MAK nie wiedział, komisja Millera pominęła

Data: 2012-05-04 22:39:25
Autor: PH
MAK nie wiedział, komisja Millera pominęła
Karwan obsrywaczu grup, wiesz co to jest i do czego służy grupa dyskusyjna?

Data: 2012-05-04 23:07:40
Autor: Endriu
MAK nie wiedział, komisja Millera pominęła
Karwan obsrywaczu grup, wiesz co to jest i do czego służy grupa dyskusyjna?

PH tumanie, boli cię że kolega Mkarwan wrzuca tu arcyciekawe wstawki, przecące bzdurnym tezom raportu MAKjakoby polska załoga tutki była niewyszkolona  ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-05-04 23:11:29
Autor: PH
MAK nie wiedział, komisja Millera pominęła
Endriu, wiesz co to jest i do czego służy grupa dyskusyjna?

Data: 2012-05-04 23:34:23
Autor: mkarwan

http://en.wikipedia.org/wiki/Usenet_newsgroup
http://en.wikipedia.org/wiki/Message
http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet

Data: 2012-05-05 00:02:05
Autor: PH
MAK nie wiedział, komisja Millera pominęła

Nie ciebie śmieciu usnetowy pytałem.

Data: 2012-05-05 09:32:33
Autor: mkarwan

Użytkownik "PH" <ph@w.ustach.abc> napisał w wiadomości news:jo1jl7$k1m$1node2.news.atman.pl...
Nie ciebie śmieciu usnetowy pytałem.

Oooo! Chamidło znowu pokazało swoje chamstwo!

Data: 2012-05-04 23:23:42
Autor: mkarwan

Użytkownik "PH" <ph@w.ustach.abc> napisał w wiadomości news:jo1eq8$ern$1node2.news.atman.pl...
Karwan obsrywaczu grup, wiesz co to jest i do czego służy grupa dyskusyjna?

Znajdź w słowniku angielskim i polskim co oznacza słowo wiadomości.
Prawda oczy kole?

Data: 2012-05-05 19:19:56
Autor: Smok Eustachy
MAK nie wiedział, komisja Millera pominęła {OT}
mkarwan:

Czy ja jestem ślepy czy faktycznie zablokowali komcie pod paszkwilem Łozińskiego

MAK nie wiedział, komisja Millera pominęła