Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   M550d - opinia

M550d - opinia

Data: 2012-08-09 21:47:06
Autor: megrims
M550d - opinia
Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.

Ktoś, kto kompletował akurat tą demówkę, to lekko mówiąc
mało kompetentny. Zamówiona sztuka bez okna dachowego,
bez dostępu komfortowego. Kolor OK. Fotele komfortowe OK.
WkurwiajÄ…cy system start-stop. Ja rozumiem, ĹĽe szybko
uruchamia silnik, ale wyobraĹĽam sobie sytuacjÄ™, jak mamy
rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.
Genialne. Rasowy dźwięk silnika wydobywa się.. uwaga..
z głośników. No z tym to przegięli i to konkretnie.

Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6
taka cena to pomyłka. A8 4.2 V8 TDI jest tańsze.

PorĂłwnywalnie latajÄ…cy A6 3.0 TDI Biturbo jest o 200 kpln
tańszy. Nigdy Audi nie miałem, ale chyba zobaczę jak
z tą marką jest. Jeśli BMW F10 to zdecydowanie 535d.
IMO wystarczy.


--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-09 22:06:43
Autor: Myjk
M550d - opinia
Thu, 09 Aug 2012 21:47:06 +0200, megrims
ale wyobraĹĽam sobie sytuacjÄ™, jak mamy
rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.

Sprawdziłeś empirycznie, czy gdybasz? Na logikę (a o jej brak inżynierów
nie posądzam) po pałowaniu turbo system start-stop nie zadziała, dopóki
turbawka nie osiÄ…gnie optymalnej i bezpiecznej temperatury. --
Pozdor Myjk

Data: 2012-08-10 15:42:16
Autor: cef
M550d - opinia
Myjk wrote:

ale wyobraĹĽam sobie sytuacjÄ™, jak mamy
rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.

Sprawdziłeś empirycznie, czy gdybasz? Na logikę (a o jej brak
inżynierów nie posądzam) po pałowaniu turbo system start-stop nie
zadziała, dopóki turbawka nie osiągnie optymalnej i bezpiecznej
temperatury.

Musi być wysoki próg zadziałania.
Po jeĹşdzie autostradowej, przy zjeĹşdzie z autostrady droga
podporzÄ…dkowana - "start-stop" gasi na podjeĹşdzie.
Chyba, że uznał, że wystygło, albo za zimne było.
Ale raczej te systemy dziwnie obliczajÄ…, bo zimny silnik teĹĽ gasi
(minuta po dopaleniu na pierwszych światłach)

Data: 2012-08-10 16:03:59
Autor: megrims
M550d - opinia
W dniu 2012-08-10 15:42, cef pisze:
Myjk wrote:

ale wyobraĹĽam sobie sytuacjÄ™, jak mamy
rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.

Sprawdziłeś empirycznie, czy gdybasz? Na logikę (a o jej brak
inżynierów nie posądzam) po pałowaniu turbo system start-stop nie
zadziała, dopóki turbawka nie osiągnie optymalnej i bezpiecznej
temperatury.

Musi być wysoki próg zadziałania.
Po jeĹşdzie autostradowej, przy zjeĹşdzie z autostrady droga
podporzÄ…dkowana - "start-stop" gasi na podjeĹşdzie.
Chyba, że uznał, że wystygło, albo za zimne było.
Ale raczej te systemy dziwnie obliczajÄ…, bo zimny silnik teĹĽ gasi
(minuta po dopaleniu na pierwszych światłach)

Środowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla środowiska, jakie
generuje wyprodukowanie nowej turbiny, utylizacja starej i wymiana
oleju. Ale te było wałkowane tu dziesiątki razy.
--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-10 21:00:47
Autor: DoQ
M550d - opinia
W dniu 10-08-2012 16:03, megrims pisze:
¦rodowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla ¶rodowiska, jakie
generuje wyprodukowanie nowej turbiny, utylizacja starej i wymiana
oleju. Ale te było wałkowane tu dziesi±tki razy.

A sk±d pewno¶ć, że po ostrym pałowaniu kiedy wył±czenie mogłoby zaszkodzić turbinie START-STOP będzie aktywny?

--
Pozdr.

Data: 2012-08-10 21:11:22
Autor: megrims
M550d - opinia
W dniu 2012-08-10 21:00, DoQ pisze:
W dniu 10-08-2012 16:03, megrims pisze:
¦rodowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla ¶rodowiska, jakie
generuje wyprodukowanie nowej turbiny, utylizacja starej i wymiana
oleju. Ale te było wałkowane tu dziesi±tki razy.

A sk±d pewno¶ć, że po ostrym pałowaniu kiedy wył±czenie mogłoby
zaszkodzić turbinie START-STOP będzie aktywny?


Pewno¶ci nie ma. Ale jestem pewien, że taki system na trwało¶ć
auta raczej pozytywnego wpływu nie ma.


--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-10 21:13:54
Autor: DoQ
M550d - opinia
W dniu 10-08-2012 21:11, megrims pisze:
A sk±d pewno¶ć, że po ostrym pałowaniu kiedy wył±czenie mogłoby
zaszkodzić turbinie START-STOP będzie aktywny?
Pewno¶ci nie ma. Ale jestem pewien, że taki system na trwało¶ć
auta raczej pozytywnego wpływu nie ma.

Panie - psujom się te nowe auta, 100kkm i do kapitalki!


--
Pozdr.

Data: 2012-08-10 20:36:13
Autor:
M550d - opinia
begin DoQ
Panie - psujom siÄ™ te nowe auta, 100kkm i do kapitalki!

To prawda, natomiast mój Polonez Truck Roy ma 300 tysi na blacie i nadal chula jak wściekły!

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-10 22:39:39
Autor: DoQ
M550d - opinia
W dniu 10-08-2012 22:36, tĐľ pisze:
Panie - psujom siÄ™ te nowe auta, 100kkm i do kapitalki!
To prawda, natomiast mĂłj Polonez Truck Roy ma 300 tysi na blacie i nadal
chula jak wściekły!

Pewnie jeszcze kilka takich beemek przewieziesz na pace kolego!


--
Pozdr.

Data: 2012-08-10 20:41:12
Autor:
M550d - opinia
begin DoQ
To prawda, natomiast mĂłj Polonez Truck Roy ma 300 tysi na blacie i
nadal chula jak wściekły!

Pewnie jeszcze kilka takich beemek przewieziesz na pace kolego!

Dokładnie, wejdą tam wszystkie auta megrimsa, a sam megrims będzie mógł podróżować w komfortowej kabinie mojego Poloneza Trucka Roya.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-10 22:43:37
Autor: DoQ
M550d - opinia
W dniu 10-08-2012 22:41, tĐľ pisze:
To prawda, natomiast mĂłj Polonez Truck Roy ma 300 tysi na blacie i
nadal chula jak wściekły!
Pewnie jeszcze kilka takich beemek przewieziesz na pace kolego!
Dokładnie, wejdą tam wszystkie auta megrimsa, a sam megrims będzie mógł
podróżować w komfortowej kabinie mojego Poloneza Trucka Roya.

Widzę że megrimsowi już świta przeproszenie się z trwałą, polską motoryzacją. BMW zasiało wątpliwość, FSO zbierze żniwo!


--
Pozdr.

Data: 2012-08-10 20:47:04
Autor:
M550d - opinia
begin DoQ
Widzę że megrimsowi już świta przeproszenie się z trwałą, polską
motoryzacją. BMW zasiało wątpliwość, FSO zbierze żniwo!

I nic dziwnego, w końcu ile można nabijać kabzę koncernom, w któryxh auta projektują księgowi. Mój Polonez Truck Roy kosztował 1000 zł i jest dużym, bezpiecznym, niezwykle funkcjonalnym, ale także komfortowym autem. Co więcej, od czasu gdy zamontowałem w nim kołpaki ozdobne oraz światła przeciwmgłowe z modelu Polonez Caro 1,4 MPi Multi-Point Injection czuć od niego także powiew prestiżu!

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-10 22:50:45
Autor: DoQ
M550d - opinia
W dniu 10-08-2012 22:47, tĐľ pisze:
I nic dziwnego, w końcu ile można nabijać kabzę koncernom, w któryxh auta
projektują księgowi. Mój Polonez Truck Roy kosztował 1000 zł i jest
duĹĽym, bezpiecznym, niezwykle funkcjonalnym, ale takĹĽe komfortowym autem.
Co więcej, od czasu gdy zamontowałem w nim kołpaki ozdobne oraz światła
przeciwmgłowe z modelu Polonez Caro 1,4 MPi Multi-Point Injection czuć od
niego takĹĽe powiew prestiĹĽu!

Co racja to racja. A powiedz kolego, czy twoj roy jest w wersji CATALYSATOR?

--
Pozdr.

Data: 2012-08-10 20:51:15
Autor:
M550d - opinia
begin DoQ
Co racja to racja. A powiedz kolego, czy twoj roy jest w wersji
CATALYSATOR?

Nie wiem. :( Po czym to poznać?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-10 22:53:48
Autor: DoQ
M550d - opinia
W dniu 10-08-2012 22:51, tĐľ pisze:
Co racja to racja. A powiedz kolego, czy twoj roy jest w wersji
CATALYSATOR?
Nie wiem. :( Po czym to poznać?

Musisz pojechać do salonu FSO żeby ci rozkodowali auto po vin wtedy wyjdzie czy ma!


--
Pozdr.

Data: 2012-08-10 21:01:06
Autor:
M550d - opinia
begin DoQ
Musisz pojechać do salonu FSO żeby ci rozkodowali auto po vin wtedy
wyjdzie czy ma!

A gdzie je potem zakoduję kolego? Słyszałem, że za kodowanie ASO biorą jak za zboże!

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-10 23:05:07
Autor: DoQ
M550d - opinia
W dniu 10-08-2012 23:01, tĐľ pisze:
Musisz pojechać do salonu FSO żeby ci rozkodowali auto po vin wtedy
wyjdzie czy ma!
A gdzie je potem zakoduję kolego? Słyszałem, że za kodowanie ASO biorą
jak za zboĹĽe!

Jak masz roya na gwarancji to nic nie policzÄ….


--
Pozdr.

Data: 2012-08-10 22:26:30
Autor: megrims
M550d - opinia
W dniu 2012-08-10 21:13, DoQ pisze:
W dniu 10-08-2012 21:11, megrims pisze:
A sk±d pewno¶ć, że po ostrym pałowaniu kiedy wył±czenie mogłoby
zaszkodzić turbinie START-STOP będzie aktywny?
Pewno¶ci nie ma. Ale jestem pewien, że taki system na trwało¶ć
auta raczej pozytywnego wpływu nie ma.

Panie - psujom się te nowe auta, 100kkm i do kapitalki!



MB to nawet przy dużo mniejszym. Ale E60 535d z 2007
przejechało 130000 i generalnie do kapitalki to jeszcze
daleko.


--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-10 20:35:42
Autor:
M550d - opinia
begin megrims
MB to nawet przy dużo mniejszym. Ale E60 535d z 2007 przejechało 130000
i generalnie do kapitalki to jeszcze daleko.

Przestał już dymić z korka wlewu oleju? :))

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-10 22:41:22
Autor: DoQ
M550d - opinia
W dniu 10-08-2012 22:35, tĐľ pisze:
MB to nawet przy dużo mniejszym. Ale E60 535d z 2007 przejechało 130000
i generalnie do kapitalki to jeszcze daleko.
Przestał już dymić z korka wlewu oleju? :))

Teraz dymi wydechem :D



--
Pozdr.

Data: 2012-08-10 20:43:25
Autor:
M550d - opinia
begin DoQ
Teraz dymi wydechem :D

Na niebiesko?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-10 22:44:57
Autor: DoQ
M550d - opinia
W dniu 10-08-2012 22:43, tĐľ pisze:
Teraz dymi wydechem :D
Na niebiesko?

Tak. Celowy zabieg. To taka moda na niebieski kolor jak np. podświetlenie zegarów w VW.


--
Pozdr.

Data: 2012-08-10 20:50:00
Autor:
M550d - opinia
begin DoQ
Tak. Celowy zabieg. To taka moda na niebieski kolor jak np.
podświetlenie zegarów w VW.

Widzę, że megrims podąża za modą. Ja także poszedłem tym tropem i zamontowałem w moim Polonezie Trucku Royu końcówkę wydechu z niebieskimi diodami LED osiągając podobny efekt wizualny za dużo mniejsze pieniądze!

http://allegro.pl/koncowka-wydechu-tlumika-podswietlana-led-blue-
i2523056368.html

Polecam wszystkim!

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-10 22:39:04
Autor: DoQ
M550d - opinia
W dniu 10-08-2012 22:26, megrims pisze:
W dniu 2012-08-10 21:13, DoQ pisze:
W dniu 10-08-2012 21:11, megrims pisze:
A sk±d pewno¶ć, że po ostrym pałowaniu kiedy wył±czenie mogłoby
zaszkodzić turbinie START-STOP będzie aktywny?
Pewno¶ci nie ma. Ale jestem pewien, że taki system na trwało¶ć
auta raczej pozytywnego wpływu nie ma.
Panie - psujom się te nowe auta, 100kkm i do kapitalki!
MB to nawet przy dużo mniejszym. Ale E60 535d z 2007
przejechało 130000 i generalnie do kapitalki to jeszcze
daleko.

Szczerze mówi±c nie rozumiem Cię zupełnie.
JeĽdzisz tymi samochodami po 400kkm czy zmieniasz wcze¶niej?
A po drugie - martwi Cię start/stop a wyżyłowany do 380KM trzylitrowy diesel już nie budzi Twoich obaw?


--
Pozdr.

Data: 2012-08-11 00:05:32
Autor: megrims
M550d - opinia
W dniu 2012-08-10 22:39, DoQ pisze:
W dniu 10-08-2012 22:26, megrims pisze:
W dniu 2012-08-10 21:13, DoQ pisze:
W dniu 10-08-2012 21:11, megrims pisze:
A sk±d pewno¶ć, że po ostrym pałowaniu kiedy wył±czenie mogłoby
zaszkodzić turbinie START-STOP będzie aktywny?
Pewno¶ci nie ma. Ale jestem pewien, że taki system na trwało¶ć
auta raczej pozytywnego wpływu nie ma.
Panie - psujom się te nowe auta, 100kkm i do kapitalki!
MB to nawet przy dużo mniejszym. Ale E60 535d z 2007
przejechało 130000 i generalnie do kapitalki to jeszcze
daleko.

Szczerze mówi±c nie rozumiem Cię zupełnie.
JeĽdzisz tymi samochodami po 400kkm czy zmieniasz wcze¶niej?
zawsze mam 3 - niska odporno¶ć na nudę.

A po drugie - martwi Cię start/stop a wyżyłowany do 380KM trzylitrowy
diesel już nie budzi Twoich obaw?

tomoje 535d jest zadłubane z 272 na 306 i zrobiło tak 80kkm i również
nie budzi obaw. Chodzi mi raczej o to, że jak kto¶ robi M550d to w takim
prawie wyczynowym dieslu start/stop jest IMO zbędny.

BTW: nowy C63AMG również ma start/stop.


--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-10 22:32:19
Autor:
M550d - opinia
begin megrims
zawsze mam 3 - niska odporność na nudę.

To zupełnie jak ja. Obecnie posiadam:

- Poloneza Trucka Roya (codzienny dupowĂłz)
- SkodÄ™ Favorit (youngtimer)
- Toyotę Prius (gdy trzeba zadać ekologicznego szyku)

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-11 22:19:15
Autor: megrims
M550d - opinia [OT]
W dniu 2012-08-11 00:32, tĐľ pisze:
begin megrims

zawsze mam 3 - niska odporność na nudę.

To zupełnie jak ja. Obecnie posiadam:

- Poloneza Trucka Roya (codzienny dupowĂłz)
- SkodÄ™ Favorit (youngtimer)
- Toyotę Prius (gdy trzeba zadać ekologicznego szyku)


Mnie zostało 535d; Yeti (jeździ nim głównie żona) oraz
CL600. ChociaĹĽ ten ostatni od miesiÄ…ca stoi w serwisie.

Ostatnio zadzwonili, ze mam z diagnostą pojeździć
i pokazać mu te błędy co się robią. 2 godziny po mieście
i nic nie wyskoczyło. No to parę godzin później przyjeżdżam
odebrać auto i po przejechaniu 200m zawróciłem, bo znów
choinka.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-11 20:48:41
Autor:
M550d - opinia [OT]
begin megrims
To zupełnie jak ja. Obecnie posiadam:

- Poloneza Trucka Roya (codzienny dupowĂłz) - SkodÄ™ Favorit (youngtimer)
- Toyotę Prius (gdy trzeba zadać ekologicznego szyku)

Mnie zostało 535d; Yeti (jeździ nim głównie żona) oraz CL600. Chociaż
ten ostatni od miesiÄ…ca stoi w serwisie.

Zamienimy siÄ™? :))

Ostatnio zadzwonili, ze mam z diagnostą pojeździć i pokazać mu te błędy
co się robią. 2 godziny po mieście i nic nie wyskoczyło. No to parę
godzin później przyjeżdżam odebrać auto i po przejechaniu 200m
zawróciłem, bo znów choinka.

To dobra oferta, w moim Polonezie Trucku Royu to siÄ™ nie zdarza!

PS. Właśnie nakleiłem chromowane parapety, w zasadzie teraz można nim jechać nawet pod operę.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-11 22:42:11
Autor: Kuba \(aka cita\)
M550d - opinia

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k040jb$53u$2usenet.news.interia.pl...
BTW: nowy C63AMG również ma start/stop.

bo to jest tak, ze je¶li systemu w samochodzie nie będzie to dziennikarze stwierdz± "że w tak drogim samochodzie zabrakło w wyposażenia systemu start stop, który w audi/bmw/mercedesie/fiacie... jest"
Opinia publiczna podchwyci ... i masz babo placek.
Nikt sobie na takie co¶ nie pozwoli i ładuj±.

Całe szczę¶cie, ze:
1. da sie to wył±czyć (permanentnie też - przez interface diagnostyczny)
2. wczytuj±c sie w instukcje (przynajmniej w BMW) da sie tak operować hamulcem, sprzęgłem i gazem - ze system start stop będzie wył±czał/nie będzie wył±czał (a może nawet zapalać wczesniej) na życzenie kierowcy.


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L http://allegro.pl/show_item.php?item=2555212143

Data: 2012-08-11 18:01:20
Autor: MarcinJM
M550d - opinia
W dniu 2012-08-10 16:03, megrims pisze:
Środowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla środowiska, jakie
generuje wyprodukowanie nowej turbiny, utylizacja starej i wymiana
oleju. Ale te było wałkowane tu dziesiątki razy.

Oraz, czy wylaczenie silnika na pol minuty ma sens.
Do rozruchu potrzebna jest jakas moc. Z ksiezyca sie ona nie bierze.

--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'Ăłw, nadwozi rajdĂłwek
przerĂłbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Data: 2012-08-10 18:01:20
Autor: Cezary Daniluk
M550d - opinia
W dniu 2012-08-09 22:06, Myjk pisze:
Thu, 09 Aug 2012 21:47:06 +0200, megrims

ale wyobraĹĽam sobie sytuacjÄ™, jak mamy
rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.

Sprawdziłeś empirycznie, czy gdybasz? Na logikę (a o jej brak inżynierów
nie posądzam) po pałowaniu turbo system start-stop nie zadziała, dopóki
turbawka nie osiÄ…gnie optymalnej i bezpiecznej temperatury.

Nawet w durnym Fiacie tak jest, więc nie sądzę żeby w BMW było inaczej.
Jak "popałuję" spod świateł to przy następnych pokaże na wyświetlaczu - system start&stop niedostępny i nie gasi silnika ;)

Pozdrawiam !

Data: 2012-08-10 20:34:49
Autor: megrims
M550d - opinia
W dniu 2012-08-10 18:01, Cezary Daniluk pisze:
W dniu 2012-08-09 22:06, Myjk pisze:
Thu, 09 Aug 2012 21:47:06 +0200, megrims

ale wyobraĹĽam sobie sytuacjÄ™, jak mamy
rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.

Sprawdziłeś empirycznie, czy gdybasz? Na logikę (a o jej brak inżynierów
nie posądzam) po pałowaniu turbo system start-stop nie zadziała, dopóki
turbawka nie osiÄ…gnie optymalnej i bezpiecznej temperatury.

Nawet w durnym Fiacie tak jest, więc nie sądzę żeby w BMW było inaczej.
Jak "popałuję" spod świateł to przy następnych pokaże na wyświetlaczu -
system start&stop niedostępny i nie gasi silnika ;)

Czyli system można obejść. Katować silnik cały czas :D

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-25 21:17:45
Autor: jerzu
M550d - opinia
On Fri, 10 Aug 2012 20:34:49 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote:

Czyli system można obej¶ć. Katować silnik cały czas :D

Zaraz, w jakiej¶ b-klasie się go dało wył±czyć przyciskiem. Tutaj się
nie da?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2012-08-25 21:54:18
Autor: megrims
M550d - opinia
W dniu 2012-08-25 21:17, jerzu pisze:
On Fri, 10 Aug 2012 20:34:49 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote:

Czyli system można obej¶ć. Katować silnik cały czas :D

Zaraz, w jakiej¶ b-klasie się go dało wył±czyć przyciskiem. Tutaj się
nie da?

Trochę zgłębiłem temat. Na 100% w Audi start/stop nie zadziała, je¶li
motoryna jest rozgrzana. My¶lę, że podobnie jest w BMW i innych markach.
Jedziemy 250 autostrad± i zjeżdżamy z niej i stajemy na czerwonym
¶wietle. My¶lę, że turbina by nie przeżyła zbyt wielu takich sytuacji.



--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-09 22:13:09
Autor: venioo@interia.pl
M550d - opinia
W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.


Taki czarny metalic kolor?



--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-08-09 22:38:07
Autor: megrims
M550d - opinia
W dniu 2012-08-09 22:13, venioo@interia.pl pisze:
W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.


Taki czarny metalic kolor?



tak :)

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-11 22:23:35
Autor: venioo@interia.pl
M550d - opinia
W dniu 2012-08-09 22:38, megrims pisze:
W dniu 2012-08-09 22:13, venioo@interia.pl pisze:
W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.


Taki czarny metalic kolor?



tak :)


No to widzialem ostatnio na Strzeleckiej na przystanku jak stalem. Moze to byles wlasnie Ty za sterami :)
Wlasnie zwrocil moja uwage system start-stop. Co przejechal w korku do skrzyzowania 5m to sie silnik wylaczal. Ciekawe ile to pali w naszych zakorkowanych realiach :)
Albo jak sie cos spie..li i juz system "nie wstanie" i sie nie odpali na skrzyzowaniu :P

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-08-11 22:46:17
Autor: Kuba \(aka cita\)
M550d - opinia

Użytkownik <venioo@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5026bf46$1news.home.net.pl...

No to widzialem ostatnio na Strzeleckiej na przystanku jak stalem. Moze to byles wlasnie Ty za sterami :)
Wlasnie zwrocil moja uwage system start-stop. Co przejechal w korku do skrzyzowania 5m to sie silnik wylaczal. Ciekawe ile to pali w naszych zakorkowanych realiach :)
Albo jak sie cos spie..li i juz system "nie wstanie" i sie nie odpali na skrzyzowaniu :P


rozczaruje sie. Ten silnik nie wiele różni sie od tych w 530D 535D ... bo to ci±gle ta sama R6 o pojemno¶ci niecałych 3 litrów.
W M550xd oprócz dolotu z turbinami i kilku drobiazgów to nie ma sie tam co zepsuć więcej niż w 530D.

ps. swoj± drog± akurat na start stop (pod k±tem psucia sie) nie słyszałem, zeby kto¶ narzekał w BMW.


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L http://allegro.pl/show_item.php?item=2555212143

Data: 2012-08-12 08:52:43
Autor: megrims
M550d - opinia
W dniu 2012-08-11 22:23, venioo@interia.pl pisze:
W dniu 2012-08-09 22:38, megrims pisze:
W dniu 2012-08-09 22:13, venioo@interia.pl pisze:
W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.


Taki czarny metalic kolor?



tak :)


No to widziałem ostatnio na Strzeleckiej na przystanku jak stałem. Możę
to byle¶ wła¶nie Ty za sterami :)
Mnie tam nie było. Zrobiłem krótkie kółko od Smorawińskiego do
PrzeĽmierowa i z powrotem.


--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-09 22:48:19
Autor: V-Tec
M550d - opinia
W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.

Ktoś, kto kompletował akurat tą demówkę, to lekko mówiąc
mało kompetentny. Zamówiona sztuka bez okna dachowego,
bez dostępu komfortowego. Kolor OK. Fotele komfortowe OK.
WkurwiajÄ…cy system start-stop. Ja rozumiem, ĹĽe szybko
uruchamia silnik, ale wyobraĹĽam sobie sytuacjÄ™, jak mamy
rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.

oj, chyba majÄ… na to jakiĹ› sposĂłb.

Genialne. Rasowy dźwięk silnika wydobywa się.. uwaga..
z głośników. No z tym to przegięli i to konkretnie.

Takie czasy :( A BMW 528i ma silnik R4.

Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6
taka cena to pomyłka. A8 4.2 V8 TDI jest tańsze.

hm, ja tam na stronie BMW widzę cenę 375tys.PLN Dowaliłeś mu wyposażenia za 175 tysi czy jak? Chyba niemożliwe nawet, żeby dodatków za taką kwotę do tej wersji nabrać.


--
pozdro,
W.

Data: 2012-08-09 22:50:59
Autor: megrims
M550d - opinia
W dniu 2012-08-09 22:48, V-Tec pisze:
W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.

Ktoś, kto kompletował akurat tą demówkę, to lekko mówiąc
mało kompetentny. Zamówiona sztuka bez okna dachowego,
bez dostępu komfortowego. Kolor OK. Fotele komfortowe OK.
WkurwiajÄ…cy system start-stop. Ja rozumiem, ĹĽe szybko
uruchamia silnik, ale wyobraĹĽam sobie sytuacjÄ™, jak mamy
rozgrzane turbo a tu start-stop nam wyłączy silnik.

oj, chyba majÄ… na to jakiĹ› sposĂłb.

Genialne. Rasowy dźwięk silnika wydobywa się.. uwaga..
z głośników. No z tym to przegięli i to konkretnie.

Takie czasy :( A BMW 528i ma silnik R4.
Ma być E klasa z silnikiem 1.6
a ten silnik 528i R4 turbo benzyna fajny jest. :)


Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6
taka cena to pomyłka. A8 4.2 V8 TDI jest tańsze.

hm, ja tam na stronie BMW widzę cenę 375tys.PLN Dowaliłeś mu wyposażenia
za 175 tysi czy jak? Chyba niemoĹĽliwe nawet, ĹĽeby dodatkĂłw za takÄ… kwotÄ™
do tej wersji nabrać.



To demo, w takiej kompletacji wg słów miłej Pani, która tam
sprzedaje kosztuje 550 :|


--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-09 22:54:57
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
M550d - opinia
On 2012-08-09 22:50, megrims wrote:
W dniu 2012-08-09 22:48, V-Tec pisze:
W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6
taka cena to pomyłka. A8 4.2 V8 TDI jest tańsze.

hm, ja tam na stronie BMW widzę cenę 375tys.PLN Dowaliłe¶ mu wyposażenia
za 175 tysi czy jak? Chyba niemożliwe nawet, żeby dodatków za tak± kwotę
do tej wersji nabrać.

To demo, w takiej kompletacji wg słów miłej Pani, która tam
sprzedaje kosztuje 550 :|

Może to wina dopłaty za stereotypowe zwłoki w bagażniku ? ;-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-08-09 23:05:44
Autor: V-Tec
M550d - opinia
W dniu 2012-08-09 22:50, megrims pisze:
[..]
To demo, w takiej kompletacji wg słów miłej Pani, która tam
sprzedaje kosztuje 550 :|

a na pewno te wszystkie pierdoły potrzebujesz? Sam skonfiguruj i zobacz, ile wyjdzie. Albo bierz 528i ;)


--
pozdro
W.

Data: 2012-08-09 23:13:16
Autor: megrims
M550d - opinia
W dniu 2012-08-09 23:05, V-Tec pisze:
W dniu 2012-08-09 22:50, megrims pisze:
[..]
To demo, w takiej kompletacji wg słów miłej Pani, która tam
sprzedaje kosztuje 550 :|

a na pewno te wszystkie pierdoły potrzebujesz? Sam skonfiguruj i zobacz,
ile wyjdzie. Albo bierz 528i ;)


535d

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-10 10:53:27
Autor: Radarro
M550d - opinia
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
a ten silnik 528i R4 turbo benzyna fajny jest. :)

A dzwiek to ma jaki? Jak prawdziwa 6-tka?  Czy normalna 4-ka, jak w byle folcwagenie? :)

RdR

--


Data: 2012-08-10 12:05:39
Autor: Scypio
M550d - opinia
Dnia 10.08.2012 Radarro <r.konopinski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał/a:
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
a ten silnik 528i R4 turbo benzyna fajny jest. :)

A dzwiek to ma jaki? Jak prawdziwa 6-tka?  Czy normalna 4-ka, jak w byle folcwagenie? :)

Jak czterocylindrowy silnik może brzmieć jak sze¶ciocylindrowy? A, no tak - z gło¶ników można dĽwięk zapodać... pewnie jak kto¶ lubi to nawet brzmienie 2.4L V8 z F1 mógłby wybrać... albo trzycylindrowca z poczciwej Syrenki. Fajnie jakby jeszcze gło¶niki na zewn±trz grały :)

pozdrawiam,
--
scypio

Data: 2012-08-10 14:31:28
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
M550d - opinia
On 2012-08-10 14:05, Scypio wrote:
Dnia 10.08.2012 Radarro<r.konopinski.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał/a:
megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisał(a):

a ten silnik 528i R4 turbo benzyna fajny jest. :)

A dzwiek to ma jaki? Jak prawdziwa 6-tka?
Czy normalna 4-ka, jak w byle folcwagenie? :)

Jak czterocylindrowy silnik może brzmieć jak sze¶ciocylindrowy?

Niektóre czwórki brzmi± do¶ć podobnie ;-) Tutaj kolekcja 4-rek i 6-tek:
http://www.youtube.com/watch?v=LaufcGDy-xc&feature=related

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-08-09 23:46:39
Autor: Tomasz Pyra
M550d - opinia
On Thu, 09 Aug 2012 22:48:19 +0200, V-Tec wrote:

W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski.

Kto¶, kto kompletował akurat t± demówkę, to lekko mówi±c
mało kompetentny. Zamówiona sztuka bez okna dachowego,
bez dostępu komfortowego. Kolor OK. Fotele komfortowe OK.
Wkurwiaj±cy system start-stop. Ja rozumiem, że szybko
uruchamia silnik, ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy
rozgrzane turbo a tu start-stop nam wył±czy silnik.

oj, chyba maj± na to jaki¶ sposób.

Sprawdza temperaturę, jednak mimo wszystko życia turbinie to zapewne nie
wydłuża.

Data: 2012-08-10 12:44:27
Autor: elmer radi radisson
M550d - opinia
On 2012-08-09 23:46, Tomasz Pyra wrote:

Sprawdza temperaturę, jednak mimo wszystko życia turbinie to zapewne nie
wydłuża.

Podobniez w takiej X6M jest zainstalowana jakas dodatkowa pompa
oleju smarujaca turbine wlasnie podczas uzycia start-stopu.

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-08-10 21:53:53
Autor: Karol Y
M550d - opinia
Sprawdza temperaturę, jednak mimo wszystko życia turbinie to zapewne nie
wydłuża.

Podobniez w takiej X6M jest zainstalowana jakas dodatkowa pompa
oleju smarujaca turbine wlasnie podczas uzycia start-stopu.

Teraz pytanie, co wychodzi taniej. Oszczędno¶ć na paliwie czy dodatkowa pompa i skomplikowanie systemu?

--
Mateusz Bogusz

Data: 2012-08-10 20:12:10
Autor:
M550d - opinia
begin Karol Y
Teraz pytanie, co wychodzi taniej. Oszczędność na paliwie czy dodatkowa
pompa i skomplikowanie systemu?

Pompa na bicku!!!

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-10 22:48:46
Autor: DoQ
M550d - opinia
W dniu 10-08-2012 21:53, Karol Y pisze:
Podobniez w takiej X6M jest zainstalowana jakas dodatkowa pompa
oleju smarujaca turbine wlasnie podczas uzycia start-stopu.
Teraz pytanie, co wychodzi taniej. Oszczędno¶ć na paliwie czy dodatkowa
pompa i skomplikowanie systemu?

A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy rozrusznik i skomplikowanie systemu?


--
Pozdr.

Data: 2012-08-11 00:02:44
Autor: megrims
M550d - opinia
W dniu 2012-08-10 22:48, DoQ pisze:
W dniu 10-08-2012 21:53, Karol Y pisze:
Podobniez w takiej X6M jest zainstalowana jakas dodatkowa pompa
oleju smarujaca turbine wlasnie podczas uzycia start-stopu.
Teraz pytanie, co wychodzi taniej. Oszczędno¶ć na paliwie czy dodatkowa
pompa i skomplikowanie systemu?

A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy
rozrusznik i skomplikowanie systemu?


bior±c pod uwagę, że choroby serca s± główn± przyczyn± zgonów w Polsce,
to jakby ludzie sobie pokręcili codziennie parę razy korb±, to wyszło
by to im na zdrowie i mamy, że w skali całego systemu (kraju) wyjdzie
taniej.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-11 00:16:06
Autor: DoQ
M550d - opinia
W dniu 11-08-2012 00:02, megrims pisze:
A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy
rozrusznik i skomplikowanie systemu?
bior±c pod uwagę, że choroby serca s± główn± przyczyn± zgonów w Polsce,
to jakby ludzie sobie pokręcili codziennie parę razy korb±, to wyszło
by to im na zdrowie i mamy, że w skali całego systemu (kraju) wyjdzie
taniej.

Tacy to maj± rozruszniki w klacie.


--
Pozdr.

Data: 2012-08-10 22:34:13
Autor:
M550d - opinia
begin DoQ
Tacy to majÄ… rozruszniki w klacie.

Ja sobie wstawiłem stary z mojego Poloneza Trucka Roya (ale już po regeneracji).

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-11 15:27:03
Autor: Karol Y
M550d - opinia
A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy
rozrusznik i skomplikowanie systemu?

Tutaj się z Tob± nie zgodzę. Rozrusznik został do dany ze względu na wygodę. Start-Stop poprawia Ci w jaki¶ sposób komfort podróży albo uruchamiania samochodu?

--
Mateusz Bogusz

Data: 2012-08-13 18:05:25
Autor: DoQ
M550d - opinia
W dniu 11-08-2012 15:27, Karol Y pisze:
A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy
rozrusznik i skomplikowanie systemu?
Tutaj się z Tob± nie zgodzę. Rozrusznik został do dany ze względu na
wygodę. Start-Stop poprawia Ci w jaki¶ sposób komfort podróży albo
uruchamiania samochodu?

Tak, oszczędza paliwo i mogę rzadziej odwiedzać stację.

--
Pozdr.

Data: 2012-08-13 18:18:10
Autor: megrims
M550d - opinia
W dniu 2012-08-13 18:05, DoQ pisze:
W dniu 11-08-2012 15:27, Karol Y pisze:
A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy
rozrusznik i skomplikowanie systemu?
Tutaj się z Tob± nie zgodzę. Rozrusznik został do dany ze względu na
wygodę. Start-Stop poprawia Ci w jaki¶ sposób komfort podróży albo
uruchamiania samochodu?

Tak, oszczędza paliwo i mogę rzadziej odwiedzać stację.

Gdyby to tak działało, że możesz wł±czyć tryb "korek" i wtedy silnik
ga¶nie zupełnie, a jak masz się przesun±ć o 2-3 metry do przodu to
napęd jest elektryczny i dopiero jak się korek zakończy to start/stop
zostaje wył±czony to może i to miało by sens. Ale je¶li co metr i co
20 sekund silnik ga¶nie i jest uruchamiany, to nie wierzę w te
oszczędno¶ci

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-13 18:54:01
Autor: DoQ
M550d - opinia
W dniu 13-08-2012 18:18, megrims pisze:
zostaje wył±czony to może i to miało by sens. Ale je¶li co metr i co
20 sekund silnik ga¶nie i jest uruchamiany, to nie wierzę w te
oszczędno¶ci

No ok. Zrobili to po to aby spalał więcej.


--
Pozdr.

Data: 2012-08-13 19:58:20
Autor: megrims
M550d - opinia
W dniu 2012-08-13 18:54, DoQ pisze:
W dniu 13-08-2012 18:18, megrims pisze:
zostaje wył±czony to może i to miało by sens. Ale je¶li co metr i co
20 sekund silnik ga¶nie i jest uruchamiany, to nie wierzę w te
oszczędno¶ci

No ok. Zrobili to po to aby spalał więcej.


Zrobili to, bo taka moda i wszyscy się boj± zielonych eko-terrorystów.


--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-13 22:13:45
Autor: DoQ
M550d - opinia
W dniu 13-08-2012 19:58, megrims pisze:
No ok. Zrobili to po to aby spalał więcej.
Zrobili to, bo taka moda i wszyscy się boj± zielonych eko-terrorystów.

No jasne bo każdy prawdziwy motorowiec lubi spalać jałowo stoj±c w miejscu :)


--
Pozdr.

Data: 2012-08-17 00:30:39
Autor: Karol Y
M550d - opinia
No jasne bo każdy prawdziwy motorowiec lubi spalać jałowo stoj±c w
miejscu :)

Ja tam lubię słuchać swojego motorka. Spalaniem się nie przejmuje :-P

--
Mateusz Bogusz

Data: 2012-08-16 16:37:56
Autor: kamil
M550d - opinia
On 13/08/2012 18:58, megrims wrote:
W dniu 2012-08-13 18:54, DoQ pisze:
W dniu 13-08-2012 18:18, megrims pisze:
zostaje wył±czony to może i to miało by sens. Ale je¶li co metr i co
20 sekund silnik ga¶nie i jest uruchamiany, to nie wierzę w te
oszczędno¶ci

No ok. Zrobili to po to aby spalał więcej.


Zrobili to, bo taka moda i wszyscy się boj± zielonych eko-terrorystów.

Ja rozumiem gimbusów powtarzaj±cych te wy¶wiechtane frazesy, ale że dorosły i my¶l±cy człowiek naskakuje tak na normy emisji, dzięki którym nie musi wychodzić z domu w masce jak w niektórych większych azjatyckich miastach?




--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-08-16 20:07:32
Autor: megrims
M550d - opinia
W dniu 2012-08-16 17:37, kamil pisze:
On 13/08/2012 18:58, megrims wrote:
W dniu 2012-08-13 18:54, DoQ pisze:
W dniu 13-08-2012 18:18, megrims pisze:
zostaje wył±czony to może i to miało by sens. Ale je¶li co metr i co
20 sekund silnik ga¶nie i jest uruchamiany, to nie wierzę w te
oszczędno¶ci

No ok. Zrobili to po to aby spalał więcej.


Zrobili to, bo taka moda i wszyscy się boj± zielonych eko-terrorystów.

Ja rozumiem gimbusów powtarzaj±cych te wy¶wiechtane frazesy, ale że
dorosły i my¶l±cy człowiek naskakuje tak na normy emisji, dzięki którym
nie musi wychodzić z domu w masce jak w niektórych większych azjatyckich
miastach?

IMO wszystkie działania EKO to jaka¶ ¶ciema, PR i nakręcanie
koniunktury. Koszt wyprodukowania i zezłomowania samochodu raz na 3 lata
to większy koszt dla ¶rodowiska niż to co to auto spali.

Niech zaczn± robić auta, które nie będ± się psuły i będ± jeĽdziły bez
awarii 1.000.000 km. To będzie działanie ekologiczne. Technicznie da
się, ale się nie opłaca. DO tego jeszcze zużycie materiałów i paliwa
podczas rozruchu. Akumulator też trzeba czym¶ naładować. Z powietrza
się na energia do rozruchu nie bierze. Ale każdy z nas jest inny
i ma prawo do swojego zdania. Ja się z nikim nie będę kłócił. Może
kiedy¶ zmienię zdanie. Na dzień dzisiejszy jestem sceptyczny.


--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-17 15:14:39
Autor: kamil
M550d - opinia
On 16/08/2012 19:07, megrims wrote:
W dniu 2012-08-16 17:37, kamil pisze:
On 13/08/2012 18:58, megrims wrote:
W dniu 2012-08-13 18:54, DoQ pisze:
W dniu 13-08-2012 18:18, megrims pisze:
zostaje wył±czony to może i to miało by sens. Ale je¶li co metr i co
20 sekund silnik ga¶nie i jest uruchamiany, to nie wierzę w te
oszczędno¶ci

No ok. Zrobili to po to aby spalał więcej.


Zrobili to, bo taka moda i wszyscy się boj± zielonych eko-terrorystów.

Ja rozumiem gimbusów powtarzaj±cych te wy¶wiechtane frazesy, ale że
dorosły i my¶l±cy człowiek naskakuje tak na normy emisji, dzięki którym
nie musi wychodzić z domu w masce jak w niektórych większych azjatyckich
miastach?

IMO wszystkie działania EKO to jaka¶ ¶ciema, PR i nakręcanie
koniunktury. Koszt wyprodukowania i zezłomowania samochodu raz na 3 lata
to większy koszt dla ¶rodowiska niż to co to auto spali.

Jeste¶ zdaje się inteligentnym facetem, a nie Mietkiem spod sklepu osiedlowego i powiniene¶ wiedzieć, że odpady powstałe przy produkcji o wiele łatwiej jest kontrolować, utylizować i składować w bezpieczny sposób, niż to co wyleci tyłem z dziesi±tków tysięcy samochodów jeżdż±ce po mie¶cie.

Niech zaczn± robić auta, które nie będ± się psuły i będ± jeĽdziły bez
awarii 1.000.000 km. To będzie działanie ekologiczne. Technicznie da
się, ale się nie opłaca. DO tego jeszcze zużycie materiałów i paliwa
podczas rozruchu. Akumulator też trzeba czym¶ naładować. Z powietrza
się na energia do rozruchu nie bierze. Ale każdy z nas jest inny
i ma prawo do swojego zdania. Ja się z nikim nie będę kłócił. Może
kiedy¶ zmienię zdanie. Na dzień dzisiejszy jestem sceptyczny.

Jeste¶ sceptyczny bo znasz fakty, czy jeste¶ bo tak i koniec? Energia na rozruch? Jaka konkretnie - możesz podać liczby i porównać to do energii potrzebnej na pracę silnika przez choćby minutę w korku (a jak wiemy, w dużych miastach korek potrafi oznaczać nawet i 15 minut bez ruchu)?




--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-08-18 16:42:06
Autor: Kuba \(aka cita\)
M550d - opinia

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomo¶ci news:k0ljkf$7cu$1inews.gazeta.pl...
Jeste¶ sceptyczny bo znasz fakty, czy jeste¶ bo tak i koniec? Energia na rozruch? Jaka konkretnie - możesz podać liczby i porównać to do energii potrzebnej na pracę silnika przez choćby minutę w korku (a jak wiemy, w dużych miastach korek potrafi oznaczać nawet i 15 minut bez ruchu)?

liczb nie znam, ale wyobrazić sobie można do¶ć łatwo.

Chyba każdy sie zgodzi, ze rozruch silnika powoduje większe zużycie silnika niż jego praca.
Oszczędno¶ć paliwa używaj±c systemu Start-Stop w liczbach (w danych testowych, a nie fabrycznych) jest znikoma.
Koszt zakupu samochodu z systemem start-stop w porównaniu do samochodu bez tego systemu jest zdecydowanie wyższy.
Elementy użyte w samochodzie z systemem start-stop, zwłaszcza rozrusznik s± (bardzo często) dokładnie takie same jak w normalnym samochodzie, wiec podlegaj± szubszemu zużyciu (oczywi¶cie nie w hybrydach, bo tam rozrusznikiem czasem jest silnik elektryczny).
Dodatkowe elementy systemu to dodatkowe koszty produkcji i dodatkowe koszty eksploatacji - także ostatecznie utylizacji.

No i faktycznie bardzo interesuje mnie pomiar czysto¶ci spalin przez pierwsze kilka sekund pracy silnika, który własnie sie uruchomił na skrzyżowaniu i natychmiastowo został obci±żony podszas ruszania auta... a co za tym idzie bilans samochodu chodz±cego na wolnych obrotach i takiego, co to odpala i od razu jedzie. Wcale bym sie nie zdziwił, gdyby komputer potrzebował kilku sekund na optymalizacje składu mieszanki po rozruchu.


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L http://allegro.pl/show_item.php?item=2555212143

Data: 2012-08-13 12:22:47
Autor: Filip
M550d - opinia
W dniu 2012-08-09 22:48, V-Tec pisze:

hm, ja tam na stronie BMW widzę cenę 375tys.PLN Dowaliłeś mu wyposażenia
za 175 tysi czy jak? Chyba niemoĹĽliwe nawet, ĹĽeby dodatkĂłw za takÄ… kwotÄ™
do tej wersji nabrać.

Jest możliwe, jest... Mimo tego, że to jest M power, to można dobrać w pip dodatków :) Np. zmiana koloru na jakiś nietypowy...

Data: 2012-08-11 18:28:41
Autor: Kuba \(aka cita\)
M550d - opinia

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:k0143q$8am$1usenet.news.interia.pl...
Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6
taka cena to pomyłka. A8 4.2 V8 TDI jest tańsze.

Tyle, ze to BMW to (przynajmniej teoretycznie i marketingowo) nie jest tylko mocny diesel ale BMW "M-Performance". Czyli mniej niż M5, ale też więcej niż 5 w M-Pakiecie.
Żeby porównać do Audi musieli by zrobić Audi A8 "RS-Performance" ... a wtedy pewnie cena byłaby odpowiednio wyższa.


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

Data: 2012-08-11 22:23:30
Autor: megrims
M550d - opinia
W dniu 2012-08-11 18:28, Kuba (aka cita) pisze:

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
news:k0143q$8am$1usenet.news.interia.pl...
Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6
taka cena to pomyłka. A8 4.2 V8 TDI jest tańsze.

Tyle, ze to BMW to (przynajmniej teoretycznie i marketingowo) nie jest
tylko mocny diesel ale BMW "M-Performance". Czyli mniej niĹĽ M5, ale teĹĽ
więcej niż 5 w M-Pakiecie.
Żeby porównać do Audi musieli by zrobić Audi A8 "RS-Performance" ... a
wtedy pewnie cena byłaby odpowiednio wyższa.


W sumie to kiedyś było C30 CDI AMG. Jedyny diesel AMG. Jednostka znana
z C-270 CDI, ale rozwiercona. Fajny miała dźwięk i hamulec. Ale dobrze
ubrana i tak wychodziła 290.000. Za C-klase z dieslem.

Te auta fajnie jeździły, ale strasznie te diesle padały.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

M550d - opinia

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona