MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!

Data: 2010-01-04 11:42:30
Autor: =heÂŽsk=
MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!
On Mon, 4 Jan 2010 11:37:07 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

JEST !!!
CUD !!!

 cud to bedzie wtedy kiedy jaroslaw sie ozeni ;o)))

 a wracajac do tematu:

 czytajac psp, w zwlaszcza wypociny sympatykow pis odnosze wrazenie,
 ze nalezaloby ich wszystkich obowiazkowo skierowac do specjalisty  by dokonal im lobotomii.  p.s. jak tam szczepionka na swinska grype, pomogla? ;o))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-04 11:46:29
Autor: Neko
MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!
Użytkownik "=heRsk=" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał

 p.s. jak tam szczepionka na swinska grype, pomogla? ;o))))

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Zwolennikow Slonca Peru stac tylko na glupie i prostackie
wypowiedzi - i tak wyglada elektorat PO (jeden chodzi w sukience
i cpa koke, inny lezy nawalony w korytarzu, inny zas bawi sie penisem itd,
itp.).

Na nic wiecej cie nie stac ?

Sprawa jest powazna, bo dotyczy wiekszosci Polakow (ktorzy
placa PRZYMUSOWĄ skladke na Ubezpieczenie Zdrowotne
nie dostajac w zamian nic).

Pobaw sie lepiej penisem. Na kokaine nie bede cie namawial, bo to nielegalne
i niezdrowe. Ale w sukienke mozesz wskoczyc. :)

Data: 2010-01-04 17:43:16
Autor: = heÂŽsk =
MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!
On Mon, 4 Jan 2010 11:46:29 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

 p.s. jak tam szczepionka na swinska grype, pomogla? ;o))))

Zwolennikow Slonca Peru stac tylko na glupie i prostackie wypowiedzi

 hans nie jest zwolennikiem pis, to wielbiciel prezesa.

i tak wyglada elektorat PO (jeden chodzi w sukience i cpa koke, inny lezy nawalony w korytarzu, inny zas bawi sie penisem itd,
itp.).

 inny buduje 3 mln mieszkan albo peron we wloszczowej...

Na nic wiecej cie nie stac ?

 wlasnie.
Sprawa jest powazna, bo dotyczy wiekszosci Polakow (ktorzy
placa PRZYMUSOWĄ skladke na Ubezpieczenie Zdrowotne
nie dostajac w zamian nic).

 PiS byl przy korycie, prezio, brat prezesa pisu ma inicjatywe
 ustawodawcza - na co czekacie? zlikwidowac skladke !
 chyba, ze prezydent zawetuje sam siebie ;o)))

Pobaw sie lepiej penisem.

 nie przenos na innych swego ulubionego hobby.

Na kokaine nie bede cie namawial, bo to nielegalne
i niezdrowe.

 opowiedz o tym... opowiedz...

Data: 2010-01-05 03:45:34
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
= he?sk = wrote:

i tak wyglada elektorat PO (jeden chodzi w sukience i cpa koke,
inny lezy nawalony w korytarzu, inny zas bawi sie penisem itd,
itp.).

 inny buduje 3 mln mieszkan albo peron we wloszczowej...

Jakoś łatwiej mi uwierzyć w te 3 mln. mieszkań i peron we Włoszczowej
niż w cuda i drugą Irlandię.

Wejdź sobie na stronę Ministerstwa gospodarki i zobacz na statystykę i
wykresy, jak wyglądało budownictwo za czasów PiS, a jak teraz.
Jak masz lenia, to ci opowiem o tym wykresie. Wyglada tak, że jak popatrzysz
na wykres dotyczący czasu obecnego i czasu za rządów PiS, to jakbyś wieżę
Eiffela z dołu oglądał - teraz stoisz pod wieżą.

Na nic wiecej cie nie stac ?

 wlasnie.

[...]

Przypomnę Ci, że PiS znacznie obniżył tę składkę.

Poza tym PiS wiele ustaw zgłaszał i zgłasza, ale niestety, albo Bronek je
olewa, albo w zmowie z waldkowymi ich nie dopuszcza i odrzuca jeszcze przed
przeczytaniem. (Niektóre potem nieco przerabiają i uchwalają jako niby
swoje).

Otwórz oczy Heniek!
--
Pit

Data: 2010-01-05 10:57:46
Autor: =heÂŽsk=
MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!
On Tue, 05 Jan 2010 03:45:34 +0000, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

 [...]

[...]

 a prezydent, brat prezesa wetuje, wetuje, wetuje...

Otwórz oczy Heniek!

 pochwal sie swoim imieniem...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-05 15:03:20
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
=he?sk=<full€bigbrednie@interia.pl> wrote:

On Tue, 05 Jan 2010 03:45:34 +0000, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

 [...]

[...]

Ciekawe który więcej blokuje? Prezydent cudakom, czy Bronek i Waldziaki PiS?

Otwórz oczy Heniek!

 pochwal sie swoim imieniem...

Nie muszę. Moje imię już znasz.

--
Pit

Data: 2010-01-05 15:22:12
Autor: =heÂŽsk=
MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!
On Tue, 05 Jan 2010 15:03:20 +0100, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

>  a prezydent, brat prezesa wetuje, wetuje, wetuje...
Ciekawe który więcej blokuje? Prezydent cudakom, czy Bronek i Waldziaki PiS?

 prezydent blokuje wszystko. wg polecen swego braciszka.

>  pochwal sie swoim imieniem...
Nie muszę. Moje imię już znasz.

 ???

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-05 15:42:27
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

<pit@poczta.pit> wrote:

>  a prezydent, brat prezesa wetuje, wetuje, wetuje...
Ciekawe który więcej blokuje? Prezydent cudakom, czy Bronek i Waldziaki
PiS?

 prezydent blokuje wszystko. wg polecen swego braciszka.

Nie piernicz. Nie jest w tym ani lepszy, ani gorszy od poprzedników.
Statystyka mówi sama za siebie.
Ile ustaw przepuścił Prezydent, a ile projektów zablokował Bronek?

>  pochwal sie swoim imieniem...
Nie muszę. Moje imię już znasz.

 ???

No przecież Pit. :)
Od dość dawna na grupie. Choć ostatnio dość długo biernie tylko.

BTW Po co Ci to wiedzieć? Chcesz na imieniny do mnie wpaść czy co?

Jeśli tak, to mogę Ci je wysłać na priva, bo mi jeszcze kupa i inne warzywniaki się zwalą, a tego bym nie chciał. O! I broń boże bekon, bo by mi jeszcze dzieci do swojego wałkuństwa namówić próbował. ;)

Na priva Ci mogę wysłać, bom nie Twój wróg, a adwersarz raczej.
--
Pit

Data: 2010-01-06 11:55:31
Autor: =heÂŽsk=
MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!
On Tue, 05 Jan 2010 15:42:27 +0100, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

>  prezydent blokuje wszystko. wg polecen swego braciszka.
Nie piernicz. Nie jest w tym ani lepszy, ani gorszy od poprzedników.
Statystyka mówi sama za siebie.

 tyle, ze ten blokuje sprawy wazne dla naszego kraju.

Ile ustaw przepuścił Prezydent, a ile projektów zablokował Bronek?

 ile ?

>  ???

No przecież Pit. :)

 jasne.

Od dość dawna na grupie. Choć ostatnio dość długo biernie tylko.

 czyli od kiedy ?

BTW Po co Ci to wiedzieć? Chcesz na imieniny do mnie wpaść czy co?

 19.01 ?

Jeśli tak, to mogę Ci je wysłać na priva,

 to wyslij: bigbrednie@interia.pl ;o)

bo mi jeszcze kupa i inne warzywniaki się zwalą, a tego bym nie chciał.
O! I broń boże bekon, bo by mi jeszcze dzieci do swojego wałkuństwa namówić próbował. ;)

 jest tu kilku gleboko nawiedzonych, to fakt ;o)))

Na priva Ci mogę wysłać, bom nie Twój wróg, a adwersarz raczej.

 ja tam psp traktuje jako relax i troche jako poletko doswiadczalne
 zachowan spolecznych. ale o tym przy okazji.

Data: 2010-01-06 16:17:28
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

<pit@poczta.pit> wrote:

> [...]

 tyle, ze ten blokuje sprawy wazne dla naszego kraju.

Ile ustaw przepuścił Prezydent, a ile projektów zablokował Bronek?

Ilościowo nie wiem, ale ZCP wszystkie projekty i poprawki zgłaszane
przez PiS.

No przecież Pit. :)

 jasne.

Od dość dawna na grupie. Choć ostatnio dość długo biernie tylko.

 czyli od kiedy ?

Kilka lat już będzie. Nie pamiętam dokładnej daty.

BTW Po co Ci to wiedzieć? Chcesz na imieniny do mnie wpaść czy co?

 19.01 ?

Widzę śpieszy Ci się?

Jeśli tak, to mogę Ci je wysłać na priva,

 to wyslij: bigbrednie@interia.pl ;o)

Już wysyłam. ;)

[...]

Podobnie jak ja, ale prócz tego poletka. :)

--
Pit