Młodość za A.Dudą!

Data: 2020-07-07 07:03:48
Autor: Runt
Młodość za A.Dudą!
https://bi.im-g.pl/im/ff/e2/18/z26095359V,Screen-- Wiadomosci-- TVP.jpg

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-07 09:09:04
Autor: A. Filip
(Druga) Młodość Úş×ü@ „çnľ˙ 9
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
https://bi.im-g.pl/im/ff/e2/18/z26095359V,Screen-- Wiadomosci-- TVP.jpg

Na Trzaskowskiego głosują ci co WIELE w życiu widzieli?
Młodzi są bardziej skorzy do ryzyka => Kto jest bardziej ryzykownym wyborem?
Tylko Trzaskowski/PO! :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-07-07 04:18:11
Autor: Jacek Bialy
(Druga) Młodość za A.Dudą!
 - Na Trzaskowskiego głosują ci co WIELE w życiu widzieli? Trzaskowski więcej widział od Dudy, bo starszy odeń o pół roku.. Buu ha-ha!

JB

Data: 2020-07-08 08:10:43
Autor: Runt
Młodość za A.Dudą!
W dniu 2020-07-07 o 13:18, Jacek Bialy pisze:
  - Na Trzaskowskiego głosują ci co WIELE w życiu widzieli?

Trzaskowski więcej widział od Dudy, bo starszy odeń o pół roku.. Buu ha-ha!

Tyle, że Andrzej przy Rafale wygląda jak dziadek.

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-10 14:19:27
Autor: Jacek Bialy
Młodość za A.Dudą!
  - Na Trzaskowskiego głosują ci co WIELE w życiu widzieli? Trzaskowski więcej widział od Dudy, bo starszy odeń o pół roku.. Buu ha-ha!

 - Tyle, że Andrzej przy Rafale wygląda jak dziadek.

Wywiązywanie się z powierzonych obowiązków dodaje powagi.

JB

Data: 2020-07-07 12:59:26
Autor: Pisiorowy Escobar
(Druga) Młodość za A.Dudą!
w <anfi+izv5mey0sf-k772@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

Na Trzaskowskiego głosują ci co WIELE w życiu widzieli?

ty nieogarze jak coś pierdolniesz :D :D
to dlatego im wyższe wykształcenie, tym chętniej wybierają trzaskowskiego

Młodzi są bardziej skorzy do ryzyka => Kto jest bardziej ryzykownym wyborem?
Tylko Trzaskowski/PO! :-)

taki Jacek Biały - widać że nie odchodzi sprzed komputera, wykształcenie
podstawowe :D :D

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-07-07 13:05:53
Autor: A. Filip
(Druga) Młodość Úş×ü@ „çnľ˙ 9
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:
[...]

[...]

Głosowanie na PO/Trzaskanego wymaga dłuższego prania mózgu niż tylko
podstawowe? ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-07-07 08:47:32
Autor: Jacek Bialy
(Druga) Młodość za A.Dudą!
PO-trzaskańce..   Buuu ha-ha!

Data: 2020-07-08 08:10:02
Autor: Runt
Młodość za A.Dudą!
W dniu 2020-07-07 o 17:47, dziadyga Jacek Bialy pisze:
PO-trzaskańce..   Buuu ha-ha!

PiSdnięty jesteś dziadzia!

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-07 13:37:05
Autor: Pisiorowy Escobar
(Druga) Młodość za A.Dudą!
w <anfi+1zmd8d1oof-k772@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]
> [...]

Głosowanie na PO/Trzaskanego wymaga dłuższego prania mózgu niż tylko

zdecyduj się nieogarze czy chodzi ci o wiek czy o wykształcenie
twój mózg akurat łatwo wyprać

Data: 2020-07-07 14:23:39
Autor: A. Filip
(Druga) Młodość Úş×ü@ „çnľ˙ 9
> [...]

podstawowe? ;-)

zdecyduj się nieogarze czy chodzi ci o wiek czy o wykształcenie

Chodzi mi o ubaw z tępaków "przekonującymi argumentami POniżej dna.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-07-07 14:49:41
Autor: Pisiorowy Escobar
(Druga) Młodość za A.Dudą!
w <anfi+nxvaka70ff-k772@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:

> zdecyduj się nieogarze czy chodzi ci o wiek czy o wykształcenie
> twój mózg akurat łatwo wyprać

Chodzi mi o ubaw z tępaków "przekonującymi argumentami POniżej dna.

na razie to znowu pokazałeś swój nieogarnięty umysł

skoro ci z wyższym wykształceniem wymagają dłuższego prania mózgu, to jeżeli
głosują w większości za RT, to ci z podstawowym powinni w 100% jak głupsi

wyajśniłem jak ostatniemu kretynowi, może teraz zrozumiałeś

następnym razem myśl trochę

Data: 2020-07-08 08:09:52
Autor: Runt
Młodość za A.Dudą! - filip trzaśn ięty
W dniu 2020-07-07 o 13:05, pajac A. Filip pisze:

Głosowanie na PO/Trzaskanego

trzaśniety to ty jesteś durnowaty chłopski filozofie.

TRZASKOWSKI! T r z a s k o w s k i! Dociera CHAMIE!?

wymaga dłuższego prania mózgu niż tylko
podstawowe? ;-)

Ty w tym swoim mózgu masz kocie szczyny!

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-10 15:19:36
Autor: Konopny Nespresso
Młodość za A.Dudą!
użytkownik Runt napisał:
https://bi.im-g.pl/im/ff/e2/18/z26095359V,Screen-- Wiadomosci-- TVP.jpg

U buka dają dobry kurs za złotówkę postawioną na Trzaskosia.
Postaw wypłatę i szybko się wzbogacisz:)

Tak czy siak większość wpływów dalej pozostanie u pis&peło.

http://100aferpis.pl/

Tylko 100? Pamiętam po 8 latach peło tych afer było ok. 2800
czyli 1400 na kadencję. Sam Pajdziu widzisz jak jest.
100:1400  daje 1:14 na korzyść dla pisów. I co my biedne żuczki
mamy zrobić?

A jak tam gospodarka, bezrobocie i ogólny optymizm?
Nu tu też niewątpliwie pisy górują nad peło.
Być może Trzaskoś nieco dorodniejszy od Dudeła, ale Trzaskoski
przeca się nie rozdwoi.

Data: 2020-07-12 23:15:42
Autor: u2
Młodość za A.Dudą!
W dniu 07.07.2020 o 07:03, ubek Runt pisze:
https://bi.im-g.pl/im/ff/e2/18/z26095359V,Screen-- Wiadomosci-- TVP.jpg

ubek zazdrości:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2020-07-11 06:54:31
Autor: Runt
pijaczyna u2 żyje!
W dniu 2020-07-12 o 23:15, u2 pisze:
W dniu 07.07.2020 o 07:03, ubek Runt pisze:
https://bi.im-g.pl/im/ff/e2/18/z26095359V,Screen-- Wiadomosci-- TVP.jpg

Żyjesz kanalio? ;-)))

--
Runt