MAK prowadzi sledztwo... prowadzi?

Data: 2010-07-20 15:44:31
Autor: Neko
MAK prowadzi sledztwo... prowadzi?
Naprawde wierzycie w to, ze ten caly skorumpowany MAK
rzetelnie przeprowadzi sledztwo?

A nie zadba o wlasne interesy?

Bo chyba nie musze mowic, kto stoi na czele tej organizacji
i co oni od kilkunastu lat robili z tego typu "dochodzeniami".

Data: 2010-07-20 15:49:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i2499q$282$1news.onet.pl...
[...]

Powiedz, nie daj się prosić!

Data: 2010-07-20 15:51:41
Autor: Neko
MAK prowadzi sledztwo... prowadzi?
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Powiedz, nie daj się prosić!

Jak bedziesz gotow do rzetelnej i POWAZNEJ dyskusji
to daj znac.

Data: 2010-07-20 15:55:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i249nc$3l1$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Powiedz, nie daj się prosić!

Jak bedziesz gotow do rzetelnej i POWAZNEJ dyskusji
to daj znac.

Ja zawrze rzetelnie i poważnie dyskutuję!

Data: 2010-07-20 16:28:19
Autor: Neko
MAK prowadzi sledztwo... prowadzi?
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Ja zawrze rzetelnie i poważnie dyskutuję!

Mam watpliwosci. Rozwiej je!

Data: 2010-07-20 17:25:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i24bs0$9vi$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Ja zawrze rzetelnie i poważnie dyskutuję!

Mam watpliwosci. Rozwiej je!

Wal się! Nie masz argumentów i kołujesz. Rozwiałem?

Data: 2010-07-20 17:28:25
Autor: Neko
MAK prowadzi sledztwo... prowadzi?
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Wal się!

Jak to milo porozmawiac na "poziomie"...

Znasz jeszcze jakies fajne, celne riposty?

Data: 2010-07-20 17:21:16
Autor: [heÂŽsk]
MAK prowadzi sledztwo... prowadzi?
On Tue, 20 Jul 2010 15:49:30 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]
>
> Bo chyba nie musze mowic, kto stoi na czele tej organizacji
> i co oni od kilkunastu lat robili z tego typu "dochodzeniami".

neko, z calej tej zgrai jest w miare rozsadny. zalozmy, ze to byl zamach. i co zrobi prezes pis?
ruszy z kurskim i brudzinskim na moskwe ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-20 17:26:36
Autor: Neko
MAK prowadzi sledztwo... prowadzi?
Użytkownik ""[heRsk]"" <~euro?bigbrednie@interia.pl> napisał

neko, z calej tej zgrai jest w miare rozsadny.
zalozmy, ze to byl zamach. i co zrobi prezes pis?
ruszy z kurskim i brudzinskim na moskwe ?

Zalozmy, ze to byl zamach.

I... nic sie nie da zrobic!

Mozna tylko udawac kolejnego Konrada Wallenroda i to wszystko
co mozemy.

Data: 2010-07-20 17:33:31
Autor: u2
W dniu 2010-07-20 15:44, Neko pisze:
[...]

Oni robią kasę na naiwniakach.

Winę za katastrofy spowodowane przez bardach na ruskich lotniskach, n.p.
katastrofa ormiańskiego samolotu lecącego do Soczi, zrzucają zwykle na
pilotów.

Data: 2010-07-20 17:36:10
Autor: Neko
MAK prowadzi sledztwo... prowadzi?
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Winę za katastrofy spowodowane przez bardach na ruskich lotniskach, n.p.
katastrofa ormiańskiego samolotu lecącego do Soczi, zrzucają zwykle na
pilotów.

Mowimy o tym samolocie co runal na bloki?

A przeciez wiadomo, ze silniki padły! To nie byla wina pilotow!

Ale wczesniej MAK certyfikowal ten samolot.

I wlasnie o takich skandalach ja mowie.

Synalek szefowej MAK-u jest wlascicielem
najwiekszej linii przewozowej w Rosji (oprocz Aeroflotu).

I zareczam, ze uczciwie i ciezka praca do tego nie doszedl.
Za ciezka prace tez nie otrzymal swoich Boeingow.

TAM SKANDAL I NEPOTYZM GONI SKANDAL !!!

Data: 2010-07-20 17:41:44
Autor: u2
W dniu 2010-07-20 17:36, Neko pisze:
[...]

U ruskich czekistów to normalka. Tyle już nakradli, że nie mają
hamulców. Dla przykładu wsadzają do ciurmy niepokornych, n.p.
Chodorkowskiego.

Raport o stanie Rosji :

www.putin-itogi.ru

MAK prowadzi sledztwo... prowadzi?