MAK usunął ze strony raport Anodiny

Data: 2012-01-13 21:30:17
Autor: Bogdan Idzikowski
MAK usunął ze strony raport Anodiny
Ze strony MAK zniknęły dokumenty związane z katastrofą w Smoleńsku, w tym końcowy raport rosyjskiej komisji - podał TVN24. Podobnego problemu nie ma w przypadku kilkudziesięciu innych dochodzeń, z których informacje komisja zamieszcza na swojej stronie.

 Po kliknięciu w linki pojawia się komunikat "nie znaleziono obiektu".

 Jak sprawdził na stronie MAK portal Niezalezna.pl - dokumenty dotyczące katastrofy w Smoleńsku wciąż dostępne są w języku angielskim.
http://niezalezna.pl/21759-mak-usunal-ze-strony-raport-anodiny

Niektórzy są chyba niedoinformowani. Wprawdzie było to dość dawno, mnie skleroza doskwiera, ale nie tak bardzo, jak młodym dziennikarzom GP. Raport MAK był tłumaczony w Polsce na polski. Nigdy na tej stronie nie byłem ale dzisiaj wszystko się otwiera w wersji angielskiej.

http://www.mak.ru/english/english.html

MAK usunął ze strony raport Anodiny