MAM POMYSLA !!!

Data: 2011-05-18 09:00:16
Autor: Leprechaun
MAM POMYSLA !!!

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4dd368ed$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
Zbliżają się wybory. Aby wyborcy dowiedzieli się wreszcie chu. is chu. proponuję na spotkaniach wyborczych delegacje z danego okręgu wręczali kandydatom imienne jarmułki z imieniem i nazwiskiem. Myślę, że koszt jarmułek będzie niższy niż straty powodowane przez niemożność prawidłowego wyboru.

Podaj swoje imię i nazwisko to ci przygotyuję.

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

BomBel

Data: 2011-05-18 09:26:38
Autor: Panslavista
MAM POMYSLA !!!
"Leprechaun" <brudy@pralnia.tw> wrote in message news:4dd36e68$0$2448$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Od kiedy Polacy zamienili rogatywki na jarmułki?

Data: 2011-05-18 11:15:48
Autor: M. Sz.
MAM POMYSLA !!!

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4dd374c7$0$2461$65785112news.neostrada.pl...
[...]

 Rogatywki to ułani. Ty jesteś piechota na rowerze.

Data: 2011-05-18 12:08:51
Autor: Panslavista
MAM POMYSLA !!!
"M. Sz." <micsz@onet.pl> wrote in message news:ir02o4$cb2$1news.onet.pl...

[...]

[...]

[...]

[...]