MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!

Data: 2010-01-04 11:37:07
Autor: Neko
MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!
JEST !!!
CUD !!!

W KONCU !!!

Wchodza nowe zasady kierowania pacjentow do SPECJALISTÓW.

Do tej pory bylo tak, ze LEKARZ PIERWSZEGO KONTAKTU
kierowal pacjenta np. na rezonans magnetyczny bezposrednio.

Pacjent dostawal skierowanie i marne 24 miesiace (jak z bicza
strzelił!) poczekał sobie (a nuz moze wyzdrowieje i nie trza bedzie
rezonansu?) i mogl sobie zrobic badanie.

Po REWOLUCJI SŁOŃCA PERU wygladac to bedzie w ten sposob,
iz LEKARZ PIERWSZEGO KONTAKTU skieruje pacjenta
do SPECJALISTY i ten SPECJALISTA ustali, czy rezonans jest konieczny
i ew. skieruje pacjenta na ekspresowe badania (24 miesiace!)

W efekcie pacjent bedzie musial stać w DWÓCH KOLEJKACH!
(a moze szybciej go szlag trafi?): DO LEKARZA PIERWSZEGO
KONTAKTU i DO SPECJALISTY.

Nie musze przypominac, ze aby dostac sie do SPECJALISTY najszybsze
terminy to jest 12 miesiecy. Czyli mamy: 12  miesiecy + 24 miesiace = 36 miesiecy
oczekiwania na badanie rezonansem magnetycznym

I jak tu nie kochac TUSKA ?!

Data: 2010-01-04 11:42:30
Autor: =heÂŽsk=
MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!
On Mon, 4 Jan 2010 11:37:07 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

JEST !!!
CUD !!!

 cud to bedzie wtedy kiedy jaroslaw sie ozeni ;o)))

 a wracajac do tematu:

 czytajac psp, w zwlaszcza wypociny sympatykow pis odnosze wrazenie,
 ze nalezaloby ich wszystkich obowiazkowo skierowac do specjalisty  by dokonal im lobotomii.  p.s. jak tam szczepionka na swinska grype, pomogla? ;o))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-04 11:46:29
Autor: Neko
MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!
Użytkownik "=heRsk=" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał

 p.s. jak tam szczepionka na swinska grype, pomogla? ;o))))

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Zwolennikow Slonca Peru stac tylko na glupie i prostackie
wypowiedzi - i tak wyglada elektorat PO (jeden chodzi w sukience
i cpa koke, inny lezy nawalony w korytarzu, inny zas bawi sie penisem itd,
itp.).

Na nic wiecej cie nie stac ?

Sprawa jest powazna, bo dotyczy wiekszosci Polakow (ktorzy
placa PRZYMUSOWĄ skladke na Ubezpieczenie Zdrowotne
nie dostajac w zamian nic).

Pobaw sie lepiej penisem. Na kokaine nie bede cie namawial, bo to nielegalne
i niezdrowe. Ale w sukienke mozesz wskoczyc. :)

Data: 2010-01-04 17:43:16
Autor: = heÂŽsk =
MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!
On Mon, 4 Jan 2010 11:46:29 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

 p.s. jak tam szczepionka na swinska grype, pomogla? ;o))))

Zwolennikow Slonca Peru stac tylko na glupie i prostackie wypowiedzi

 hans nie jest zwolennikiem pis, to wielbiciel prezesa.

i tak wyglada elektorat PO (jeden chodzi w sukience i cpa koke, inny lezy nawalony w korytarzu, inny zas bawi sie penisem itd,
itp.).

 inny buduje 3 mln mieszkan albo peron we wloszczowej...

Na nic wiecej cie nie stac ?

 wlasnie.
Sprawa jest powazna, bo dotyczy wiekszosci Polakow (ktorzy
placa PRZYMUSOWĄ skladke na Ubezpieczenie Zdrowotne
nie dostajac w zamian nic).

 PiS byl przy korycie, prezio, brat prezesa pisu ma inicjatywe
 ustawodawcza - na co czekacie? zlikwidowac skladke !
 chyba, ze prezydent zawetuje sam siebie ;o)))

Pobaw sie lepiej penisem.

 nie przenos na innych swego ulubionego hobby.

Na kokaine nie bede cie namawial, bo to nielegalne
i niezdrowe.

 opowiedz o tym... opowiedz...

Data: 2010-01-05 03:45:34
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
= he?sk = wrote:

i tak wyglada elektorat PO (jeden chodzi w sukience i cpa koke,
inny lezy nawalony w korytarzu, inny zas bawi sie penisem itd,
itp.).

 inny buduje 3 mln mieszkan albo peron we wloszczowej...

Jakoś łatwiej mi uwierzyć w te 3 mln. mieszkań i peron we Włoszczowej
niż w cuda i drugą Irlandię.

Wejdź sobie na stronę Ministerstwa gospodarki i zobacz na statystykę i
wykresy, jak wyglądało budownictwo za czasów PiS, a jak teraz.
Jak masz lenia, to ci opowiem o tym wykresie. Wyglada tak, że jak popatrzysz
na wykres dotyczący czasu obecnego i czasu za rządów PiS, to jakbyś wieżę
Eiffela z dołu oglądał - teraz stoisz pod wieżą.

Na nic wiecej cie nie stac ?

 wlasnie.

[...]

Przypomnę Ci, że PiS znacznie obniżył tę składkę.

Poza tym PiS wiele ustaw zgłaszał i zgłasza, ale niestety, albo Bronek je
olewa, albo w zmowie z waldkowymi ich nie dopuszcza i odrzuca jeszcze przed
przeczytaniem. (Niektóre potem nieco przerabiają i uchwalają jako niby
swoje).

Otwórz oczy Heniek!
--
Pit

Data: 2010-01-05 10:57:46
Autor: =heÂŽsk=
MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!
On Tue, 05 Jan 2010 03:45:34 +0000, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

 [...]

[...]

 a prezydent, brat prezesa wetuje, wetuje, wetuje...

Otwórz oczy Heniek!

 pochwal sie swoim imieniem...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-05 15:03:20
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
=he?sk=<full€bigbrednie@interia.pl> wrote:

On Tue, 05 Jan 2010 03:45:34 +0000, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

 [...]

[...]

Ciekawe który więcej blokuje? Prezydent cudakom, czy Bronek i Waldziaki PiS?

Otwórz oczy Heniek!

 pochwal sie swoim imieniem...

Nie muszę. Moje imię już znasz.

--
Pit

Data: 2010-01-05 15:22:12
Autor: =heÂŽsk=
MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!
On Tue, 05 Jan 2010 15:03:20 +0100, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

>  a prezydent, brat prezesa wetuje, wetuje, wetuje...
Ciekawe który więcej blokuje? Prezydent cudakom, czy Bronek i Waldziaki PiS?

 prezydent blokuje wszystko. wg polecen swego braciszka.

>  pochwal sie swoim imieniem...
Nie muszę. Moje imię już znasz.

 ???

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-05 15:42:27
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

<pit@poczta.pit> wrote:

>  a prezydent, brat prezesa wetuje, wetuje, wetuje...
Ciekawe który więcej blokuje? Prezydent cudakom, czy Bronek i Waldziaki
PiS?

 prezydent blokuje wszystko. wg polecen swego braciszka.

Nie piernicz. Nie jest w tym ani lepszy, ani gorszy od poprzedników.
Statystyka mówi sama za siebie.
Ile ustaw przepuścił Prezydent, a ile projektów zablokował Bronek?

>  pochwal sie swoim imieniem...
Nie muszę. Moje imię już znasz.

 ???

No przecież Pit. :)
Od dość dawna na grupie. Choć ostatnio dość długo biernie tylko.

BTW Po co Ci to wiedzieć? Chcesz na imieniny do mnie wpaść czy co?

Jeśli tak, to mogę Ci je wysłać na priva, bo mi jeszcze kupa i inne warzywniaki się zwalą, a tego bym nie chciał. O! I broń boże bekon, bo by mi jeszcze dzieci do swojego wałkuństwa namówić próbował. ;)

Na priva Ci mogę wysłać, bom nie Twój wróg, a adwersarz raczej.
--
Pit

Data: 2010-01-06 11:55:31
Autor: =heÂŽsk=
MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!
On Tue, 05 Jan 2010 15:42:27 +0100, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

>  prezydent blokuje wszystko. wg polecen swego braciszka.
Nie piernicz. Nie jest w tym ani lepszy, ani gorszy od poprzedników.
Statystyka mówi sama za siebie.

 tyle, ze ten blokuje sprawy wazne dla naszego kraju.

Ile ustaw przepuścił Prezydent, a ile projektów zablokował Bronek?

 ile ?

>  ???

No przecież Pit. :)

 jasne.

Od dość dawna na grupie. Choć ostatnio dość długo biernie tylko.

 czyli od kiedy ?

BTW Po co Ci to wiedzieć? Chcesz na imieniny do mnie wpaść czy co?

 19.01 ?

Jeśli tak, to mogę Ci je wysłać na priva,

 to wyslij: bigbrednie@interia.pl ;o)

bo mi jeszcze kupa i inne warzywniaki się zwalą, a tego bym nie chciał.
O! I broń boże bekon, bo by mi jeszcze dzieci do swojego wałkuństwa namówić próbował. ;)

 jest tu kilku gleboko nawiedzonych, to fakt ;o)))

Na priva Ci mogę wysłać, bom nie Twój wróg, a adwersarz raczej.

 ja tam psp traktuje jako relax i troche jako poletko doswiadczalne
 zachowan spolecznych. ale o tym przy okazji.

Data: 2010-01-06 16:17:28
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

<pit@poczta.pit> wrote:

> [...]

 tyle, ze ten blokuje sprawy wazne dla naszego kraju.

Ile ustaw przepuścił Prezydent, a ile projektów zablokował Bronek?

Ilościowo nie wiem, ale ZCP wszystkie projekty i poprawki zgłaszane
przez PiS.

No przecież Pit. :)

 jasne.

Od dość dawna na grupie. Choć ostatnio dość długo biernie tylko.

 czyli od kiedy ?

Kilka lat już będzie. Nie pamiętam dokładnej daty.

BTW Po co Ci to wiedzieć? Chcesz na imieniny do mnie wpaść czy co?

 19.01 ?

Widzę śpieszy Ci się?

Jeśli tak, to mogę Ci je wysłać na priva,

 to wyslij: bigbrednie@interia.pl ;o)

Już wysyłam. ;)

[...]

Podobnie jak ja, ale prócz tego poletka. :)

--
Pit

Data: 2010-01-04 11:49:21
Autor: raff
Neko pisze:
[...]

Bo jest kryzys i trzeba oszczedzac. Niech oni sobie spokojnie wymra, bedzie taniej.

A potem i zenus na skorce zarobi.

R.

Data: 2010-01-04 12:05:55
Autor: Piotr
Dnia Mon, 4 Jan 2010 11:37:07 +0100, Neko napisał(a):

[...]

Nie żebym się w Maczo Picu zakochał... Ale takie zasady są od dawna, jest
nawet gorzej niż piszesz. Bowiem kiedy miałem połamane nogi, leczyłem się
prywatnie i gdy chciałem iść do prześwietlenia (na kasę bo przecie płacę za
siebie i za wałkuna) to mi mówili płać, bo takie skierowania od prywatnego
są jakoś nieważne. :-) Czyli nawet jakbym chciał przyoszczędzić NFZ trochę
kaski, to on nie chce.
Widzę w tym jakąś dziwną dbałość o lekarza "ogólnego".
Piotr
--
Czego to ludzie z żalu nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-04 12:17:59
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hhsi2i$u0j$1news.onet.pl...
[...]

Dlatego od " zawsze " pisze , z min. SZ od 20 lat jest de facto , min  ds. promocji lekarzy a w zasadzie od podwyzszania ich dochodow !!.
To co dzieje sie od 20 lat w SZ jest najwiekszym skandalem jaki Polska widziala od czasow Mieszka ! - go .
ylilby sie ten , ktory sadzilby , ze mam na mysli tzw "afere skorokoa " , ktora stala sie dzisiaj glosna na caly swiat , mam na myli codzinnosc z jaka spotyka sie kazden pacjent . Dziesiatki miliardow zl jaki przeznacza panstwo na funkcjonowanie tej najbardziej mafijnej struktury w Polsce  idzie wylacznie na lekarzy pozostawiajac pacjenta woli Boga , ktory choc chcialby ale zgodnie z ustalona przez siebie samego zasada pozostawia nas samym sobie.
Wstrzasniecie SZ jest dla kazdego rzadu i co wazne nie tyko w Polsce, priorytetem bo stan zrowia spoleczenstwa jest odzwierciedleniem stanu calego kraju i to w kazdej dziedzinie .

cyc

Data: 2010-01-04 12:38:03
Autor: Piotr
Dnia Mon, 4 Jan 2010 12:17:59 +0100, cyc napisał(a):

To co dzieje sie od 20 lat w SZ jest najwiekszym skandalem jaki Polska widziala od czasow Mieszka ! - go .

Trochę przesadzasz, he, he, jednak 45 lat komuny nie jest tak łatwo pobić.
Ale co do reszty to zgoda, są trzy mafie... Ta normalna, lekarska i
prawnicza.
Piotr

Data: 2010-01-04 17:06:41
Autor: cyc
MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hhsip8$h2$1news.onet.pl...

.............<

Mialo byc oczywiscie

.......mylilby sie ten , ktory sadzilby , ze mam na mysli tylko tzw       _ "afere skorkowa " _( lodzka ) ,

Data: 2010-01-04 12:23:44
Autor: Artur Borubar
MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w

Do tej pory bylo tak, ze LEKARZ PIERWSZEGO KONTAKTU
kierowal pacjenta np. na rezonans magnetyczny bezposrednio.

Bzdety!

Przemek

--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2010-01-04 16:30:16
Autor: marek czaplicki
MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!
Neko pisze:
I jak tu nie kochac TUSKA ?!
prawdopodobnie chodzi o to, żeby pacjenci sami domowym sposobem robili sobie rezonans magnetyczny. od wieków stawiają sobie bańki na przeziębienie to i na to znajdą sposób. ja na giełdzie widziałem jak handlują magnesami neodymowymi, bardzo silnymi. wystarczy dolać wódki trochę kwasku cytrynowego i rezonans gotowy :-) .

MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!