MAK zaczyna pisać raport końcowy w sprawie katastrofy

Data: 2010-09-06 10:52:44
Autor: Bogdan Idzikowski
MAK zaczyna pisać raport końcowy w sprawie katastrofy
Wiceprzewodniczący Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (MAK) Oleg Jermołow powiedział, że eksperci MAK praktycznie zakończyli już prace analityczne związane z badaniem okoliczności katastrofy TU-154M i przystąpili do redagowania raportu końcowego.

Według Jermołowa, zwykle sporządzanie takiego raportu zajmuje od półtora do dwóch miesięcy.

Międzypaństwowy Komitet Lotniczy przekazał dziś 7 segregatorów dokumentów dotyczących remontu prezydenckiego Tu-154, który rozbił się pod Smoleńskiem. Remont wykonano w rosyjskich zakładach w Samarze.

Wśród przekazanych stronie polskiej dokumentów są wyniki eksperymentu, który przeprowadzono na symulatorach lotu. W jego ramach zmodelowano podejście polskiego TU-154M do lądowania na lotnisku w Smoleńsku.

Eksperyment przeprowadzili wspólnie rosyjscy i polscy eksperci.

Ceremonia odbyła się w moskiewskiej siedzibie Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego, który bada okoliczności katastrofy. Siedem segregatorów zawierających dokumenty z remontu samolotu prawdopodobnie w środę przyjedzie do Polski.

w najbliższym czasie strona polska otrzyma również dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe i wyszkolenie kontrolerów lotów ze Smoleńska.

http://www.rp.pl/artykul/532031-MAK-pisze-raport-koncowy.html

====================================

No to pozostało poczekać 2 miechy.

Data: 2010-09-06 09:14:01
Autor: apr...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
[...]

bogdan to TY nie wiesz jak była przyczyna, że musisz czekać ?

Data: 2010-09-06 09:55:44
Autor: apr...
MAK zaczyna pisać raport końcowy w sprawie katastrofy
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> bogdan to TY nie wiesz jak była przyczyna, że musisz czekać ?

?????????????????
bogdan teraz to mnie ????????????? dwukrotnie,
dziwisz się, ze ja się dziwię, przecież TY wiesz jak była przyczyna, mak tylko ją POtwierdzi i nie trzeba czekać, idź na rower albo pobiegaj, nie czekaj !

Data: 2010-09-06 16:28:14
Autor: konserwator

trudno, zeby byla "przyczyna" po stronie Rosjan skoro glowny podejrzany zostral glownym sledczym a rzad Tucka sie na to zgodzil... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-09-06 12:09:49
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c84b3e8news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -
no nie rznij glupa, a LONDuj dziadu?
awe

Data: 2010-09-06 11:14:48
Autor: CeSaR
MAK zaczyna pisać raport końcowy w sprawie katastrofy
No to pozostało poczekać 2 miechy.

Na co tam czekać, Macierewicz jeszcze w tym tygodniu oprotestuje ten raport.

Data: 2010-09-06 12:22:31
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
> [...]
> [...]
potwierdzające kwalifikacje zawodowe i wyszkolenie kontrolerów lotów ze

Śledztwa w sprawie katastrof lotniczych ciągną się latami! To pewnie nie była katastrofa skoro nie ciągnie się, latami...

Piąta półka od góry: http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-09-06 16:29:13
Autor: konserwator

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c84c0e8$0$22816$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Śledztwa w sprawie katastrof lotniczych ciągną się latami! To pewnie nie była katastrofa skoro nie ciągnie się, latami...

w sprawie katastrofy kabackiej ciagnelo sie 1,5 miesiaca...
a komputerow i satelit wtedy za duzo nie bylo... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-09-06 17:54:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:i62trq$n4f$1adenine.netfront.net...

> [...]

w sprawie katastrofy kabackiej ciagnelo sie 1,5 miesiaca...
a komputerow i satelit wtedy za duzo nie bylo...

A w sprawie lądowania na Hudson ciągnęło się ponad rok, a komputerów u nich od ch... i ciut ciut!

Data: 2010-09-06 14:02:18
Autor: Tola
MAK zaczyna pisać raport końcowy w sprawie katastrofy
To dziwne, ze tyle trwa 'przygotowanie' tych dokumentow :)

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c84abfdnews.home.net.pl...
[...]

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

MAK zaczyna pisać raport końcowy w sprawie katastrofy