MANIPULACJA ... ciekawe

Data: 2010-05-10 15:05:17
Autor: Tomy M.
MANIPULACJA ... ciekawe
http://www.dziennik.pl/polityka/article603592/Nikt_z_PO_nie_zlozyl_wienca_pod_palacem.html

Spójrzcie na zdjęcie. Pochodzi z zupełnie innych dni.
To manipulacja, zdjęcie sugeruje że są tam tysiące zniczy
i pewnie ludzi.

Tym razem jest to manhipulacja pro PIS ... ale MANIPULACJA.
Podobnie krzykliwy tytuł jest manipulacją.

Tomy M.

Data: 2010-05-10 15:14:15
Autor: Tomek
MANIPULACJA ... ciekawe

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4be80498$0$19170$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zdjecie jest ilustracją tego miejsca, a nie okoliczności. Sprawę wyjaśnia tekst.
Według mnie, wcale nie musieli składać żadnych wieńców ani zniczy. Jak ktoś chciał mógł, ale nie widzę nic zdrożnego, że nie chciał. Jego sprawa...
Natomiast widzę, że jesteś przykładem tego, jak niektórzy muszą mieć pewne fakty podane - kawę na ławę, bo inaczej ciężko z myśleniem...
Tomek

Data: 2010-05-10 23:09:48
Autor: Tomy M.
MANIPULACJA ... ciekawe
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hs9108$o3m$1news.ett.com.ua...

Zdjecie jest ilustracją tego miejsca, a nie okoliczności. Sprawę wyjaśnia
tekst.

Tak jak ilustracją słow "klamka zapadła" jest ... naciskana klamka?!
To socjotechnika i to najniższych lotów.

[...]

Czy ja odniosłem się do tej sprawy?
Przeczytaj jeszcze raz i zauważ że nie wyrażałem OPINI
O SAMYM SKŁADANIU KWAITÓW, ZAPALANIU ZNICZY i CAŁEJ UROCZYSTOŚCI.

Nie lubię MANIPULACJI ... może nie zaskoczyłeś,
ale jestem zwoleninikiem polityki Lecha Kaczyńskiego
i jego brata również, jego śmierć mocno mnie dotknęła.

Tomy M.

Data: 2010-05-10 15:34:06
Autor: Bombelek
MANIPULACJA ... ciekawe

[...]

Czyżby istniał obowiązek zapalania zniczy tam gdzie tego sobie życzy PiS?

Data: 2010-05-10 16:58:56
Autor: cyc
MANIPULACJA ... ciekawe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be80b48$0$2599$65785112news.neostrada.pl...

[...]

"Jak nie , jak tak !! ".
Faszysci zawsze zachowuja sie tak , jakby ich slowa mialy moc objawienia i nakazu .
Nawet jesli z katastrofy robia sobie nekrofilskie jaja , bo inaczej nie mozna nazwac wykorzystane narodowej tragedii do celow wyborczych .

cyc

MANIPULACJA ... ciekawe