawsze mam 3 - niska odporność na nudę. To zupełnie jak ja. Obecnie posiadam: - Poloneza Trucka Roya (codzienny dupowóz) - Skodę Favorit (youngtimer) - Toyotę Prius (gdy trzeba zadać ekologicznego szyku) -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-11 22:19:15 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia [OT] | |
W dniu 2012-08-11 00:32, tĐľ pisze:
begin megrims Mnie zostało 535d; Yeti (jeździ nim głównie żona) oraz CL600. Chociaż ten ostatni od miesiąca stoi w serwisie. Ostatnio zadzwonili, ze mam z diagnostą pojeździć i pokazać mu te błędy co się robią. 2 godziny po mieście i nic nie wyskoczyło. No to parę godzin później przyjeżdżam odebrać auto i po przejechaniu 200m zawróciłem, bo znów choinka. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-11 20:48:41 | |
Autor: tŢ | |
M550d - opinia [OT] | |
begin megrims
To zupełnie jak ja. Obecnie posiadam:Mnie zostało 535d; Yeti (jeździ nim głównie żona) oraz CL600. Chociaż Zamienimy się? :)) Ostatnio zadzwonili, ze mam z diagnostą pojeździć i pokazać mu te błędy To dobra oferta, w moim Polonezie Trucku Royu to się nie zdarza! PS. Właśnie nakleiłem chromowane parapety, w zasadzie teraz można nim jechać nawet pod operę. -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-11 22:42:11 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
M550d - opinia | |
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k040jb$53u$2usenet.news.interia.pl... BTW: nowy C63AMG również ma start/stop. bo to jest tak, ze je¶li systemu w samochodzie nie będzie to dziennikarze stwierdz± "że w tak drogim samochodzie zabrakło w wyposażenia systemu start stop, który w audi/bmw/mercedesie/fiacie... jest" Opinia publiczna podchwyci ... i masz babo placek. Nikt sobie na takie co¶ nie pozwoli i ładuj±. Całe szczę¶cie, ze: 1. da sie to wył±czyć (permanentnie też - przez interface diagnostyczny) 2. wczytuj±c sie w instukcje (przynajmniej w BMW) da sie tak operować hamulcem, sprzęgłem i gazem - ze system start stop będzie wył±czał/nie będzie wył±czał (a może nawet zapalać wczesniej) na życzenie kierowcy. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg 1461968 Dwa ogony - Irma, Myszka. A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L http://allegro.pl/show_item.php?item=2555212143 |
|
Data: 2012-08-11 18:01:20 | |
Autor: MarcinJM | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-10 16:03, megrims pisze:
Środowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla środowiska, jakie Oraz, czy wylaczenie silnika na pol minuty ma sens. Do rozruchu potrzebna jest jakas moc. Z ksiezyca sie ona nie bierze. -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510 kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic" |
|
Data: 2012-08-10 18:01:20 | |
Autor: Cezary Daniluk | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-09 22:06, Myjk pisze:
Thu, 09 Aug 2012 21:47:06 +0200, megrimsNawet w durnym Fiacie tak jest, więc nie sądzę żeby w BMW było inaczej. Jak "popałuję" spod świateł to przy następnych pokaże na wyświetlaczu - system start&stop niedostępny i nie gasi silnika ;) Pozdrawiam ! |
|
Data: 2012-08-10 20:34:49 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-10 18:01, Cezary Daniluk pisze:
W dniu 2012-08-09 22:06, Myjk pisze: Czyli system można obejść. Katować silnik cały czas :D -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-25 21:17:45 | |
Autor: jerzu | |
M550d - opinia | |
On Fri, 10 Aug 2012 20:34:49 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote: Czyli system można obej¶ć. Katować silnik cały czas :D Zaraz, w jakiej¶ b-klasie się go dało wył±czyć przyciskiem. Tutaj się nie da? -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2012-08-25 21:54:18 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-25 21:17, jerzu pisze:
On Fri, 10 Aug 2012 20:34:49 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>Trochę zgłębiłem temat. Na 100% w Audi start/stop nie zadziała, je¶li motoryna jest rozgrzana. My¶lę, że podobnie jest w BMW i innych markach. Jedziemy 250 autostrad± i zjeżdżamy z niej i stajemy na czerwonym ¶wietle. My¶lę, że turbina by nie przeżyła zbyt wielu takich sytuacji. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-09 22:13:09 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski. Taki czarny metalic kolor? -- venioo -> GG:198909 "What a wonderful wooooorld!" :) |
|
Data: 2012-08-09 22:38:07 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-09 22:13, venioo@interia.pl pisze:
W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:tak :) -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-11 22:23:35 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-09 22:38, megrims pisze:
W dniu 2012-08-09 22:13, venioo@interia.pl pisze: No to widzialem ostatnio na Strzeleckiej na przystanku jak stalem. Moze to byles wlasnie Ty za sterami :) Wlasnie zwrocil moja uwage system start-stop. Co przejechal w korku do skrzyzowania 5m to sie silnik wylaczal. Ciekawe ile to pali w naszych zakorkowanych realiach :) Albo jak sie cos spie..li i juz system "nie wstanie" i sie nie odpali na skrzyzowaniu :P -- venioo -> GG:198909 "What a wonderful wooooorld!" :) |
|
Data: 2012-08-11 22:46:17 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
M550d - opinia | |
Użytkownik <venioo@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5026bf46$1news.home.net.pl...
rozczaruje sie. Ten silnik nie wiele różni sie od tych w 530D 535D ... bo to ci±gle ta sama R6 o pojemno¶ci niecałych 3 litrów. W M550xd oprócz dolotu z turbinami i kilku drobiazgów to nie ma sie tam co zepsuć więcej niż w 530D. ps. swoj± drog± akurat na start stop (pod k±tem psucia sie) nie słyszałem, zeby kto¶ narzekał w BMW. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg 1461968 Dwa ogony - Irma, Myszka. A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L http://allegro.pl/show_item.php?item=2555212143 |
|
Data: 2012-08-12 08:52:43 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-11 22:23, venioo@interia.pl pisze:
W dniu 2012-08-09 22:38, megrims pisze:Mnie tam nie było. Zrobiłem krótkie kółko od Smorawińskiego do PrzeĽmierowa i z powrotem. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-09 22:48:19 | |
Autor: V-Tec | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski. oj, chyba mają na to jakiś sposób. Genialne. Rasowy dźwięk silnika wydobywa się.. uwaga.. Takie czasy :( A BMW 528i ma silnik R4. Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6 hm, ja tam na stronie BMW widzę cenę 375tys.PLN Dowaliłeś mu wyposażenia za 175 tysi czy jak? Chyba niemożliwe nawet, żeby dodatków za taką kwotę do tej wersji nabrać. -- pozdro, W. |
|
Data: 2012-08-09 22:50:59 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-09 22:48, V-Tec pisze:
W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:Ma być E klasa z silnikiem 1.6 a ten silnik 528i R4 turbo benzyna fajny jest. :)
To demo, w takiej kompletacji wg słów miłej Pani, która tam sprzedaje kosztuje 550 :| -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-09 22:54:57 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
M550d - opinia | |
On 2012-08-09 22:50, megrims wrote:
W dniu 2012-08-09 22:48, V-Tec pisze: Może to wina dopłaty za stereotypowe zwłoki w bagażniku ? ;-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-08-09 23:05:44 | |
Autor: V-Tec | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-09 22:50, megrims pisze:
[..] To demo, w takiej kompletacji wg słów miłej Pani, która tam a na pewno te wszystkie pierdoły potrzebujesz? Sam skonfiguruj i zobacz, ile wyjdzie. Albo bierz 528i ;) -- pozdro W. |
|
Data: 2012-08-09 23:13:16 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-09 23:05, V-Tec pisze:
W dniu 2012-08-09 22:50, megrims pisze:535d -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-10 10:53:27 | |
Autor: Radarro | |
M550d - opinia | |
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
a ten silnik 528i R4 turbo benzyna fajny jest. :) A dzwiek to ma jaki? Jak prawdziwa 6-tka? Czy normalna 4-ka, jak w byle folcwagenie? :) RdR -- |
|
Data: 2012-08-10 12:05:39 | |
Autor: Scypio | |
M550d - opinia | |
Dnia 10.08.2012 Radarro <r.konopinski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał/a:
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a): Jak czterocylindrowy silnik może brzmieć jak sze¶ciocylindrowy? A, no tak - z gło¶ników można dĽwięk zapodać... pewnie jak kto¶ lubi to nawet brzmienie 2.4L V8 z F1 mógłby wybrać... albo trzycylindrowca z poczciwej Syrenki. Fajnie jakby jeszcze gło¶niki na zewn±trz grały :) pozdrawiam, -- scypio |
|
Data: 2012-08-10 14:31:28 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
M550d - opinia | |
On 2012-08-10 14:05, Scypio wrote:
Dnia 10.08.2012 Radarro<r.konopinski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał/a: Niektóre czwórki brzmi± do¶ć podobnie ;-) Tutaj kolekcja 4-rek i 6-tek: http://www.youtube.com/watch?v=LaufcGDy-xc&feature=related -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-08-09 23:46:39 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
M550d - opinia | |
On Thu, 09 Aug 2012 22:48:19 +0200, V-Tec wrote:
W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze: Sprawdza temperaturę, jednak mimo wszystko życia turbinie to zapewne nie wydłuża. |
|
Data: 2012-08-10 12:44:27 | |
Autor: elmer radi radisson | |
M550d - opinia | |
On 2012-08-09 23:46, Tomasz Pyra wrote:
Sprawdza temperaturę, jednak mimo wszystko życia turbinie to zapewne nie Podobniez w takiej X6M jest zainstalowana jakas dodatkowa pompa oleju smarujaca turbine wlasnie podczas uzycia start-stopu. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2012-08-10 21:53:53 | |
Autor: Karol Y | |
M550d - opinia | |
Sprawdza temperaturę, jednak mimo wszystko życia turbinie to zapewne nie Teraz pytanie, co wychodzi taniej. Oszczędno¶ć na paliwie czy dodatkowa pompa i skomplikowanie systemu? -- Mateusz Bogusz |
|
Data: 2012-08-10 20:12:10 | |
Autor: tŢ | |
M550d - opinia | |
begin Karol Y
Teraz pytanie, co wychodzi taniej. Oszczędność na paliwie czy dodatkowa Pompa na bicku!!! -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-10 22:48:46 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 21:53, Karol Y pisze:
Podobniez w takiej X6M jest zainstalowana jakas dodatkowa pompaTeraz pytanie, co wychodzi taniej. Oszczędno¶ć na paliwie czy dodatkowa A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy rozrusznik i skomplikowanie systemu? -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-11 00:02:44 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-10 22:48, DoQ pisze:
W dniu 10-08-2012 21:53, Karol Y pisze:bior±c pod uwagę, że choroby serca s± główn± przyczyn± zgonów w Polsce, to jakby ludzie sobie pokręcili codziennie parę razy korb±, to wyszło by to im na zdrowie i mamy, że w skali całego systemu (kraju) wyjdzie taniej. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-11 00:16:06 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 11-08-2012 00:02, megrims pisze:
A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowybior±c pod uwagę, że choroby serca s± główn± przyczyn± zgonów w Polsce, Tacy to maj± rozruszniki w klacie. -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 22:34:13 | |
Autor: tŢ | |
M550d - opinia | |
begin DoQ
Tacy to mają rozruszniki w klacie. Ja sobie wstawiłem stary z mojego Poloneza Trucka Roya (ale już po regeneracji). -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-11 15:27:03 | |
Autor: Karol Y | |
M550d - opinia | |
A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy Tutaj się z Tob± nie zgodzę. Rozrusznik został do dany ze względu na wygodę. Start-Stop poprawia Ci w jaki¶ sposób komfort podróży albo uruchamiania samochodu? -- Mateusz Bogusz |
|
Data: 2012-08-13 18:05:25 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 11-08-2012 15:27, Karol Y pisze:
A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowyTutaj się z Tob± nie zgodzę. Rozrusznik został do dany ze względu na Tak, oszczędza paliwo i mogę rzadziej odwiedzać stację. -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-13 18:18:10 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-13 18:05, DoQ pisze:
W dniu 11-08-2012 15:27, Karol Y pisze:Gdyby to tak działało, że możesz wł±czyć tryb "korek" i wtedy silnik ga¶nie zupełnie, a jak masz się przesun±ć o 2-3 metry do przodu to napęd jest elektryczny i dopiero jak się korek zakończy to start/stop zostaje wył±czony to może i to miało by sens. Ale je¶li co metr i co 20 sekund silnik ga¶nie i jest uruchamiany, to nie wierzę w te oszczędno¶ci -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-13 18:54:01 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 13-08-2012 18:18, megrims pisze:
zostaje wył±czony to może i to miało by sens. Ale je¶li co metr i co No ok. Zrobili to po to aby spalał więcej. -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-13 19:58:20 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-13 18:54, DoQ pisze:
W dniu 13-08-2012 18:18, megrims pisze:Zrobili to, bo taka moda i wszyscy się boj± zielonych eko-terrorystów. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-13 22:13:45 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 13-08-2012 19:58, megrims pisze:
No ok. Zrobili to po to aby spalał więcej.Zrobili to, bo taka moda i wszyscy się boj± zielonych eko-terrorystów. No jasne bo każdy prawdziwy motorowiec lubi spalać jałowo stoj±c w miejscu :) -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-17 00:30:39 | |
Autor: Karol Y | |
M550d - opinia | |
No jasne bo każdy prawdziwy motorowiec lubi spalać jałowo stoj±c w Ja tam lubię słuchać swojego motorka. Spalaniem się nie przejmuje :-P -- Mateusz Bogusz |
|
Data: 2012-08-16 16:37:56 | |
Autor: kamil | |
M550d - opinia | |
On 13/08/2012 18:58, megrims wrote:
W dniu 2012-08-13 18:54, DoQ pisze: Ja rozumiem gimbusów powtarzaj±cych te wy¶wiechtane frazesy, ale że dorosły i my¶l±cy człowiek naskakuje tak na normy emisji, dzięki którym nie musi wychodzić z domu w masce jak w niektórych większych azjatyckich miastach? -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-08-16 20:07:32 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-16 17:37, kamil pisze:
On 13/08/2012 18:58, megrims wrote: IMO wszystkie działania EKO to jaka¶ ¶ciema, PR i nakręcanie koniunktury. Koszt wyprodukowania i zezłomowania samochodu raz na 3 lata to większy koszt dla ¶rodowiska niż to co to auto spali. Niech zaczn± robić auta, które nie będ± się psuły i będ± jeĽdziły bez awarii 1.000.000 km. To będzie działanie ekologiczne. Technicznie da się, ale się nie opłaca. DO tego jeszcze zużycie materiałów i paliwa podczas rozruchu. Akumulator też trzeba czym¶ naładować. Z powietrza się na energia do rozruchu nie bierze. Ale każdy z nas jest inny i ma prawo do swojego zdania. Ja się z nikim nie będę kłócił. Może kiedy¶ zmienię zdanie. Na dzień dzisiejszy jestem sceptyczny. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-17 15:14:39 | |
Autor: kamil | |
M550d - opinia | |
On 16/08/2012 19:07, megrims wrote:
W dniu 2012-08-16 17:37, kamil pisze: Jeste¶ zdaje się inteligentnym facetem, a nie Mietkiem spod sklepu osiedlowego i powiniene¶ wiedzieć, że odpady powstałe przy produkcji o wiele łatwiej jest kontrolować, utylizować i składować w bezpieczny sposób, niż to co wyleci tyłem z dziesi±tków tysięcy samochodów jeżdż±ce po mie¶cie. Niech zaczn± robić auta, które nie będ± się psuły i będ± jeĽdziły bez Jeste¶ sceptyczny bo znasz fakty, czy jeste¶ bo tak i koniec? Energia na rozruch? Jaka konkretnie - możesz podać liczby i porównać to do energii potrzebnej na pracę silnika przez choćby minutę w korku (a jak wiemy, w dużych miastach korek potrafi oznaczać nawet i 15 minut bez ruchu)? -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-08-18 16:42:06 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
M550d - opinia | |
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomo¶ci news:k0ljkf$7cu$1inews.gazeta.pl... Jeste¶ sceptyczny bo znasz fakty, czy jeste¶ bo tak i koniec? Energia na rozruch? Jaka konkretnie - możesz podać liczby i porównać to do energii potrzebnej na pracę silnika przez choćby minutę w korku (a jak wiemy, w dużych miastach korek potrafi oznaczać nawet i 15 minut bez ruchu)? liczb nie znam, ale wyobrazić sobie można do¶ć łatwo. Chyba każdy sie zgodzi, ze rozruch silnika powoduje większe zużycie silnika niż jego praca. Oszczędno¶ć paliwa używaj±c systemu Start-Stop w liczbach (w danych testowych, a nie fabrycznych) jest znikoma. Koszt zakupu samochodu z systemem start-stop w porównaniu do samochodu bez tego systemu jest zdecydowanie wyższy. Elementy użyte w samochodzie z systemem start-stop, zwłaszcza rozrusznik s± (bardzo często) dokładnie takie same jak w normalnym samochodzie, wiec podlegaj± szubszemu zużyciu (oczywi¶cie nie w hybrydach, bo tam rozrusznikiem czasem jest silnik elektryczny). Dodatkowe elementy systemu to dodatkowe koszty produkcji i dodatkowe koszty eksploatacji - także ostatecznie utylizacji. No i faktycznie bardzo interesuje mnie pomiar czysto¶ci spalin przez pierwsze kilka sekund pracy silnika, który własnie sie uruchomił na skrzyżowaniu i natychmiastowo został obci±żony podszas ruszania auta... a co za tym idzie bilans samochodu chodz±cego na wolnych obrotach i takiego, co to odpala i od razu jedzie. Wcale bym sie nie zdziwił, gdyby komputer potrzebował kilku sekund na optymalizacje składu mieszanki po rozruchu. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg 1461968 Dwa ogony - Irma, Myszka. A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L http://allegro.pl/show_item.php?item=2555212143 |
|
Data: 2012-08-13 12:22:47 | |
Autor: Filip | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-09 22:48, V-Tec pisze:
hm, ja tam na stronie BMW widzę cenę 375tys.PLN Dowaliłeś mu wyposażeniaJest możliwe, jest... Mimo tego, że to jest M power, to można dobrać w pip dodatków :) Np. zmiana koloru na jakiś nietypowy... |
|
Data: 2012-08-11 18:28:41 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
M550d - opinia | |
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:k0143q$8am$1usenet.news.interia.pl... Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6 Tyle, ze to BMW to (przynajmniej teoretycznie i marketingowo) nie jest tylko mocny diesel ale BMW "M-Performance". Czyli mniej niż M5, ale też więcej niż 5 w M-Pakiecie. Żeby porównać do Audi musieli by zrobić Audi A8 "RS-Performance" ... a wtedy pewnie cena byłaby odpowiednio wyższa. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg 1461968 Dwa ogony - Irma, Myszka. A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3 |
|
Data: 2012-08-11 22:23:30 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-11 18:28, Kuba (aka cita) pisze:
W sumie to kiedyś było C30 CDI AMG. Jedyny diesel AMG. Jednostka znana z C-270 CDI, ale rozwiercona. Fajny miała dźwięk i hamulec. Ale dobrze ubrana i tak wychodziła 290.000. Za C-klase z dieslem. Te auta fajnie jeździły, ale strasznie te diesle padały. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|