Data: 2012-08-09 22:06:43 | |
Autor: Myjk | |
M550d - opinia | |
Thu, 09 Aug 2012 21:47:06 +0200, megrims
ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy Sprawdziłeś empirycznie, czy gdybasz? Na logikę (a o jej brak inżynierów nie posądzam) po pałowaniu turbo system start-stop nie zadziała, dopóki turbawka nie osiągnie optymalnej i bezpiecznej temperatury. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2012-08-10 15:42:16 | |
Autor: cef | |
M550d - opinia | |
Myjk wrote:
ale wyobrażam sobie sytuację, jak mamy Musi być wysoki próg zadziałania. Po jeździe autostradowej, przy zjeździe z autostrady droga podporządkowana - "start-stop" gasi na podjeździe. Chyba, że uznał, że wystygło, albo za zimne było. Ale raczej te systemy dziwnie obliczają, bo zimny silnik też gasi (minuta po dopaleniu na pierwszych światłach) |
|
Data: 2012-08-10 16:03:59 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-10 15:42, cef pisze:
Myjk wrote: Środowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla środowiska, jakie generuje wyprodukowanie nowej turbiny, utylizacja starej i wymiana oleju. Ale te było wałkowane tu dziesiątki razy. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-10 21:00:47 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 16:03, megrims pisze:
¦rodowisko najwa¿niejsze. Chuj z kosztami dla ¶rodowiska, jakie A sk±d pewno¶æ, ¿e po ostrym pa³owaniu kiedy wy³±czenie mog³oby zaszkodziæ turbinie START-STOP bêdzie aktywny? -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 21:11:22 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-10 21:00, DoQ pisze:
W dniu 10-08-2012 16:03, megrims pisze: Pewno¶ci nie ma. Ale jestem pewien, ¿e taki system na trwa³o¶æ auta raczej pozytywnego wp³ywu nie ma. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-10 21:13:54 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 21:11, megrims pisze:
A sk±d pewno¶æ, ¿e po ostrym pa³owaniu kiedy wy³±czenie mog³obyPewno¶ci nie ma. Ale jestem pewien, ¿e taki system na trwa³o¶æ Panie - psujom siê te nowe auta, 100kkm i do kapitalki! -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 20:36:13 | |
Autor: tÞ | |
M550d - opinia | |
begin DoQ
Panie - psujom się te nowe auta, 100kkm i do kapitalki! To prawda, natomiast mój Polonez Truck Roy ma 300 tysi na blacie i nadal chula jak wściekły! -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-10 22:39:39 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 22:36, tо pisze:
Panie - psujom się te nowe auta, 100kkm i do kapitalki!To prawda, natomiast mój Polonez Truck Roy ma 300 tysi na blacie i nadal Pewnie jeszcze kilka takich beemek przewieziesz na pace kolego! -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 20:41:12 | |
Autor: tÞ | |
M550d - opinia | |
begin DoQ
To prawda, natomiast mój Polonez Truck Roy ma 300 tysi na blacie i Dokładnie, wejdą tam wszystkie auta megrimsa, a sam megrims będzie mógł podróżować w komfortowej kabinie mojego Poloneza Trucka Roya. -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-10 22:43:37 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 22:41, tо pisze:
Dokładnie, wejdą tam wszystkie auta megrimsa, a sam megrims będzie mógłTo prawda, natomiast mój Polonez Truck Roy ma 300 tysi na blacie iPewnie jeszcze kilka takich beemek przewieziesz na pace kolego! Widzę że megrimsowi już świta przeproszenie się z trwałą, polską motoryzacją. BMW zasiało wątpliwość, FSO zbierze żniwo! -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 20:47:04 | |
Autor: tÞ | |
M550d - opinia | |
begin DoQ
Widzę że megrimsowi już świta przeproszenie się z trwałą, polską I nic dziwnego, w końcu ile można nabijać kabzę koncernom, w któryxh auta projektują księgowi. Mój Polonez Truck Roy kosztował 1000 zł i jest dużym, bezpiecznym, niezwykle funkcjonalnym, ale także komfortowym autem. Co więcej, od czasu gdy zamontowałem w nim kołpaki ozdobne oraz światła przeciwmgłowe z modelu Polonez Caro 1,4 MPi Multi-Point Injection czuć od niego także powiew prestiżu! -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-10 22:50:45 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 22:47, tо pisze:
I nic dziwnego, w końcu ile można nabijać kabzę koncernom, w któryxh auta Co racja to racja. A powiedz kolego, czy twoj roy jest w wersji CATALYSATOR? -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 20:51:15 | |
Autor: tÞ | |
M550d - opinia | |
begin DoQ
Co racja to racja. A powiedz kolego, czy twoj roy jest w wersji Nie wiem. :( Po czym to poznać? -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-10 22:53:48 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 22:51, tо pisze:
Co racja to racja. A powiedz kolego, czy twoj roy jest w wersjiNie wiem. :( Po czym to poznać? Musisz pojechać do salonu FSO żeby ci rozkodowali auto po vin wtedy wyjdzie czy ma! -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 21:01:06 | |
Autor: tÞ | |
M550d - opinia | |
begin DoQ
Musisz pojechać do salonu FSO żeby ci rozkodowali auto po vin wtedy A gdzie je potem zakoduję kolego? Słyszałem, że za kodowanie ASO biorą jak za zboże! -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-10 23:05:07 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 23:01, tо pisze:
Musisz pojechać do salonu FSO żeby ci rozkodowali auto po vin wtedyA gdzie je potem zakoduję kolego? Słyszałem, że za kodowanie ASO biorą Jak masz roya na gwarancji to nic nie policzą. -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 22:26:30 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-10 21:13, DoQ pisze:
W dniu 10-08-2012 21:11, megrims pisze: MB to nawet przy du¿o mniejszym. Ale E60 535d z 2007 przejecha³o 130000 i generalnie do kapitalki to jeszcze daleko. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-10 20:35:42 | |
Autor: tÞ | |
M550d - opinia | |
begin megrims
MB to nawet przy dużo mniejszym. Ale E60 535d z 2007 przejechało 130000 Przestał już dymić z korka wlewu oleju? :)) -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-10 22:41:22 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 22:35, tо pisze:
MB to nawet przy dużo mniejszym. Ale E60 535d z 2007 przejechało 130000Przestał już dymić z korka wlewu oleju? :)) Teraz dymi wydechem :D -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 20:43:25 | |
Autor: tÞ | |
M550d - opinia | |
begin DoQ
Teraz dymi wydechem :D Na niebiesko? -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-10 22:44:57 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 22:43, tо pisze:
Teraz dymi wydechem :DNa niebiesko? Tak. Celowy zabieg. To taka moda na niebieski kolor jak np. podświetlenie zegarów w VW. -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 20:50:00 | |
Autor: tÞ | |
M550d - opinia | |
begin DoQ
Tak. Celowy zabieg. To taka moda na niebieski kolor jak np. Widzę, że megrims podąża za modą. Ja także poszedłem tym tropem i zamontowałem w moim Polonezie Trucku Royu końcówkę wydechu z niebieskimi diodami LED osiągając podobny efekt wizualny za dużo mniejsze pieniądze! http://allegro.pl/koncowka-wydechu-tlumika-podswietlana-led-blue- i2523056368.html Polecam wszystkim! -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-10 22:39:04 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 22:26, megrims pisze:
W dniu 2012-08-10 21:13, DoQ pisze: Szczerze mówi±c nie rozumiem Ciê zupe³nie. Je¼dzisz tymi samochodami po 400kkm czy zmieniasz wcze¶niej? A po drugie - martwi Ciê start/stop a wy¿y³owany do 380KM trzylitrowy diesel ju¿ nie budzi Twoich obaw? -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-11 00:05:32 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-10 22:39, DoQ pisze:
W dniu 10-08-2012 22:26, megrims pisze:zawsze mam 3 - niska odporno¶æ na nudê. A po drugie - martwi Ciê start/stop a wy¿y³owany do 380KM trzylitrowy tomoje 535d jest zad³ubane z 272 na 306 i zrobi³o tak 80kkm i równie¿ nie budzi obaw. Chodzi mi raczej o to, ¿e jak kto¶ robi M550d to w takim prawie wyczynowym dieslu start/stop jest IMO zbêdny. BTW: nowy C63AMG równie¿ ma start/stop. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-10 22:32:19 | |
Autor: tÞ | |
M550d - opinia | |
begin megrims
zawsze mam 3 - niska odporność na nudę. To zupełnie jak ja. Obecnie posiadam: - Poloneza Trucka Roya (codzienny dupowóz) - Skodę Favorit (youngtimer) - Toyotę Prius (gdy trzeba zadać ekologicznego szyku) -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-11 22:19:15 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia [OT] | |
W dniu 2012-08-11 00:32, tо pisze:
begin megrims Mnie zostało 535d; Yeti (jeździ nim głównie żona) oraz CL600. Chociaż ten ostatni od miesiąca stoi w serwisie. Ostatnio zadzwonili, ze mam z diagnostą pojeździć i pokazać mu te błędy co się robią. 2 godziny po mieście i nic nie wyskoczyło. No to parę godzin później przyjeżdżam odebrać auto i po przejechaniu 200m zawróciłem, bo znów choinka. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-11 20:48:41 | |
Autor: tÞ | |
M550d - opinia [OT] | |
begin megrims
To zupełnie jak ja. Obecnie posiadam:Mnie zostało 535d; Yeti (jeździ nim głównie żona) oraz CL600. Chociaż Zamienimy się? :)) Ostatnio zadzwonili, ze mam z diagnostą pojeździć i pokazać mu te błędy To dobra oferta, w moim Polonezie Trucku Royu to się nie zdarza! PS. Właśnie nakleiłem chromowane parapety, w zasadzie teraz można nim jechać nawet pod operę. -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-11 22:42:11 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
M550d - opinia | |
U¿ytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k040jb$53u$2usenet.news.interia.pl... BTW: nowy C63AMG równie¿ ma start/stop. bo to jest tak, ze je¶li systemu w samochodzie nie bêdzie to dziennikarze stwierdz± "¿e w tak drogim samochodzie zabrak³o w wyposa¿enia systemu start stop, który w audi/bmw/mercedesie/fiacie... jest" Opinia publiczna podchwyci ... i masz babo placek. Nikt sobie na takie co¶ nie pozwoli i ³aduj±. Ca³e szczê¶cie, ze: 1. da sie to wy³±czyæ (permanentnie te¿ - przez interface diagnostyczny) 2. wczytuj±c sie w instukcje (przynajmniej w BMW) da sie tak operowaæ hamulcem, sprzêg³em i gazem - ze system start stop bêdzie wy³±cza³/nie bêdzie wy³±cza³ (a mo¿e nawet zapalaæ wczesniej) na ¿yczenie kierowcy. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg 1461968 Dwa ogony - Irma, Myszka. A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L http://allegro.pl/show_item.php?item=2555212143 |
|
Data: 2012-08-11 18:01:20 | |
Autor: MarcinJM | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-10 16:03, megrims pisze:
Środowisko najważniejsze. Chuj z kosztami dla środowiska, jakie Oraz, czy wylaczenie silnika na pol minuty ma sens. Do rozruchu potrzebna jest jakas moc. Z ksiezyca sie ona nie bierze. -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510 kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic" |
|
Data: 2012-08-10 18:01:20 | |
Autor: Cezary Daniluk | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-09 22:06, Myjk pisze:
Thu, 09 Aug 2012 21:47:06 +0200, megrimsNawet w durnym Fiacie tak jest, więc nie sądzę żeby w BMW było inaczej. Jak "popałuję" spod świateł to przy następnych pokaże na wyświetlaczu - system start&stop niedostępny i nie gasi silnika ;) Pozdrawiam ! |
|
Data: 2012-08-10 20:34:49 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-10 18:01, Cezary Daniluk pisze:
W dniu 2012-08-09 22:06, Myjk pisze: Czyli system można obejść. Katować silnik cały czas :D -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-25 21:17:45 | |
Autor: jerzu | |
M550d - opinia | |
On Fri, 10 Aug 2012 20:34:49 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote: Czyli system mo¿na obej¶æ. Katowaæ silnik ca³y czas :D Zaraz, w jakiej¶ b-klasie siê go da³o wy³±czyæ przyciskiem. Tutaj siê nie da? -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2012-08-25 21:54:18 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-25 21:17, jerzu pisze:
On Fri, 10 Aug 2012 20:34:49 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>Trochê zg³êbi³em temat. Na 100% w Audi start/stop nie zadzia³a, je¶li motoryna jest rozgrzana. My¶lê, ¿e podobnie jest w BMW i innych markach. Jedziemy 250 autostrad± i zje¿d¿amy z niej i stajemy na czerwonym ¶wietle. My¶lê, ¿e turbina by nie prze¿y³a zbyt wielu takich sytuacji. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|