MAREK CZAPLICKI - I WSZYSTKO JASNE!

Data: 2011-05-15 19:35:52
Autor: cytryna
MAREK CZAPLICKI - I WSZYSTKO JASNE!
O MECHANIŹMIE I WYNIKACH OSTATNICH WYBORÓW:
...."chodzi po prostu o to, że ja ze swojej perspektywy dostrzegam np że wybrałem dobrze, wybrani przeze mnie dobrze służą społeczeństwu, wywiązują się ze swoich zobowiązań i sprawiają że lepiej się żyje. cały figiel polega na tym, ze to głosujący na opozycję udowadniają cały czas jakimi to "nieudacznikami są rządzący obecnie" i "jakimi wspaniałymi ludźmi byliby ci na których oni głosowali". więc to od innych i inaczej głosujących ja dowiaduję się, że wybrałem źle. gdyby nie było głosujących inaczej nie dowiadywałbym się o tym. podkreślam "głosujących". nie głosujący nie mogą mieć w tej sprawie zdania bo przecież nie powiedzieli nic, wtedy gdy ktoś ich się zapytał."

Dobrze ze znalazł się chociaż jeden wyborca zadowolony z PObandy. Bidula w różowych okularkach albo za kasę sadzi te numery propagandowe metodą " na chorego inteligenta". Co ten Jąkała zrobił z "plebsem".

Data: 2011-05-15 19:40:34
Autor: Marek Czaplicki
MAREK CZAPLICKI - I WSZYSTKO JASNE!
cytryna pisze w wiadomości 524f.0000041c.4dd00ef8@newsgate.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 15 maj 2011 19:35:

kurczę dorobiłem się własnego topiku na psp :-D