MAK: Tu-154 nie posiadał ważnego świadectwa zdolności do lotu

Data: 2011-01-12 06:01:09
Autor: muto2100
MAK: Tu-154 nie posiadał ważnego świadectwa zdolności do lotu
http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/mak-tu-154-nie-posiadal-waznego-swiadectwa-zdolnos,1,4104488,wiadomosc.html

a  kto  wiec   odpowiada  za    dopuszczenie     go  do  lotu!
rzad    PO  czy    PIS   lub      inni?

Data: 2011-01-12 15:17:39
Autor: A. Filip
MAK: Tu-154 nr. 101 nie posiadał ważnego świadectwa zdolności do lotu
muto2100 <maniekxxx@gazeta.pl> pisze:
[...]

<ironia> Oczywiście że to kancelaria prezydenta (z PiS) powinna
sprawdzić czy przepracowani podwładni min. Klicha (PO) nie zapomnieli o
tym papierku. No przecież od (podwładnych) min. (Klicha) z PO nie można
zbyt wiele wymagać. Ty masz jakiekolwiek wątpliwości?! </ironia>

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/mak-tu-154-nie-posiadal-waznego-swiadectwa-zdolnos,1,4104488,wiadomosc.html
<cytat>
  - Samolot Tu-154M o numerze 101 nie posiadał waĹźnego świadectwa
    zdolności do lotu (Airworthiness Certificate) - napisano w raporcie.
</cytat>

Pragnienie bogactw i zaszczytów znika dopiero po zamknięciu trumny.
  -- Kung-Sun Jang [Shang Yang] (390?-338 p.n.e.)

Data: 2011-01-12 06:33:19
Autor: muto2100
On 12 Sty, 15:17, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
muto2100 <maniek...@gazeta.pl> pisze:

> [...]

tym papierku. No przecież od (podwładnych) min. (Klicha) z PO nie można
zbyt wiele wymagać. Ty masz jakiekolwiek wątpliwości?! </ironia>

  - Samolot Tu-154M o numerze 101 nie posiadał ważnego świadectwa
[...]

wiadomo   chlopaki  z  PO    ciezko     pracowali    azeby
impreza     dala   jak  najlepszy   efekt!  no  i
buuuuuuuuuuuummmmm     -   ciezka   praca   przynosi  efekty

Data: 2011-01-12 16:43:38
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-12 15:17, A. Filip pisze:
[...]

<ironia>  Oczywiście Ĺźe to kancelaria prezydenta (z PiS) powinna

czyli jednak raport MAK wiarygodny?

--
the_foe

Data: 2011-01-12 16:55:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:igki79$8vt$2news.dialog.net.pl...
[...]

Nie ma tak dobrze. Wiarygodny, ale w tych momentach pasujących picowi.

Data: 2011-01-12 15:46:20
Autor: boukun
Tu-154 nie posiadal waznego swiadectwa zdolnosci do lotu

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:3ae06d95-3037-4304-9292-62f0de7825c7f2g2000vby.googlegroups.com...
[...]

Tu nie chodzi o dopuszczenie tutki do lotu, tylko o to, jak mmógl prezydent taki lot, takim samolotem, z taka obsada zorganizowac, wiedzac doskonale, czym dysponuje...

boukun

Data: 2011-01-12 15:50:05
Autor: Neko
Tu-154 nie posiadal waznego swiadectwa zdolnosci do lotu
Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal

Tu nie chodzi o dopuszczenie tutki do lotu, tylko o to, jak mmógl prezydent taki lot, takim samolotem, z taka obsada zorganizowac, wiedzac doskonale, czym dysponuje...

Co ty znowu gadasz? Jakim samolotem? Tu-154 to akurat samolot niezly
(zreszta powinienes przyznac jako fan wszystkiego co ruskie)

Co innego Jak-40 - to juz zlom. Ale do serwisowanego Tu-154 nie powinnismy
miec zastrzezen, bo to niezly sprzet jak na polskie warunki (jest
jakis szybszy cywilny samolot od tutki?)

Data: 2011-01-12 16:06:13
Autor: boukun
Tu-154 nie posiadal waznego swiadectwa zdolnosci do lotu

Uzytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisal w wiadomosci news:4d2dbfbc$0$2490$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mimo wszystko:

- Samolot Tu-154M o numerze 101 nie posiadal waznego swiadectwa
    zdolnosci do lotu (Airworthiness Certificate) - napisano w raporcie.

Wiedzac o tym, prezydent zorganizowal na domiar zlego calkiem wariacki i szalenczy lot do Smolenska... i uparl sie, zeby go w tragicznych warunkach tamze kontynuowac...

No ale czego nie robi sie na pokaz przed wyborami?

boukun

Data: 2011-01-12 16:16:42
Autor: WW
W dniu 2011-01-12 16:06, boukun pisze:

No ale czego nie robi sie na pokaz przed wyborami?

boukun

Albo na polecenie brata.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-01-12 16:44:23
Autor: Neko
Tu-154 nie posiadal waznego swiadectwa zdolnosci do lotu
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał

Albo na polecenie brata.

Albo na polecenie Mosadu

Data: 2011-01-12 17:00:24
Autor: u2
W dniu 2011-01-12 16:44, Neko pisze:
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał

Albo na polecenie brata.

Albo na polecenie Mosadu

Mossad od razu twierdził, że to zamach.

Data: 2011-01-12 17:03:15
Autor: Neko
Tu-154 nie posiadal waznego swiadectwa zdolnosci do lotu
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Mossad od razu twierdził, że to zamach.

Jakby nie bylo Mossad jest najlepszy. :)

CIA moze im buty lizac. ;)

Data: 2011-01-12 16:13:51
Autor:
Neko <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał(a):
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

> Mossad od razu twierdził, że to zamach.

Jakby nie bylo Mossad jest najlepszy. :)

CIA moze im buty lizac. ;)
Najlepszy wywiad ma Watykan i to wielokrotnie nawet Mossad przyznawal.
A za aktualnosc swiadectwa zdolnosci do lotu odpowiadaja urzednicy
ministerstwa obrony czyli Klich wiec rzad i Tusk, ktory tym samym
nieocertyfikowanym samolotem byl w Smolensku 3 dni wczesniej.

Data: 2011-01-12 17:20:57
Autor: u2
W dniu 2011-01-12 17:13, kiepsk@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

Tyle, że nie było wtedy tej sztucznej mgły, no i kontrolerzy nie
wprowadzali w błąd pilotów.

Data: 2011-01-12 17:25:23
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-12 17:20, u2 pisze:
[...]

kontrolerzy mowili ze nie ma mgly?

--
the_foe

Data: 2011-01-12 18:01:57
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-12 17:51, u2 pisze:
W dniu 2011-01-12 17:25, the_foe pisze:
Tyle, że nie było wtedy tej sztucznej mgły, no i kontrolerzy nie
wprowadzali w błąd pilotów.

kontrolerzy mowili ze nie ma mgly?

A mówili ?

ponoc tak, i jeszcze mowili, ze jak pilot wyladuje z przepaska na oczach to poleja mu podwojna kolejke.

--
the_foe

Data: 2011-01-12 18:16:06
Autor: u2
W dniu 2011-01-12 18:01, the_foe pisze:
kontrolerzy mowili ze nie ma mgly?

A mówili ?

ponoc tak, i jeszcze mowili, ze jak pilot wyladuje z przepaska na oczach
to poleja mu podwojna kolejke.

Oj, coś zmyślasz. Ty na pewno nie z GWna lub Faktów i Mitów ?

MAK: Tu-154 nie posiadał ważnego świadectwa zdolności do lotu