Data: 2012-08-09 22:48:19 | |
Autor: V-Tec | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:
Smorawiński ma na demo M550d. Przejechałem się i jakie mam wnioski. oj, chyba mają na to jakiś sposób. Genialne. Rasowy dźwięk silnika wydobywa się.. uwaga.. Takie czasy :( A BMW 528i ma silnik R4. Największa porażka to cena. 550.000 PLN. Dla diesla R6 hm, ja tam na stronie BMW widzę cenę 375tys.PLN Dowaliłeś mu wyposażenia za 175 tysi czy jak? Chyba niemożliwe nawet, żeby dodatków za taką kwotę do tej wersji nabrać. -- pozdro, W. |
|
Data: 2012-08-09 22:50:59 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-09 22:48, V-Tec pisze:
W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze:Ma być E klasa z silnikiem 1.6 a ten silnik 528i R4 turbo benzyna fajny jest. :)
To demo, w takiej kompletacji wg słów miłej Pani, która tam sprzedaje kosztuje 550 :| -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-09 22:54:57 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
M550d - opinia | |
On 2012-08-09 22:50, megrims wrote:
W dniu 2012-08-09 22:48, V-Tec pisze: Mo¿e to wina dop³aty za stereotypowe zw³oki w baga¿niku ? ;-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-08-09 23:05:44 | |
Autor: V-Tec | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-09 22:50, megrims pisze:
[..] To demo, w takiej kompletacji wg słów miłej Pani, która tam a na pewno te wszystkie pierdoły potrzebujesz? Sam skonfiguruj i zobacz, ile wyjdzie. Albo bierz 528i ;) -- pozdro W. |
|
Data: 2012-08-09 23:13:16 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-09 23:05, V-Tec pisze:
W dniu 2012-08-09 22:50, megrims pisze:535d -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-10 10:53:27 | |
Autor: Radarro | |
M550d - opinia | |
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa³(a):
a ten silnik 528i R4 turbo benzyna fajny jest. :) A dzwiek to ma jaki? Jak prawdziwa 6-tka? Czy normalna 4-ka, jak w byle folcwagenie? :) RdR -- |
|
Data: 2012-08-10 12:05:39 | |
Autor: Scypio | |
M550d - opinia | |
Dnia 10.08.2012 Radarro <r.konopinski.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³/a:
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa³(a): Jak czterocylindrowy silnik mo¿e brzmieæ jak sze¶ciocylindrowy? A, no tak - z g³o¶ników mo¿na d¼wiêk zapodaæ... pewnie jak kto¶ lubi to nawet brzmienie 2.4L V8 z F1 móg³by wybraæ... albo trzycylindrowca z poczciwej Syrenki. Fajnie jakby jeszcze g³o¶niki na zewn±trz gra³y :) pozdrawiam, -- scypio |
|
Data: 2012-08-10 14:31:28 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
M550d - opinia | |
On 2012-08-10 14:05, Scypio wrote:
Dnia 10.08.2012 Radarro<r.konopinski.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³/a: Niektóre czwórki brzmi± do¶æ podobnie ;-) Tutaj kolekcja 4-rek i 6-tek: http://www.youtube.com/watch?v=LaufcGDy-xc&feature=related -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-08-09 23:46:39 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
M550d - opinia | |
On Thu, 09 Aug 2012 22:48:19 +0200, V-Tec wrote:
W dniu 2012-08-09 21:47, megrims pisze: Sprawdza temperaturê, jednak mimo wszystko ¿ycia turbinie to zapewne nie wyd³u¿a. |
|
Data: 2012-08-10 12:44:27 | |
Autor: elmer radi radisson | |
M550d - opinia | |
On 2012-08-09 23:46, Tomasz Pyra wrote:
Sprawdza temperaturê, jednak mimo wszystko ¿ycia turbinie to zapewne nie Podobniez w takiej X6M jest zainstalowana jakas dodatkowa pompa oleju smarujaca turbine wlasnie podczas uzycia start-stopu. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2012-08-10 21:53:53 | |
Autor: Karol Y | |
M550d - opinia | |
Sprawdza temperaturê, jednak mimo wszystko ¿ycia turbinie to zapewne nie Teraz pytanie, co wychodzi taniej. Oszczêdno¶æ na paliwie czy dodatkowa pompa i skomplikowanie systemu? -- Mateusz Bogusz |
|
Data: 2012-08-10 20:12:10 | |
Autor: tÞ | |
M550d - opinia | |
begin Karol Y
Teraz pytanie, co wychodzi taniej. Oszczędność na paliwie czy dodatkowa Pompa na bicku!!! -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-10 22:48:46 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 10-08-2012 21:53, Karol Y pisze:
Podobniez w takiej X6M jest zainstalowana jakas dodatkowa pompaTeraz pytanie, co wychodzi taniej. Oszczêdno¶æ na paliwie czy dodatkowa A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy rozrusznik i skomplikowanie systemu? -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-11 00:02:44 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-10 22:48, DoQ pisze:
W dniu 10-08-2012 21:53, Karol Y pisze:bior±c pod uwagê, ¿e choroby serca s± g³ówn± przyczyn± zgonów w Polsce, to jakby ludzie sobie pokrêcili codziennie parê razy korb±, to wysz³o by to im na zdrowie i mamy, ¿e w skali ca³ego systemu (kraju) wyjdzie taniej. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-11 00:16:06 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 11-08-2012 00:02, megrims pisze:
A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowybior±c pod uwagê, ¿e choroby serca s± g³ówn± przyczyn± zgonów w Polsce, Tacy to maj± rozruszniki w klacie. -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-10 22:34:13 | |
Autor: tÞ | |
M550d - opinia | |
begin DoQ
Tacy to mają rozruszniki w klacie. Ja sobie wstawiłem stary z mojego Poloneza Trucka Roya (ale już po regeneracji). -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-08-11 15:27:03 | |
Autor: Karol Y | |
M550d - opinia | |
A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowy Tutaj siê z Tob± nie zgodzê. Rozrusznik zosta³ do dany ze wzglêdu na wygodê. Start-Stop poprawia Ci w jaki¶ sposób komfort podró¿y albo uruchamiania samochodu? -- Mateusz Bogusz |
|
Data: 2012-08-13 18:05:25 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 11-08-2012 15:27, Karol Y pisze:
A rozrusznik masz? Ciekawe co wychodzi taniej - korba, czy dodatkowyTutaj siê z Tob± nie zgodzê. Rozrusznik zosta³ do dany ze wzglêdu na Tak, oszczêdza paliwo i mogê rzadziej odwiedzaæ stacjê. -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-13 18:18:10 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-13 18:05, DoQ pisze:
W dniu 11-08-2012 15:27, Karol Y pisze:Gdyby to tak dzia³a³o, ¿e mo¿esz w³±czyæ tryb "korek" i wtedy silnik ga¶nie zupe³nie, a jak masz siê przesun±æ o 2-3 metry do przodu to napêd jest elektryczny i dopiero jak siê korek zakoñczy to start/stop zostaje wy³±czony to mo¿e i to mia³o by sens. Ale je¶li co metr i co 20 sekund silnik ga¶nie i jest uruchamiany, to nie wierzê w te oszczêdno¶ci -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-13 18:54:01 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 13-08-2012 18:18, megrims pisze:
zostaje wy³±czony to mo¿e i to mia³o by sens. Ale je¶li co metr i co No ok. Zrobili to po to aby spala³ wiêcej. -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-13 19:58:20 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-13 18:54, DoQ pisze:
W dniu 13-08-2012 18:18, megrims pisze:Zrobili to, bo taka moda i wszyscy siê boj± zielonych eko-terrorystów. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-13 22:13:45 | |
Autor: DoQ | |
M550d - opinia | |
W dniu 13-08-2012 19:58, megrims pisze:
No ok. Zrobili to po to aby spala³ wiêcej.Zrobili to, bo taka moda i wszyscy siê boj± zielonych eko-terrorystów. No jasne bo ka¿dy prawdziwy motorowiec lubi spalaæ ja³owo stoj±c w miejscu :) -- Pozdr. |
|
Data: 2012-08-17 00:30:39 | |
Autor: Karol Y | |
M550d - opinia | |
No jasne bo ka¿dy prawdziwy motorowiec lubi spalaæ ja³owo stoj±c w Ja tam lubiê s³uchaæ swojego motorka. Spalaniem siê nie przejmuje :-P -- Mateusz Bogusz |
|
Data: 2012-08-16 16:37:56 | |
Autor: kamil | |
M550d - opinia | |
On 13/08/2012 18:58, megrims wrote:
W dniu 2012-08-13 18:54, DoQ pisze: Ja rozumiem gimbusów powtarzaj±cych te wy¶wiechtane frazesy, ale ¿e doros³y i my¶l±cy cz³owiek naskakuje tak na normy emisji, dziêki którym nie musi wychodziæ z domu w masce jak w niektórych wiêkszych azjatyckich miastach? -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-08-16 20:07:32 | |
Autor: megrims | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-16 17:37, kamil pisze:
On 13/08/2012 18:58, megrims wrote: IMO wszystkie dzia³ania EKO to jaka¶ ¶ciema, PR i nakrêcanie koniunktury. Koszt wyprodukowania i zez³omowania samochodu raz na 3 lata to wiêkszy koszt dla ¶rodowiska ni¿ to co to auto spali. Niech zaczn± robiæ auta, które nie bêd± siê psu³y i bêd± je¼dzi³y bez awarii 1.000.000 km. To bêdzie dzia³anie ekologiczne. Technicznie da siê, ale siê nie op³aca. DO tego jeszcze zu¿ycie materia³ów i paliwa podczas rozruchu. Akumulator te¿ trzeba czym¶ na³adowaæ. Z powietrza siê na energia do rozruchu nie bierze. Ale ka¿dy z nas jest inny i ma prawo do swojego zdania. Ja siê z nikim nie bêdê k³óci³. Mo¿e kiedy¶ zmieniê zdanie. Na dzieñ dzisiejszy jestem sceptyczny. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2012-08-17 15:14:39 | |
Autor: kamil | |
M550d - opinia | |
On 16/08/2012 19:07, megrims wrote:
W dniu 2012-08-16 17:37, kamil pisze: Jeste¶ zdaje siê inteligentnym facetem, a nie Mietkiem spod sklepu osiedlowego i powiniene¶ wiedzieæ, ¿e odpady powsta³e przy produkcji o wiele ³atwiej jest kontrolowaæ, utylizowaæ i sk³adowaæ w bezpieczny sposób, ni¿ to co wyleci ty³em z dziesi±tków tysiêcy samochodów je¿d¿±ce po mie¶cie. Niech zaczn± robiæ auta, które nie bêd± siê psu³y i bêd± je¼dzi³y bez Jeste¶ sceptyczny bo znasz fakty, czy jeste¶ bo tak i koniec? Energia na rozruch? Jaka konkretnie - mo¿esz podaæ liczby i porównaæ to do energii potrzebnej na pracê silnika przez choæby minutê w korku (a jak wiemy, w du¿ych miastach korek potrafi oznaczaæ nawet i 15 minut bez ruchu)? -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-08-18 16:42:06 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
M550d - opinia | |
U¿ytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0ljkf$7cu$1inews.gazeta.pl... Jeste¶ sceptyczny bo znasz fakty, czy jeste¶ bo tak i koniec? Energia na rozruch? Jaka konkretnie - mo¿esz podaæ liczby i porównaæ to do energii potrzebnej na pracê silnika przez choæby minutê w korku (a jak wiemy, w du¿ych miastach korek potrafi oznaczaæ nawet i 15 minut bez ruchu)? liczb nie znam, ale wyobraziæ sobie mo¿na do¶æ ³atwo. Chyba ka¿dy sie zgodzi, ze rozruch silnika powoduje wiêksze zu¿ycie silnika ni¿ jego praca. Oszczêdno¶æ paliwa u¿ywaj±c systemu Start-Stop w liczbach (w danych testowych, a nie fabrycznych) jest znikoma. Koszt zakupu samochodu z systemem start-stop w porównaniu do samochodu bez tego systemu jest zdecydowanie wy¿szy. Elementy u¿yte w samochodzie z systemem start-stop, zw³aszcza rozrusznik s± (bardzo czêsto) dok³adnie takie same jak w normalnym samochodzie, wiec podlegaj± szubszemu zu¿yciu (oczywi¶cie nie w hybrydach, bo tam rozrusznikiem czasem jest silnik elektryczny). Dodatkowe elementy systemu to dodatkowe koszty produkcji i dodatkowe koszty eksploatacji - tak¿e ostatecznie utylizacji. No i faktycznie bardzo interesuje mnie pomiar czysto¶ci spalin przez pierwsze kilka sekund pracy silnika, który w³asnie sie uruchomi³ na skrzy¿owaniu i natychmiastowo zosta³ obci±¿ony podszas ruszania auta... a co za tym idzie bilans samochodu chodz±cego na wolnych obrotach i takiego, co to odpala i od razu jedzie. Wcale bym sie nie zdziwi³, gdyby komputer potrzebowa³ kilku sekund na optymalizacje sk³adu mieszanki po rozruchu. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg 1461968 Dwa ogony - Irma, Myszka. A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L http://allegro.pl/show_item.php?item=2555212143 |
|
Data: 2012-08-13 12:22:47 | |
Autor: Filip | |
M550d - opinia | |
W dniu 2012-08-09 22:48, V-Tec pisze:
hm, ja tam na stronie BMW widzę cenę 375tys.PLN Dowaliłeś mu wyposażeniaJest możliwe, jest... Mimo tego, że to jest M power, to można dobrać w pip dodatków :) Np. zmiana koloru na jakiś nietypowy... |