( MARKET ) Kurs IANTD AOWD & DEEP Diver we Wrocław iu i nie tylko

Data: 2009-02-24 13:45:00
Autor: r.strozyk
( MARKET ) Kurs IANTD AOWD & DEEP Diver we Wrocław iu i nie tylko
Cześć ,

W sobotę tj.14.03  zaczynamy kurs AOWD w połaczeniu z DEEP Diver
wg. standardów IANTD .

W programie dużo teorii i jeszcze więcej nurkowań ,
na nurkowaniach m.in. :

- techniki plywania
- trym, plywalnosc
- wlasciwe tempo zanurzania i wynurzania
- planowanie nurkowan (rożnymi metodami) i realizacja planu
nurkowania
- planowanie zużycia gazu
- nawigacja
- OOA, v-drill, s-drill
- nurkowanie z symulowana dekompresja, przystanki "deco"
- ujeżdzanie stage'a

Całość zajęć praktycznych  jest filmowana i po zakończeniu danego
dnia
omawiana.

Teoria we Wroclawiu w Rynku. około 7 spotkań dwugodzinnych

Nurkowania w wodach otwartych  : Zimnik, Horka, Sproitz  min. 12
nurkowań

standardy IANTD :

http://www.normoxic.pl/downloads/Standardy_IANTD_PL_PUB.pdf     lub

http://www.normoxic.pl/downloads/Standardy_IANTD_2007.pdf  >>>>
NAJNOWSZE :)

szczegoly mailem lub telefonicznie 663 432 366

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Zapraszam

Rafał Stróżyk
IANTD Advanced. EANx Instructor
DAN Instructor
http://www.normoxic.pl/
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-02-25 11:09:16
Autor: mcgregorius
[...]

nie odbierz źle tego o co pytam,ale co zamierzasz robić z kursantami na Aeanx,jesli taki masz program na Aowd?
G --

Data: 2009-02-25 05:33:23
Autor: r.strozyk
On 25 Lut, 11:09, mcgregor...@poczta.onet.pl wrote:

nie odbierz źle tego o co pytam,ale co zamierzasz robić z kursantami na
Aeanx,jesli taki masz program na Aowd?

Nie wydaje mi się aby to było aż takie rozbudowane " menu " na
poziomie AOWD i DEEP , ale może co poniektórych przerażać ... .
Oczywiście można to rozpatrywać na wiele sposobów ja wybrałem jeden w
którym standardy traktuje jako minimum startowe , a reszta to moje
decyzje dopasowane do kazdego kursanta z osobna .
Można wiele rozpisywać się nad rozszeżaniem programów szkoleniowych ,
lecz chyba to nie jest najwłaściwsze miejsce dla nauczania jako
takiego . Do nauki sa kursy , a nie fora :)

Kurs Advanced EANx jest ciężkim kursem nawet dla zaawansowanego nurka
z dużym stażem , oczywiście można go zrobić i zrobić po " łebkach " ,
pytanie pozostaje jedna do kogo trafisz i kto Ci sie lepiej " sprzeda
" .
Nie będę tutaj robił " krypciochy " :) , jeśli jesteś z okolic
Wrocławia lub jeśli nie jest problemem dla Ciebie dojazd to zapraszam
Cie jako obserwatora na w/w kursie i zobaczysz co się tam
dzieje ... .
Możesz równiez przyjechać i popatrzyć na ćwiczenia jakie obecnie są
prowadzone w wodach otwartych z kursantami na AEANx i wtedy sam
ocenisz jak to jest naprawdę .

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Zapraszam

Rafał Stróżyk
IANTD Advanced. EANx Instructor
DAN Instructor
http://www.normoxic.pl/
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-02-25 13:53:40
Autor: jacekplacek
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
> Cześć ,
> wg. standardów IANTD .
> na nurkowaniach m.in. :
> - trym, plywalnosc
> - wlasciwe tempo zanurzania i wynurzania
> - planowanie nurkowan (rożnymi metodami) i realizacja planu
> nurkowania
> - planowanie zużycia gazu
> - nawigacja
> - OOA, v-drill, s-drill
> - nurkowanie z symulowana dekompresja, przystanki "deco"
> [...]

Pwien gość się z Tobą może nie zgodzić: w Polsce obowiązuja te po polsku
(2003). Nie dam linka, bo nie lubię się znęcać :)

> [...]

nie odbierz źle tego o co pytam,ale co zamierzasz robić z kursantami na Aeanx,jesli taki masz program na Aowd?

Ja tu wyczytałem AOWD+Deep. Czy możesz, kolego, powiedzieć, co masz przeciwko nauczaniu: trymu, s-drilla, v-drilla itp. technik podstawowych na tych kursach? Poniżej AdvEan są zbędne? A może wykłady o deco Cię drażną? Mi się wydaje, że jak instruktor ma coś do powiedzenia(czytaj: odpowiedni poziom wiedzy i kwalifikacji), to na żadnym kursie nie będziesz się nudził i nigdy nie będziesz miał przesytu wiedzy. A jak taki poziom osiągniesz, to juz będzie za późno: sam będziesz instruktorem z prawdziwego zdarzenia.

Data: 2009-02-25 15:01:00
Autor: Wojtek Potoczak
  jacekplacek pisze:

Pwien gość się z Tobą może nie zgodzić: w Polsce obowiązuja te po polsku
(2003). Nie dam linka, bo nie lubię się znęcać :)

Instruktora obowiazuje te ktore dostaje co roku ze swojej centrali. W tym roku przysylano wersje z 2007.

Wojtek Potoczak
www.21procent.com

Data: 2009-02-25 17:54:29
Autor: mcgregorius
( MARKET ) Kurs IANTD AOWD & DE EP Diver we Wrocławiu i nie tylko
> nie odbierz źle tego o co pytam,ale co zamierzasz robić z kursantami na > Aeanx,jesli taki masz program na Aowd?

napisałem to co powyzej,kulturalnie ,bez przytyczek,bez złosci.
Za to ty kolego JackuPlacku napisałeś to:

[...]

czy gdziekolwiek napisałem ,ze mam coś przeciwko temu czego chce nauczać Rafał?
Naucz się czytać ze zrozumieniem,może na kursach GUE cię tego nauczą.Moje pytanie zadałem z premedytacją,jakie są różnice wg.tego co napisał pomiędzy poszczególnymi kursami AOWD+DEEP  a  AEANX,bo wg.mnie jak czytam co napisał to to samo.Standardy znam, bo sam jestem instruktorem IANTD,i nie zadałem tego pytania,zeby wsadzać kij w mrowisko,poprosiłem o konkretną odpowiedź.

Data: 2009-02-25 10:47:52
Autor: r.strozyk
( MARKET ) Kurs IANTD AOWD & DE EP Diver we Wroc ławiu i nie tylko
Panowie może zejdzmy trochę  z tonu bo zaraz znów będzie jak
zawsze ... .

Wydaje mi się , że raczej nikt nie chciał tu się odgryść
złośliwością , lecz po prostu doszło do małego nieporozumienia
wynikającego z faktu innego zrozumienia treści pisanej .
Innymi słowy , każdy przeczytał to co chciał przeczytać i tyle :) .

Co do standardów to mało co mnie interesuje , czy ktoś będzie
zadowolony czy nie . Standardy z 2007 roku są zatwierdzone przez IANTD
HQ  i tyle w temacie , reszta dyskusji jest naprawdę zbyteczna i nie
na miejscu . Fakt że w/w standardy miałem wczesniej od licencjobiorcy
czyli centrala w Pradze , hmm cóż czasami widocznie tak bywa ... .
Najnowsze standardy IANTD otrzymałem od zaprzyjażnionego IT IANTD :
http://www.iantd.co.uk/  jak by kogoś to interesowało , bo to żadna
wiedza tajemna .

Ps. Macgregorius szkoda ,że nie napisałeś wcześniej o fakcie bycia
Instruktorem IANTD , może wtedy więcej i bardziej szczegółowo opisał
co i jak na kursach wyprawiamy .
Moje zaproszenie jest nadal aktualne dla każdego , kto odczuwa taką
potrzebę .

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-02-25 20:12:56
Autor: maran
( MARKET ) Kurs IANTD AOWD & DE EP Diver we Wrocławiu i nie tylko
Dnia 25 lut 2009  przeczytalem list od r.strozyk@normoxic.pl wiec odpowiadam:

Najnowsze standardy IANTD otrzymałem od zaprzyjażnionego IT IANTD :
http://www.iantd.co.uk/  jak by kogoś to interesowało , bo to żadna
wiedza tajemna .

Trochę tego nie rozumiem, to jak wychodzą nowe standardy to co,
nie dostajecie jakiegoś info że się pojawiły nowsze?
A może na http://www.iantd.com/ macie dostęp po zalogowaniu do plików które możecie we własnym zakresie ściągać?
Dziwie się bo pisząc "NAJNOWSZE :)" wygląda jakbyś dopiero co je zdobył.
A przecież one się pojawiły w sieci w listopadzie 2008.
Mają datę sierpień 2007.
To co ktoś je pisze i trzyma dla siebie? Rozumiem że może być niechęć do
ich upubliczniania ale instruktorzy powinni mieć do tego dostęp.

--
*Paniczko_Sławomir*         GG - *194772*                                  _____________________________________________________________________________

Data: 2009-02-25 21:42:32
Autor: Sharm Diver
Standardy publicznie dostępne i publicznie NIEdostępne :)

IANTD podaje swoje standardy.
SSI także.
A PADI? :)
Jak sądzicie dlaczego?

Data: 2009-02-26 00:27:12
Autor: ~BitPump
Standardy publicznie dostępne i publicznie NIEdost ępne :)
IANTD podaje swoje standardy.
SSI także.
A PADI? :)
Jak sądzicie dlaczego?

Możesz sobie kupić:
http://www.simplyscuba.com/ProductDetails.aspx?StockID=7102

~BitPump

Data: 2009-02-25 19:11:19
Autor: jacekplacek
> [...]

to samo.Standardy znam, bo sam jestem instruktorem IANTD,i nie zadałem tego pytania,zeby wsadzać kij w mrowisko,poprosiłem o konkretną odpowiedź.

Powtórze za RS: "Macgregorius szkoda ,że nie napisałeś wcześniej o fakcie bycia Instruktorem IANTD". Jak się mocno doszukać, faktycznie byłem nieco uszczypliwy... Jak się mocno doszukać, w Twoim tekście była lekka reprymenda... Jeżeli uraziłem, przepraszam.

Data: 2009-02-25 20:49:16
Autor: mcgregorius
( MARKET ) Kurs IANTD AOWD & DE EP Diver we Wrocławiu i nie tylko
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a): > > > nie odbierz źle tego o co pytam,ale co zamierzasz robić z kursantami
> [...]
> Powtórze za RS: "Macgregorius szkoda ,że nie napisałeś wcześniej o fakcie bycia Instruktorem IANTD". Jak się mocno doszukać, faktycznie byłem nieco uszczypliwy... Jak się mocno doszukać, w Twoim tekście była lekka reprymenda... Jeżeli uraziłem, przepraszam.

to nie ma nic do rzeczy,każdy mógł zadać to pytanie,będąc nurkiem OWD.Ja je zadałem w dobrej wierze,zrozumiałem ,ze RAfał na kursie AOWD robi program ,który wg.mnie jest na kursie AEANX,i tyle.Może raczej powiniem zadać mu to pytanie na priva ,pewnie raczej na pewno,ale mam nadzieję,ze nie odbierze mnie źle bo nie taki był mój cel.Ty nie musisz przepraszać,bo nie poczułem się urażony.
z pozdrowieniami
Grzegorz Reder
instruktor IANTD 7342

Data: 2009-02-25 20:31:29
Autor: maran
( MARKET ) Kurs IANTD AOWD & DE EP Diver we Wrocławiu i nie tylko
Dnia 25 lut 2009  przeczytalem list od mcgregorius@poczta.onet.pl wiec odpowiadam:

RAfał na kursie AOWD robi program ,który wg.mnie jest na kursie AEANX,i tyle.

+ DEEP !!
wróć do pierwszego listu Rafała co zamierza robić i przeczytaj program deep-a dodaj do tego aowd. Co jest dodatkowego? bo mi wychodzi że tylko stage.

Data: 2009-02-25 20:55:30
Autor:
( MARKET ) Kurs IANTD AOWD & DE EP Diver we Wrocławiu i nie tylko
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
Grzegorz Reder
instruktor IANTD 7342

Grzesiu ty nawet ortografii nie znasz, jak zrobiłeś maturę żeby być
instruktorem, Czy w IANTD to nie jest wymagane.

pozdrawiam rc
ps pozdrowienia dla teściowej

--

( MARKET ) Kurs IANTD AOWD & DEEP Diver we Wrocław iu i nie tylko