MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!

Data: 2010-01-04 16:30:16
Autor: marek czaplicki
MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!
Neko pisze:
I jak tu nie kochac TUSKA ?!
prawdopodobnie chodzi o to, żeby pacjenci sami domowym sposobem robili sobie rezonans magnetyczny. od wieków stawiają sobie bańki na przeziębienie to i na to znajdą sposób. ja na giełdzie widziałem jak handlują magnesami neodymowymi, bardzo silnymi. wystarczy dolać wódki trochę kwasku cytrynowego i rezonans gotowy :-) .

MAMY CUD TUSKA: N F Z i leczenie !!!!!!!!!!!